subota, 01.05.2010.

17. Broken-Hearted Girl

Zoran Mišić ~ Gdje si sad?


Phoebe Devis's POV

Bila je noć. Sjedila sam na terasi, gledala zvjezdano nebo i uživala u ugodnoj večeri. Bilo mi je drago što su Simon i Allison napokon popričali i odlučiti biti u vezi kako spada, a ne samo u onoj seksualnoj iako se niti to nije mene ticalo. Bilo mi je čudno kad sam ga čula kako viče da ju voli u mom dnevnom boravku, ali bilo mi je drago.

Moj je mobitel iznenada počeo svirati. Podignula sam ga sa stolića i ugledala Chadovo ime. Ujutro smo se zamalo poljubiti, što meni uopće ne bi smetalo. Bilo mi je čak i žao što naše usne nisu spojile.

„Halo?“ –javila sam se.
Smetam?“ –upitao me.
„Ne. Reci.“
Treba mi tvoja pomoć. Ashley ne izlazi od jutros iz sobe. Ne želi pričati sa mnom, pa mislim da bi ti lakše uspjela izvući stvari iz nje!
„Dolazim!“
Hvala! Spašavaš me!
„I drugi put, Chad!“ –dignula sam se sa stolice i stavila mobitel u džep.

Polako sam ušla u sobu i zatvorila vrata terase. Stavila sam japanke na noge, obukla majicu dužih rukava jer je postajalo hladnije preko noći, kako se listopad približavao, te izašla iz sobe. Tiho, ali brzo sam se spuštala niz stepenice jer nisam željela probuditi roditelje koji su spavali. Previše su radili, pa im je pet sati sna dnevno trebalo.

Otvorila sam vrata kuće i požurila prema Chadovoj koji me već čekao na ulazu. Srce mi je ubrzanije zakucalo kad sam ga ugledala, a osmijeh mi se odmah stvorio na licu.

„Hvala što si došla. Potrebna mi je tvoja pomoć!“ –rekao mi je.
„Ovako i onako nisam imala što raditi.“ –nasmiješila sam mu se. „Vratim se čim saznam što joj se događa!“
„Ok.“

Požurila sam stepenicama do njene sobe. Dobro sam znala gdje je bila jer sam u onoj kući provela dosta vremena. Pokucala sam na vrata.

„Chad, rekla sam ti da odeš!!!“ –uzviknula je njegova sestrica.
„Phoebe je.“ –rekla sam. „Molim te, otvori mi!“

Pogledala sam prema stepeništu na kojem je stajao Chad. Vrata su se otvorila, a ja sam podignula palčeve. Klimnuo je glavom, nasmiješio mi se i nestao.

„Je li Chad ovdje negdje?“ –upitala me.
„Upravo je otišao.“ –odgovorila sam. „Možeš li me pustiti unutra?“

Klimnula je glavom, raširila vrata, te ih zaključala čim sam ušla. Ashley je prošla kraj mene i bacila se na krevet.

„Svi smo bili zabrinuti za tebe.“ –rekla sam joj.
„Znam.“ –uzdahnula je. „Nisam vas željela preplašiti, ali morala sam otići iz grada što prije!“
„Zašto?“
„Dečko me prevario s najboljom prijateljicom. Nisam znala kamo nestati na neko vrijeme, pa sam se sjetila Chada i prvim avionom došla ovdje!“
„Mogla si se najaviti?“
„Pustila sam poruku, ali očito je Felix rastrgao papir. Taj pas grize sve oko sebe!“
„Svejedno si nekoga mogla nazvati! Bili smo preplašeni jer smo mislili da ti se nešto dogodilo.“
„Dobro sam, ok?!“

Pogledala sam ju sumnjičavo, a ona je odmahnula glavom. Bila je tužna, shrvana... Čekala sam trenutak kad će puknuti i znala sam da nedostaje još samo nekoliko sekundi, pa sam pričekala gledajući u tišini u nju. Iznenada je zajecala i prekrila lice rukama. Sjela sam kraj nje, obgrlila ju jednom rukom, te ju pomilovala. Znala sam kako se osjećala jer sam i ja bila slomljena nakon prekida sa Chadom.

