ponedjeljak, 12.04.2010.

04. Behind Those Eyes

Behind Those Eyes - 3 Doors Down


Za Arijanu koju mrzim!

Phoebe Davis's POV

Sjedila sam u kafiću, čitala novine i ispijala svoj cappuccino. Laurie je, kao i po običaju, kasnila. Već sam se navikla na nju i njeno kašnjenje zbog čega bih svako toliko znala i ja kasniti kako ju ne bih dugo čekala, ali onog sam se jutra htjela malo prošetati s Bingom po gradu. Bila sam raspoložena za šetanje, što inače i nije bilo čudno, ali kao da sam se ponovno preporodila kad je Chad došao u grad.

„Phoebs!“ –podignula sam pogled kad sam čula da me netko zove.

Laurie mi je mahnula iz daljine. Podignula je svoju smeđu kosu u punđu, koja joj je odlično pristajala na lice, a na sebi je imala usku haljinu bež boje. Njene potpetice su odjekivale polupraznim kafiće na čijoj smo terasi sjedili.

Prišla mi je i poljubila, a zatim sjela preko puta mene.

„Oprosti što kasnim!“ –rekla mi je.
„Navikla sam.“ –slegnula sam ramenima.
„Stevie me odbacio kasnije doma, pa sam se morala spremiti i... ma znaš mene!“

Klimnula sam glavom.

„Imaš sreće što sam strpljiva i što nisam odmah otišla!“ –uzvratila sam nasmiješeno.
„Imam sreće što si mi najbolja prijateljica!“ –nacerila se. „Hej, Bingo! I ti si ovdje!!!“

Pomilovala je mog psa koji joj se odmah razveselio. Bingo je lajao na ljude samo kad je bio sretan ili kad bi pomislio da mi netko želio nauditi, a to je bilo rijetko. Voljela sam onog psa, ljudi su ga voljeli i bilo mi je drago što sam ga dobila od svoje najbolje prijateljice kad mi je najviše trebao.

„Jučer si mi nešto bila čudna preko telefona.“ –započela je nakon što je naručila kavu i gusti sok od naranče. „I zašto nisi izašla s nama?“
„Ehm... Recimo da sam upoznala novog susjeda!“ –promrmljala sam.

Čekala sam pravi trenutak da joj kažem da je to bio Chad. Laurie je bila bijesna na njega nakon onoga što mi je učinio dok sam ga jedino ja štitila. Ovako i onako sam znala da bi kad – tad moglo doći do onoga.

„Opa!“ –nacerila se od uha do uha. „Je li zgodan? Kakav je?! Kako se zove?! Jeste li se poseksali?!“
„Laurie...“ –zakolutala sam očima.
„Zadnji put si to učinila prije...“
„Vratimo se na razgovoru o susjedu.“
„Dobro, hajde, da čujem stvari o njemu!“

Šutjela sam neko vrijeme dok me ona zbunjeno gledala čekajući da joj odgovorim.

„Chad se vratio.“ –odgovorila sam. „Chad je taj novi susjed!“

Oblikovala je usta u slovo o, napravila zgrožen izraz lica i pogledala u drugu stranu. Samo sam čekala trenutak kad će puknuti. Iskreno, bojala sam se da bi ga mogla ugušiti vlastitim rukama kad ga vidi, a namjeravala sam ga pitati hoće li izaći navečer s nama.

„Što taj kreten želi?“ –upitala me.
„Vratio se.“ –odgovorila sam. „Ovdje će otići na policijsku akademiju!“
„Zar nije mogao otići na policijsku negdje na jebenoj Aljasci?!“
„Laurie...“
„Što je bilo, Phoebe?! Ne znam kako uopće možeš biti takva prema njemu!!! Povrijedio te!“
„Bilo pa prošlo!“
„Aha, bilo pa prošlo! Kako da ne! Prije sedam mjeseci sam ti jedva uspjela spojiti slomljeno srce i taman kad si ga počela zaboravljati jer ti se, na sreću, više nije javljao, on se mora vratiti!“
„Laurie, molim te!“
„Ne razumijem te, Phoebe! Najbolja si mi prijateljica, ali što se tiče Chada te ne razumijem!“
„E, pa ne razumijem niti ja kako možeš biti i dalje sa Steviem koji te više puta prevario i povrijedio!“

