petak, 23.04.2010.

09. Your Arms Feel Like Home

Warning!


2006.

Chad Monroe's POV


Izašao sam iz kuće ni ne pozdravivši roditelje. Nisam želio razgovarati s njima. Odlučio sam se praviti kao da ne postoje. Ono što su učinili nije uopće bilo u redu. Razmišljali su samo o sebi. Ashley je bila uzbuđena zbog naše selidbe, a meni se cijeli Svijet srušio u samo nekoliko minuta.

Duboko uzdahnuvši sam krenuo prema Phoebe koja je stajala na trotoaru, preko puta moje kuće. Nasmiješio sam se kad sam ju vidio. Jedino me ona, na trenutak, mogla razveseliti, a kad sam pomislio na to da bih joj trebao reći da za manje do godinu dana više neću živjeti ovdje, rastužio sam se.

Tri predivna mjeseca sam bio s njom u vezi, a onda je to novi prokleti tatin posao trebao uništiti. Tri savršena mjeseca sam imao najbolju curu koju sam ikada upoznao, a trebao sam ju napustiti. Tri očaravajuća mjeseca sam bio zaljubljen u nju.

„Ej...“ –nasmiješila mi se kad sam joj prišao.

Nasmiješio sam se i ja njoj, a zatim joj utisnuo poljubac na usne. Obgrlila me rukama oko vrata, uzvratila mi savršenim, strastvenim poljupcem, te se privukla bliže meni. Obgrlio sam ju rukama oko struka, a kad sam se sjetio da za manje od mjesec dana ovo više neću osjećati, zagrlio sam ju snažnije.

Želio sam da vrijeme stane kako trenutak, u kojem sam ju trebao ostaviti, nikada neće doći.

„Chad...“ –Phoebe se odmaknula od mene i pogledala me zabrinuto. „Nešto nije u redu?“

Zaboravio sam činjenicu da me poznavala više nego ja samog sebe.

„Phoebs...“ –uzdahnuo sam. „Selim se!“
„Molim?“ –pogledala me šokirano. „Seliš se?! Molim?!“
„Malo prije su mi mama i tata rekli da sljedeće godine odlazim na jebenu Aljasku. Tata je dobio novi posao, pa odlazimo na ljeto, kad završim osnovnu!“

Neko me vrijeme u tišini promatrala, a zatim je uzdahnula i spustila pogled. Zaklopio sam oči i uzdahnuo zajedno s njom. Kad sam ih ponovno otvorio, prišao sam joj i snažno ju zagrlio. Obgrlila me rukama, zarila glavu na mojim prsima, te zajecala. Poljubio sam ju u kosu, te prislonio svoju glavu na njeno tjeme. Moj me odlazak bolio koliko i nju.

2007.

Phoebe Davis's POV

Bio je kraj siječnja.

Chad i ja smo bili u njegovoj kući jer su mu roditelji otišli na nekoliko dana sa sestrom kod rodbine. Uspio ih je nagovoriti da ostane sam doma, a pošto je znao već sa petnaest godina kuhati najbitnije stvari, popustili su. Naravno, mama mi je rekla da ju je njegova majka nazvala i rekla da svako toliko provjeri kako je i da li mu treba bilo kakva pomoć.

Ja sam odlučila prespavati s njim s izlikom da će Simon i Laurie biti s nama. Nisam im slagala; barem ne sve. Njih dvoje su bili s nama neko vrijeme, ali otišli su kad se smračilo. Simonov je tata došao po njih jer se Laurie nedavno preselila iz naše ulice, pa smo Chad i ja ostali sami.

Sjedila sam na trosjedu, nagnuta na njegovim prsima, a on me grlio jednom rukom. Pucketanje peći na drva činilo je trenutak romantičnijim nego što je bio, pa sam se osjećala ugodno. Inače sam se osjećala ugodno u njegovom zagrljaju, kraj njega, ali trenutno je on gledao televiziju na kojoj se emitirao užasno dosadan akcijski film, pa sam se većinom gubila u svojim mislima ni ne prateći ga. Svako toliko bih se trgnula kad bi čula pucnjavu, a kad bi se stvari smirile, vratila bih se razmišljanju.