„Bit će sve u redu, Ashley! Naći ćeš ti puno boljeg!“ –uzvratila sam osmijehom.
„Zašto jednostavno nisam mogla biti u vezi u kakvoj ste Chad i ti bili?“ –podignula je pogled prema meni. „Dobro, Chad je imao drugu curu nakon vašeg prekida, ali i dalje te voli. I dalje se volite, zar ne?!“

Šokirano sam gledala u nju dok me ona zbunjeno pogledala.

„Chad je imao drugu...?“ –upitala sam ju.

Klimnula je glavom.

„Bili su zajedno dosta malo. Nekoliko mjeseci nakon što ste prekinuli!“ –nastavila je.

Srce mi se slamalo.

„Ovaj...“ –zakašljala sam se kako bih pomaknula knedlu koja mi se stvorila u grlu. „Dečko koji te prevario te ne zaslužuje. Pronaći ćeš puno boljeg dečka! Nisi smjela pobjeći od kuće i preplašiti sve oko sebe. Ovaj... Moram otići doma sada! Sjetila sam se kako moram obaviti nešto!“
„Phoebe, jesi li dobro?“ –upitala me zabrinutim glasom. „Izgledaš mi šokirano?“
„Oh, ma odlično sam ja! Bez brige!“

Pogledala me čudno. Znala sam da mi ne vjeruje. Mahnula sam joj, otključala vrata, te izašla iz sobe. Spustila sam se niz stepenice i ugledala Chada kako stoji nedaleko stepeništa. Blokirala sam se istog trena jer su mi se u glavi vrtjele Ashleyne riječi. Bila sam šokirana što je imao drugu djevojku, a za to nisam ni znala.

„Kako je bilo?“ –upitao me.
„Prekinula je s dečkom koji ju je prevario s njenom najboljom prijateljicom.“ –odgovorila sam spuštajući se niz stepenice. „Rekla je da je vaš pas pojeo poruku na kojoj je napisala gdje odlazi!“
„Oh, taj Felix!!! Ne znam tko ga je učio da jede papir!“
„Vidimo se, Chad!“
„Phoebs...?!“

Krenula sam prema vratima kad me iznenada okrenuo prema sebi. Trnci su me prošli po tijelu, a ja sam se morala suzdržati kako se ne bih rasplakala.

„Je li sve u redu?“ –upitao me.
„Perfektno!“ –odgovorila sam. „Žurim se, Chad. Čujemo se!“
„U redu. Hvala ti još jednom!“

Mahnula sam mu rukom, otvorila vrata i potrčala niz stepenice. Tek kad sam se udaljila od njegove kuće sam si dopustila da se rasplačem. Krenula sam niz ulicu, prema plaži. Znala sam da će mi trebati dosta vremena do ondje, ali nisam se namjeravala dosta dugo vratiti kod kuće. Trebala sam se prošetati, razbistriti misli, izbaciti Chada i to da je imao curu iz svoje glave, a znala sam da će to biti teško. Chada je bilo jako teško izbaciti iz glave, a činjenicu da je imao curu nakon mene mi je slamalo srce.

Obrisala sam suze koje su neprestano klizile niz lice. Boljelo je. Boljelo je više nego što je trebalo jer je od prekida prošlo skoro godinu dana, a ja ga nisam mogla izbaciti iz svog srca. Trebala sam poslušati prijatelje kad su mi govorili da bih ga trebala zamrziti jer je najlakše izbaciti nekoga iz srca kad ga mrziš, ali nisam mogla. Bilo je previše uspomena, previše prekrasnih trenutaka da bi Chada izbacila iz svog života.

Chad Monroe's POV

Stao sam buljiti u zatvorena vrata nekoliko minuta nakon što je Phoebe izašla iz moje kuće. Bila mi je jako čudna i odlično sam ju poznavao da bih povjerovao da nešto nije bilo u redu.