Laurie ja zašutjela i pogledala u drugu stranu. Bilo mi je žao što sam ju pogodila u bolnu točku, ali bile smo najbolje prijateljice i mislim da su si najbolje prijateljice uvijek trebale govoriti što misle. Ja sam mislila da je Stevie kreten koji ju uopće ne zaslužuje. Znala sam provoditi sata i sate na telefonu s njom u sred noći kako bih ju utješila jer ju je povrijedio ili prevario još jednom i unatoč tome što sam joj ponavljala da bi bilo najbolje da prekine s njim ona mu se uvijek vračala.

Chad Monroe's POV

Sjedio sam u dnevnom boravku, ispijao sok i vrtio televizijske programe. Cijelo jutro sam sređivao zadnju prostoriju, pa sam jedva čekao da malo uživamo u onoj ugodnoj i hladnoj prostoriji. Klima je bila upaljena, pa nije bilo toplo.

Jučer nisam mogao srediti dnevni boravak jer sam cijeli dan proveo sa Phoebe, što mi naravno nije smetalo. Bilo mi je drago što smo proveli cijelo jutro kraj bazena pričajući, a popodne smo se prošetali do grada. Otišli smo na ručak i, naravno, prepirali se oko toga da si ga ona neće platiti već ću ja to učiniti za oboje. Phoebe je mrzila kad sam joj to radio i zbog toga me skoro cijelo vrijeme ljutito gledala, što je mene vračalo u prošlost.

Da sam barem bio pametniji... Da barem nisam bio toliko glup i zeznuo stvari s njom!“ –odmahnuo sam glavom.

Netko je pokucao na vrata. Dignuo sam se sa trosjeda i požurio prema njima kako osoba ne bi čekala. Otvorivši ih ugledao sam Phoebe pred sobom. Ugodno me iznenadila svojim dolaskom jer ju nisam očekivao. Dobro, nisam ni očekivao da će me htjeti vidjeti nakon što sam se govnjarski ponašao, pa me i to iznenadilo.

„Hej, Phoebs!“ –pozdravio sam ju.
„Neću se puno zadržavati.“ –rekla je.
„Trebaš nešto?“
„Večeras idemo na plažu. Ondje se otvorilo ljetni disko, pa bih voljela da ideš s nama! Ostalima bi sigurno bilo drago vidjeti te!“
„Jesi li sigurna?“
„Khm... Prvih nekoliko minuta će te pokušati ubiti, ali kasnije će se sve vratiti na staro!“

Nasmijao sam se.

„Dolazim po tebe u deset, ok?“ –pogledala me
„Važi!“ –klimnuo sam glavom.
„Vidimo se kasnije!“ –nasmiješeno se spustila niz stepenice.

Nedostajao mi je trenutak kad se Phoebe ponašala poput djevojčice. Bila je slatka dok je pretrčavala cestu veselo, skakutajući.

Da sam barem bio pametniji!“ –odmahnuo sam glavom.

Zatvorio sam vrata i duboko uzdahnuo. Znao sam da će večeras biti gadno kad se nađem sa starim prijateljima. Pretpostavljao sam da im neće biti u potpunosti drago što me vide ondje.

Phoebe Davis's POV


Chad je parkirao auto kraj plaže na kojima je bilo puno automobila. Mladi su voljeli odlazili na ljetni disko gdje se slušala odlična glazba. Svi su plesali na plesnom podiju bili oni pijani ili potpuno trijezni. Jedva sam čekala da popijem malo koktela koje sam obožavala, a ljeto, plaža i ljetni disko je bilo savršeno za taj trenutak.

Izašla sam iz njegovog automobila i pogledala u njega, a zatim pogledom prešla preko parkirališta i primijetila da su Steviev i Simonov automobili ondje. Malo sam se bojala kad Simon i Laurie budu vidjeli Chada. Nisam znala kako će reagirati na to i nadala sam se samo da neće napraviti kakvu glupost.