„Baš ti je dosadno, ha?“ –upitao me Chad.
„Ma... Nije!“ –nacerila sam mu se. „Film me baš ne interesira!“
„Što nisi odmah rekla, Phoebs! Mislio sam da je tebi zanimljiv, pa ga zbog toga nisam maknuo!“
„Ja sam mislila da je tebi zanimljiv!“

Oboje smo se počeli smijati. Onaj mi je trenutak bio baš simpatičan. Poljubio me i pomilovao mi kosu. Pogledala sam ga ravno u oči, a on mi se nasmiješio. Srce mi je zatitralo. Bila sam totalno zaljubljena u njega i osjećala se kao da sam u Raju svaki put kad bi me pogledao. Pomilovao mi je nježno lice, a zatim me poljubio.

„Chad...“ –uzvratila sam.
„Da?“ –pogledao me.
„Želim ti dati jedan poklon prije nego odeš!“
„Molim?! Phoebs, odlazim tek za sedam mjeseci. Usput, rekao sam ti da ne želim nikakve darove!“
„Ovaj bi ti se mogao svidjeti. Tj. nadam se da će ti se svidjeti!“

Uzdahnuo je i odmahnuo glavom, a ja sam se dignula sa trosjeda. Uzela sam torbicu koja je bila obješena ispod jakne, a zatim izvukla paket Durexa iz džepića. Bila sam djevica, ali svoje djevičanstvo sam željela dati njemu prije nego ode. Voljela sam ga, a oduvijek sam maštala o tome da ću prvi put voditi ljubav s osobom koju budem voljela i ona bude voljela mene. Chad je bio prava osoba za to.

Nesigurno sam mu prišla razmišljajući o tome kako da počnem razgovor o onoj temi. Nikad prije nismo razgovarali o seksu, pa mi je sada bilo čudno.

„Phoebs, je li sve u redu?“ –dignuo se sa trosjeda.
„O, Bože...“ –uzdahnula sam i pokazala mu kutiju.

Šokirano me pogledao. Raširio je oči i pripremao se reći mi nešto, ali šutio je kao i ja.

„Što to znači, Phoebe?“ –upitao me nakon pet minuta šutnje.
„Želim voditi ljubav s tobom, Chad!“ –odgovorila sam.
„Phoebe...“
„Molim te, nemoj mi tu počeli izvaljivati neke gluposti kao da nisam spremna, da je najbolje da pričekamo neko vrijeme i bla bla bla...“
„Phoebe... Jesi li sigurna da to želiš?“
„Da. Želim to učiniti s tobom!“

Zbunjeno se počešao po kosi. Nikada nisam pomislila da su dečki bili neodlučni što se seksa ticalo, ali Chad nije bio poput ostalih. Svaki me put uspjevao iznenaditi. Bio je jako poseban dečko, ali ja sam sto posto znala da želim to učiniti prvi put s njim, pa sam odlučila napraviti prvi korak jer je on stajao ispred mene ni ne mrdrajući se. Imala sam osjećaj da ni ne diše.

Prišla sam mu, obgrlila ga rukama oko vrata i poljubila ga. Chad je prislonio ruke na bokovima. Shvatila sam da mu se čeljust počela opuštati. Bio je napet sve do prije nekoliko sekundi zbog meni nepoznatog razloga. Inače mu se nikad prije to nije dešavalo, ali opustio se toliko da su mu ruke, po prvi puta, bile na mojoj stražnjici.

Odmaknuo se od mene i nježno me povukao sa sobom dok sam ga gledala kamo me vodi. Popeli smo se drvenim stepenicama, oprezno kako se ne bismo poskliznuli jer ih je njegova majka svaki dan čistila. Otvorio je vrata svoje sobe, a ja sam zakoračila u nju.