Trgnuo sam se, te odlučio popeti na kad kako bih vidio da li je s Ashley sve u redu. Želio sam popričati s njom i vidjeti kako je, pitati ju ono što ju je Phoebe upitala i na što je ona odgovorila. Ona je ipak bila moja sestrica na koju sam oduvijek pazio jer nisam želio da joj itko naudi bez obzira što smo se često prepirali. To je ipak bila bratska ljubav i vjerovao sam da će i prepirke nestati kad joj pubertet prođe. Bila je nepodnošljiva kad se ponašala poput razmaženog derišta.

Pokucao sam na vrata.

„Tko je?“ –upitala je.
„Chad.“ –odgovorio sam. „Mogu li uči?!“
„Možeš.“

Razvukao sam osmijeh od uha do uha jer mi je bilo jako drago što me ipak odlučila pustiti unutra. Otvorio sam vrata i ugledao ju kako sjedi na krevetu, prekriženih nogu, te gleda u mene.

„Oprosti što sam se izderao na tebe jutros.“ –započeo sam. „Bio sam preplašen!“
„Žao mi je!“ –uzdahnula je. „Znala sam da će biti glupo pustiti poruku mami i tati na stol kad imamo psa koji jede sve što nije jestivo!“

Nasmiješio sam se.

„Mogla si me nazvati.“ –nastavio sam i sjeo kraj nje. „Svi smo bili toliko zabrinuti za tebe, Ashley! Mislio sam da ti se nešto loše desilo! Nemaš pojma kako sam se osjećao! Bojao sam se da sam te izgubio, a to ne bih mogao podnijeti!“
„Baš mi je žao što sam vas zabrinula!“ –snažno me zagrlila.

Uzvratio sam, te ju potapšao po leđima. Bilo je lijepo imati ju ponovno u zagrljaju nakon što me preplašila.

„Slušaj...“ –uzvratio sam. „Jesi li rekla nešto Phoebe? Izgledala je uzrujano kad je odlazila!“
„Rekla sam joj samo da bih voljela biti u vezi kakvoj ste ona i ti bili.“ –odgovorila je.

Pogledao sam u zid i pomislio da to uopće nije loše. Nešto ju je drugo uzrujalo.

„Oh, da, i da si imao curu nakon nje!“ –nadodala je.

Osjećao sam se kao da je kamen težak poput cijele Zemlje pao na mene kad mi je to rekla.

„Rekla si što?“ –upitao sam smireno.
„Zar je to loše?“ –uzvratila je zbunjeno.

Dignuo sam se sa kreveta i izašao iz sobe bez odgovora. Potrčao sam niz stepenice i podignuo mobitel sa stola. Utipkao sam njen broj, kojeg sam znao napamet, te počeo hodati – gore dolje nervozno. Nisam mogao vjerovati što joj je moja sestra rekla. Nažalost, ono je bila istina, ali nije joj to smjela reći.

Hajde, javi se!“ –pomislio sam.

Odbila je moj poziv, ali nisam namjeravao odustati, pa sam ju ponovno nazvao.

„Chad, što se događa?!“ –prišla mi je Ashley.
„Pokušavam ju vratiti, Ashley!“ –uzviknuo sam. „Sada me više neće htjeti!“
„Oh, ma daj... Ona te voli!“
„Kako ti to možeš znati, ha?!“
„Vidjela sam u njenim očima!“
„Možda me još voli, ali ne vjeruje mi! Počela mi je vjerovati u zadnje vrijeme, počeo sam se probijati ponovno do njenog srca, ali zahvaljujući tebi sada se vračam na početak!“
„Žao mi je...“

Odmahnuo sam glavom, te izašao iz kuće zalupivši vratima. Pogledao sam u njenu kuću. Svijetla su bila ugašena, pa sigurno nije bila ondje. Vjerojatno se otišla negdje prošetati jer joj je šetnja pomagala, a ja sam ju morao pronaći i ispričati kako su se stvari zbilo.

Phoebe Devis's POV

Već me peti put u deset minuta nazvao, a ja sam mu se odbijala javiti. Pretpostavila sam da mu je sestra rekla što mi je rekla i vjerojatno se želio izvlačiti, a ja ga nisam željela poslušati. Bila sam užasno povrijeđena. Istina, imao je curu nakon mene, kad smo prekinuli, što znači da me nikada nije prevario, ali prokleto je boljelo iako nije smjelo.