„Phoebs!“ –začula sam Allisonin glas.

Mahnula sam joj veselo. Allison McBones stajala je kraj Simona, Laurie i Steviea Geronima. Allison je bila manja od mene, zapravo, najniža u društvu je bila. Imala je valovitu dugu smeđu kosu, te prekrasne plave oči boje vedrog neba. Bila je vedra i vesela, a Simonu se ona jako sviđala pogotovo kad bi popila malo alkohola. Tada je bila otkačena.

Simon Kama imao je svijetlo zelene oči, te plavkastu kratku kosu. Bio je visok, širok jer je neprestano odlazio u teretanu kako bi postao jači. Trenirao je rugby i bio je jedan od najboljih igrača u našoj srednjoj školi. Zbog toga su i skauti najboljeg fakulteta došli po njega. Na sreću, fakultet se nalazio na sat vremena od našeg grada, pa se društvo nije morali raspasti.

Stevie Geronimo imao je zelenkasto – plave oči i smeđu kosu svega nekoliko milimetara dugu. Ljudi su ga se bojali jer je bio također malo širi zbog previše teretane, ali po meni je bio jadnik. Sviđao mi se kad se prošle godine doselio s obitelji. Bio je simpatičan i dobar, ali nakon što se spetljao s Laurie i slomio joj više puta srce, znala sam da je kreten.

„Stevie, Allison, ovo je Chad!“ –predstavila sam ga.
„Drago mi je!“ –uzvratio je.
„Oh, ti si majmun koji joj je slomio srce, ha?“ –nacerila se Allison i ispružila mu ruku.

Pogledao me krajičkom oka, a ja sam uzdahnula i zaklopila oči. Znala sam da neće biti najbolje kad ih upoznam. Allison ga je mrzila iako ga nikada nije upoznala.

„Drago mi je, Chad!“ –Stevie mu je ispružio ruku. „Lijepo je imati još jednog dečka u društvu, a ne biti okružen samo curama.“

Chad mu se nasmiješio.

„Oh, Stevie, nemoj mi reći da ti to smeta, ha?“ –frknula sam.

Laurie me pogledala ljutito, pa sam joj se tiho ispričala. Ponekad sam trebala šutjeti.

„Laurie i Simona već znaš.“ –rekla sam Chadu.
„Laurie!“ –klimnuo je glavom.
„Chad.“ –pogledala ga je prijetećim pogledom.
„Drago mi je što si se vratio!“ –Simon je stajao pred njim prekriženih ruku na prsima.

Chada su moji prijatelji ljutito gledali. Laurie, Allison i Simon bili su ljuti na njega, zapravo – bijesni zbog onoga što se dogodilo unatoč tome što nisu trebali biti. Prešla sam odavno preko toga, no... oni nisu.

Stevie ga je nasmiješeno promatrao. Zakolutala sam očima jer sam mrzila njegov osmijeh. Bio je toliko jadan, fejkerski i ponekad bih ga odvalila po glavi zbog onoga što je radio mojoj najboljoj prijateljici, ali odavno sam si obećala da se neću miješati u to. Njoj je pasalo biti s njim unatoč tome što je često plakala, ali ja nisam mogla učiniti ništa da ju maknem od njega. Svaki put bi mu se vračala.

„Idemo!“ –uzviknula sam i povukla Laurie za sobom.

Nisam željela da slučajno dođe do neke prepirke, a tenzije su već rasle.

Chad Monroe's POV

Povratak u staro/novo društvo prošlo je bolje nego sam zamišljao. Očekivao sam da će me Laurie svakog trena ugušiti vlastitim rukama ili me pretući, ali bila je dobra. Pretpostavljao sam da ju je Phoebe upozorila i rekla joj da ne želi svađu.

Stajao sam kraj šanka i ispijao Coca – Colu jer sam vozio Phoebe kasnije doma. Gledao sam u nju. Plesala je zajedno s Allison dok je Laurie uživala u Stevievom zagrljaju. Razmislio sam o onome što se malo prije dogodilo. Bilo je prilično očito da je čak i Allison, koju nisam nikad prije vidio niti upoznao, bila bijesna na mene zbog događaja od prošle godine.