„Jesi li sigurna da to želiš?“ –upitao me ponovno.
„Da, Chad!“ –odgovorila sam zakolutavši očima.
„Koliko si sigurna u to?“
„Tisuću posto! Tko je ovdje cura, ti ili ja?! Imam osjećaj da me ne želiš.“
„Želim te! Nemaš pojma koliko te želim!“
„Onda me prekini ispitivati!“

Prišao mi je i poljubio strastvenije nego inače. Trnci su me prošli tijelom. Odvojio se od mojih usana, te me počeo ljubiti po vratu dok mi je čvrsto držao leđa. Ispustila sam uzdah. Imala sam osjećaj da je moje tijelo sve toplije i toplije. Skinuo je svoju majicu sa sebe i bacio ju u stranu, a zatim uvukao svoje ruke ispod moje. Zahihotala sam se, a on me u čudu pogledao.

„Imaš hladne ruke!“ –promrmljala sam.

Nasmiješio mi se, te skinuo majicu. Na sebi sam imala još potkošulju, grudnjak i hlače. Rukama sam krenula prema njegovoj trenerici i primijetila da je uzbuđen. Pogledala sam onda u njegove savršene trbušne mišiće od kojih bi mi dah znao stati, a zamalo je stao i u onom trenutku da me on nije uhvatio oko bokova. Podignula sam pogled prema njemu i poljubila. Uzvratio mi je prolazeći rukom kroz moju kosu, a zatim ju je nježno uhvatio, nabacio moju glavu malo za nazad i počeo ljubiti po vratu dok sam ja uzdisala sve glasnije i glasnije.

Uvukao je svoje ruke ispod pamučne potkošulje i skinuo ju, a zatim spustio ruke na moje grudi dok sam ga ja ljubila obgrnuvši ga rukama oko vrata. Stavio je svoje ruke iza mojih leđa, te otkopčao grudnjak koji je pao na moje noge. Povukla sam ga sa sobom i legla na krevet. Otkopčao je moje riflene hlače, povukao ih i bacio na pod. Stao je iznad mene, te me pogledao ravno u oči. Podignula sam svoju glavu i kratko ga poljubila jer se on spustio na moj vrat, a zatim na mojim grudima nježno ih masirajući. Oblizala sam usta i izdahnula, a on je nastavljao s ljubljenjem mog tijela. Osjećala sam ugodne trnce dok je ljubio moj ravan trbuh, a trznula sam kad je prošao prstima preko mog klitorisa po mojim gaćicama.

Povukla sam ga k sebi i poljubila, a on mi se nasmiješio. Znao je koliko žudim za onim trenutkom, ali očito se volio poigravati sa mnom. Više nisam željela čekati. Spustila sam ruke na njegovim hlačama, a on me pogledao ravno u oči. Uzdahnuo je nekoliko puta, te me poljubio, a zatim se dignuo sa kreveta dok sam ga gledala što čini.

Skinuo je svoje hlače i pustio ih na parketu. Ostao je samo u boksericama i tražio nešto po podu. Pretpostavila sam što je tražio, pa sam mu mahnula kutijom kondoma. Uzeo ih je i okrenuo mi leđa kao da se sramio staviti ga preda mnom. Nije ni razmišljao da ću ga svejedno za nekoliko sekundi vidjeti.

Okrenuo se prema meni. Još je imao široke bokserice na kojima se vidjela izbočina. Prišao mi je i poljubio, a zatim podignuo deke kako bih legla pod njih. Nisam ih trebala jer mi je svejedno bilo toplo, ali odlučila sam ga poslušati. Legla sam kraj njega, a on mi je utisnuo poljubac u čelo, te u usta. Stao je iznad mene. Osjećala sam kako nešto radi, a u sljedećem trenutku sam ugledala njegovu ruku kako izviruje, te bokserice koje su nestale. Ja sam i dalje bila u gaćicama i jedva sam čekala onaj trenutak. Bila sam previše uzbuđena i radoznao da bih dugo čekala, pa sam ih sama skinula.

Podignula sam gornji dio tijela, obgrlila ga rukama oko vrata i poljubila ga, a on mi je uzvratio.

„Spremna?“ –šapnuo mi je u uho.