On je nastavio sa svojim životom nakon mene, a ja nisam mogla to učiniti jer sam ga voljela više od svega na Svijetu. Imali su pravo kad su govorili da se prva ljubav nikada ne zaboravlja. Chad je bio moja prva prava ljubav koju jednostavno nisam mogla izbaciti iz srca unatoč tome što sam se mjesecima trudila.

Obrisala sam suze sa lice. Neprestano su klizile. Bila sam tužna, shrvana, slomljena i nisam znala kamo otići, a nisam se namjeravala još vratiti kod kuće. Bila sam dosta udaljena od kuće i sjetila se da je u blizini živio Simon. Znala sam da mogu računati na njega u bilo koje doba, pa sam morala otići k njemu kako bih se nekome izjadala.

Približila sam se njegovoj kući, popela se stepenicama, te pozvonila. Duboko uzdahnuvši sam se nagnula na drvenu ogradu i pričekala da mi otvori. Primijetila sam da se svijetlo upalilo i čula otključavanje vratiju. Nekoliko sekundi kasnije je Simon stajao na ulazu.

„Phoebe...“ –iznenađeno me pogledao. „Što radiš ovdje u jedanaest navečer?“

Pogledala sam ga, te zajecala.

„Što je bilo?“ –upitao me preplašeno.
„Chad je imao drugu!“ –odgovorila sam mu. „Chad je imao drugu!!!“

Prišao mi je i snažno zagrlio.

„Simon, tko je to?“ –čula sam Allisonin glas. „Phoebe, što rad... Što je bilo?“

Krajičkom oka sam primijetila da joj je Simon pokazao prstom da utihne, te me nastavio snažno grliti.

Title credit~ Broken-Hearted Girl By: Beyonce

Gdje si sad moja najljepša moja najdraža,
čija te ruka pokriva,
čije ime šapneš prije sna
možda moje jer na tren pomisliš na nas,
al nešto u tebi zna.
Ispod ovih oblaka nikad više ti i ja
ispod ovih oblaka nikad više ti i ja

Al' nije suza nikad tugu isprala
ni pjesma nije nikad bila utjeha
jer ono što srce zapamti to se nezaboravlja
ti si bila ko nijedna nikada

- 00:00 - Komentari (5) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Gdje si sad moja najljepša moja najdraža,
čija te ruka pokriva,
čije ime šapneš prije sna
možda moje jer na tren pomisliš na nas,
al nešto u tebi zna.
Ispod ovih oblaka nikad više ti i ja


~Gdje si sad
By: Zoran Mišić


Phoebe Davis
Image and video hosting by TinyPic

I just want to start again,
And maybe you could show me how to try


Chad Monroe
Image and video hosting by TinyPic

The bed I'm lying in is getting colder
Wish I never would've said it's over


Laurie Phills
Image and video hosting by TinyPic

Without you, I live it up a little more everyday
Without you, I’m seein myself so differently


Simon Kama
Image and video hosting by TinyPic

I'm loving what you wanna wear
I wonder what's up under there


Allison McBones
Image and video hosting by TinyPic

Because these things will change
Can you feel it now?


Stevie Geronimo
Image and video hosting by TinyPic

It's not like you didn't know that
I said I love you and I swear I still do


Ashley Monroe
Image and video hosting by TinyPic

'cause when you're fifteen and somebody tells you they love you
You're gonna believe them


Ron Williams
Image and video hosting by TinyPic

I wanna be different
I wanna be not the same they are


Sandra Erikson
Image and video hosting by TinyPic

'Cause nobody wants to do it on their own
And everyone wants to know they're not alone


01. 02. 03. 04. 05. 06.
07. 08. 09. 10. 11. 12.
13. 14. 15. 16. 17. 18.
19. 20. 21. 22. 23. 24.


Image and video hosting by TinyPic

Copyright © 2010.
By:Phoebe.


layout


Designer: BallonDesign
Resources |+|