Zar sam ju stvarno toliko povrijedio?!“ –uzdahnuo sam.
„Što radiš ovdje, Chad?“ –pored mene se pojavio Simon.
„Wow, otkud ti ovdje?!“ –šokirao sam se.

Malo prije sam ga vidio na plesnom podiju zajedno s Allison, a u drugom je trenutku bio pored mene. Pogledao me ozbiljnim izrazom lica. Unatoč tome što smo on i ja bili najbolji prijatelji, osjećao sam da nisam dobro došao s njegove strane. Nije me čudilo. Bio je Phoebe-in najbolji prijatelj, volio ju je poput mlađe sestre i štitio ju, a ja sam ju povrijedio.

„Zašto si se vratio?“ –upitao me.
„Simon...“ –uzdahnuo sam.
„Zar nisi mogao ostati na Aljasku?! Tri mjeseca sam se borio da joj vratim slomljeno srce. Skupljao sam sranje koje si ti učinio. Bojim se da bi joj tvoj dolazak mogao naškoditi!“

Šutio sam.

„Pogledaj ju dobro, Chad!“ –uzvratio je. „Pogledaj joj oči! Nešto nedostaje, a to nešto je nestalo zbog tebe!“
„Žao mi je, ok?!“ –odmahnuo sam glavom. „Vratio sam se kako bih ispravio pogrešku!“

Frknuo je.

Možda uspiješ u tome.“ –rekao je. „Teško je popraviti slomljeno srce!“
„Simon, idemo!“ –Allison ga je privukla na plesni podij.

Pogledao je nasmiješeno, a ja sam pogledao u Phoebe koja je plesala s meni nepoznatim muškarcem onako kao što je znala to sa mnom činiti prije nekoliko godina. Osjetio sam nalet ljubomore. Živciralo me što je trenutno bila u zagrljaju drugog muškarca.

Doista mi je bilo žao što sam joj slomio srce. Nisam to učinio namjerno, a sada sam ispaštao zbog svojeg retardiranog mozga.

Title credit – Behind Those Eyes By: 3 Doors Down


Theres something I cant see
There's something different in the way you smile
Behind those eyes you lie
And theres nothing I can say
Cause im never gonna change your mind
Behind those eyes you hide

~Behind Those Eyes
By: 3 Doors Down

- 00:00 - Komentari (11) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Gdje si sad moja najljepša moja najdraža,
čija te ruka pokriva,
čije ime šapneš prije sna
možda moje jer na tren pomisliš na nas,
al nešto u tebi zna.
Ispod ovih oblaka nikad više ti i ja


~Gdje si sad
By: Zoran Mišić


Phoebe Davis
Image and video hosting by TinyPic

I just want to start again,
And maybe you could show me how to try


Chad Monroe
Image and video hosting by TinyPic

The bed I'm lying in is getting colder
Wish I never would've said it's over


Laurie Phills
Image and video hosting by TinyPic

Without you, I live it up a little more everyday
Without you, I’m seein myself so differently


Simon Kama
Image and video hosting by TinyPic

I'm loving what you wanna wear
I wonder what's up under there


Allison McBones
Image and video hosting by TinyPic

Because these things will change
Can you feel it now?


Stevie Geronimo
Image and video hosting by TinyPic

It's not like you didn't know that
I said I love you and I swear I still do


Ashley Monroe
Image and video hosting by TinyPic

'cause when you're fifteen and somebody tells you they love you
You're gonna believe them


Ron Williams
Image and video hosting by TinyPic

I wanna be different
I wanna be not the same they are


Sandra Erikson
Image and video hosting by TinyPic

'Cause nobody wants to do it on their own
And everyone wants to know they're not alone


01. 02. 03. 04. 05. 06.
07. 08. 09. 10. 11. 12.
13. 14. 15. 16. 17. 18.
19. 20. 21. 22. 23. 24.


Image and video hosting by TinyPic

Copyright © 2010.
By:Phoebe.


layout


Designer: BallonDesign
Resources |+|