Klimnula sam glavom i pogledala ga ravno u oči. Htjela sam vidjeti njegovu reakciju, a pretpostavila sam da je on želio vidjeti moju. U sljedećem sam trenutak osjetila bol zbog čega sam trznula i čvrsto zarila nokte u njegova leđa. Nije se opirao već je ispustio uzdah i poljubio me kako bi me smirio. Pokušavala sam se ne usredotočiti na bol, razmišljati samo na užitak. Srce mi je ubrzano kucalo. Disala sam sve brže i brže i počela opuštati ruke jer je bol nestajala.

Chadove i moje usne su se razdvojile, pa sam duboko uzdahnula, skoro pa viknula zbog čega me on poljubio u vrat, a zatim u grudi. Jednom sam ga rukom uhvatila za glavu dok sam drugom prolazila po njegovim razvijenim leđima. On je spustio svoju ruku na mojoj nosi koja je bila skvrčena, te ju nježno pomilovao dok sam ga uzdisala. Uzdisao je i on, pa su sobom odjekivali naši uzvici. Užitak je bio prevelik da bismo se suzdržali.

Ubrzao je ritam. Izgledalo je kao da je to dobro znao što treba činiti. Podignuo je moj gornji dio tijela i ljubio me u vrat dok smo vodili ljubav, a krevet je škripio nad nama.

„Volim te!“ –pogledao me ravno u oči.
„Volim i ja tebe!“ –rekla sam i poljubila ga.

Naša su se tijela u jednom trenutku počela kočiti. Osjećala sam kako bih uskoro mogla dođi do orgazma, pa sam mu davala signale da požuri dok sam duboko uzdisala. Rukom sam uhvatila drveni dio kreveta dok sam ga drugom grlila oko vrata. Ljubio me dok se u meni kretao sve brže i brže.

Oboje smo doživjeli orgazam u isto vrijeme skoro se derajući.

Chad se podignuo i legnuo kraj mene. Oboje smo duboko uzdahnuli. Očekivala sam da će prvi put biti dobro, ali ovoliko dobro... nisam. Pogledala sam u njega, a on je pogledao u mene. Privukao me k sebi i poljubio, a ja sam se nagnula na njegovim prsima. Poljubio mi je tjeme, te mi pomilovao gola, ali topla leđa. I dalje sam imala osjećaj da kuham iznutra, a i on je bio jednako topao kao ja.

Slušala sam njegove ubrzane otkucaje srca. Bio je uzbuđen poput mene.

„Volim te!“ –rekla sam i pogledala ga ravno u oči.
„Volim i ja tebe!“ –lagano mi se nasmiješio, te me poljubio.

Title credit ~ Your Arms Feel Like Home By: 3 Doors Down

- 00:00 - Komentari (7) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Gdje si sad moja najljepša moja najdraža,
čija te ruka pokriva,
čije ime šapneš prije sna
možda moje jer na tren pomisliš na nas,
al nešto u tebi zna.
Ispod ovih oblaka nikad više ti i ja


~Gdje si sad
By: Zoran Mišić


Phoebe Davis
Image and video hosting by TinyPic

I just want to start again,
And maybe you could show me how to try


Chad Monroe
Image and video hosting by TinyPic

The bed I'm lying in is getting colder
Wish I never would've said it's over


Laurie Phills
Image and video hosting by TinyPic

Without you, I live it up a little more everyday
Without you, I’m seein myself so differently


Simon Kama
Image and video hosting by TinyPic

I'm loving what you wanna wear
I wonder what's up under there


Allison McBones
Image and video hosting by TinyPic

Because these things will change
Can you feel it now?


Stevie Geronimo
Image and video hosting by TinyPic

It's not like you didn't know that
I said I love you and I swear I still do


Ashley Monroe
Image and video hosting by TinyPic

'cause when you're fifteen and somebody tells you they love you
You're gonna believe them


Ron Williams
Image and video hosting by TinyPic

I wanna be different
I wanna be not the same they are


Sandra Erikson
Image and video hosting by TinyPic

'Cause nobody wants to do it on their own
And everyone wants to know they're not alone


01. 02. 03. 04. 05. 06.
07. 08. 09. 10. 11. 12.
13. 14. 15. 16. 17. 18.
19. 20. 21. 22. 23. 24.


Image and video hosting by TinyPic

Copyright © 2010.
By:Phoebe.


layout


Designer: BallonDesign
Resources |+|