nedjelja, 25.04.2010.

12. S.E.X.

Warning!!!!


Simon Kama's POV

I'm loving what you wanna wear,
I wonder what's up under there?
Wonder if I'll ever have it under my tongue?
I'd love to try to set you free,
All of you all over me.
Love hearin' the sound you make the second you're done.


Sjedio sam na krevetu u boksericama dok je Allison izvodila striptiz preda mnom. Polako je skidala majicu, zavrtila ju te bacila u stranu, a na sebi je još imala grudnjak, suknjicu i štikle. Polako je skinula i štikle, a zatim zavrtila bokovima mrdajući se u ritmu Nickelbackove pjesme koja je glasno svirala u mojoj sobi.

Spustila je ruke na svoju suknjicu, lagano ju počela skidati dok mi se zločesto smiješkala. Voljela me zezati prije nego bismo se bacili na seks, a ja sam to obožavao jer je u meni budila još veču želju za njenim tijelom.

S is for the simple need.
E is for the ecstasy.
X is just to mark the spot,
Because that's the one you really want.
(Yes!) Sex is always the answer, it's never a question,
'Cause the answer's yes, oh the answers (Yes)
Not just a suggestion, if you ask the question,
Then it's always yes. Yeah!


Vrtila sa preda mnom u tangicama i grudnjaku. Imala je savršeno zaobljenu stražnjicu, a grudi su bile prekrasne, velike. Dignuo sam se sa kreveta jer više nisam mogao izdržati njen izazov, onu predigru. Uhvatio sam ju za stražnjicu i poljubio, a ona mi je uzvratila. Spustila je ruke na moge bokserice i skinula ih u jednom zamahu dok sam se ja mučio sa njenim grudnjakom koji je nakon nekoliko sekundi poletio na drugu stranu sobe. Podignuo sam ju sa poda i stavio nježno na krevet, pazeći da ju ne ozlijedim.

Stao sam iznad nje i počeo ju ljubiti po vratu, gdje bi se najviše napalila. Počela je uzdisati, te je rukama prošla kroz moju kosu dok sam ja krenuo ljubiti ju po grudima. Nježno sam prolazio rukama po njima dok sam jezikom prolazio po ravnom trbuhu, a ona je počela trzati.

Grubo me počupala za kosu, te povukla natrag poljubivši me, a ja sam svoju ruku spustio na njen klitoris igrajući se njome. Volio sam kad je trzala zbog mog dodira, a obožavao sam zvukove koje je ispuštala. Skinuo sam joj gačice, koje su mi samo smetale, te ih bacio u stranu, a zatim se nastavio igrati njome.

Ta igra, naravno, nije dugo trajala jer bi poludjela kad ne bi dobila ono što je željela. Bacila me u stranu, sjela ne mene i zamahnula svojom kosom za nazad dok sam ja rukama prolazio po njenim grudima, a ona je svoje držala na mojim prsima prolazeći noktima po njima i ostavljajući mi krvave tragove. Stavio sam svoje ruke oko njenih bokova, te ju ubrzano počeo dizati gore dolje kako bi me zadovoljila, a ona se nije žalila. Inače se voljela seksati kad je ona bila na meni, a ne ispod mene, što mi uopće nije smetalo jer sam mogao savršeno opipati svaki dio njenog savršenog tijela.

Počela je sve teže i teže disati, stenjati dok je Nickelbackov album svirao na radio kako nas moji roditelji, koji su bili na prizemlju, ne bi čuli. Nježno sam ju polegnuo na leđa, raširio joj noge, te zario svoj ud sve dublje i dublje u nju dok je ona stenjala napaljivajući me sve više i više, pa sam ja počinjao uzdisati zajedno s njom. Podignuo sam njenu nogu i ubrzao ritam dok mi je ona povlačila kosu za nazad što je u meni budilo još veću strast. Volio sam kad je bila gruba.

Osjetio sam toplinu u doljnjem djelu tijela, pa sam ga nastavio zabijati sve dublje u dublje u njoj osjećajući kako bih uskoro oboje mogli doživjeti orgazam. Allison me bacila u stranu, ponovno sjela na mene, te nastavila skakati i uzdisajući dok sam ja prolazio svojim rukama po njenim leđima. Spustila se niže, te me poljubila, a ja sam ju obgrlio rukama oko struka. Oboje smo se ukočili, te ispustili krik jer smo doživjeli orgazam.

Allison se podignula i legla kraj mene duboko uzdahnuvši.

„Kako si dobra...“ –uzvratio sam.

Pogledala je zbunjeno u mene, a zatim sam vidio bijes u njenom licu. Čelo joj se naborilo.

„Što sam krivo rekao?“ –upitao sam.
„Nakon svega mi ti imaš samo za reći da sam dobra?!“ –uzvratila je ljutito.
„Što želiš da ti drugo kažem?!“
„RAZMISLI MALO!!!“

Zbunjeno sam pogledao u nju. Odmahnula je glavom, dignula se sa kreveta, te povukla plahtu na kojoj sam ležao. Obgrlila se njome kao da nisam smio vidjeti ono što sam vidio skoro svaki dan. Ljutito me pogledala i ušla u kupatilo, koje sam na sreću imao u sobi. Zalupila je vratima dok sam ja zbunjeno gledao u njih.

Dignuo sam se sa kreveta, obukao bokserice i približio se vratima. Pokucao sam na njih.

„Aly, daj, otvori!“ –rekao sam joj.
„Razmisli malo!“ –viknula je.

Odmahnuo sam glavom i sjeo natrag na krevet.

Žene su tako komplicirana biča!“ –pomislio sam.

Phoebe Devis's POV

Chad i ja stajali smo kraj šanka. On je pio Coca – Colu jer nije želio voziti pijan, a ja sam ispijala svoj treči koktel. Već mi se počelo vrtiti u glavi, ali trudila sam se izgledati trijezno iako sam se svako toliko zanjihala. Na svu sreću, na mojoj lijevoj stranu je stajao Chad, pa nisam mogla pasti nikako na pod. Svako toliko bi me pogledao zbunjeno, a zatim mi se nasmiješio shvativši što mi se dešavalo.

„Gdje su Simon i Allison otišli?“ –upitao me.
„Vjerojatno se seksati kod njega.“ –slegnula sam ramenima.
„Moguće...“
„Zar nisi primjetio da svaki put nestanu kad se napiju?“
„Oh, jesam! Njih dvoje očito imaju tu neku želju za seksom!“
„Istina, ali... bolje da to rade negdje drugdje nego meni pred nosom! Fuj!“
„Oh, slažem se s tobom!“

Nasmiješila sam se.

„Znaš što je najgore...“ –započela sam, a on je odmahnuo glavom. „Mislim da je Simon zaljubljen u nju.“
„Misliš?“ –podignuo je obrvu.
„Sigurna sam! Njih dvoje se seksaju već mjesecima i imam osjećaj da će im seks dosaditi. Mislim... Joj... Ne znam kako da ti objasnim!“
„Razumijem što želiš reći. Misliš da su zaljubljeni jer previše vremena provode zajedno, pogotovo kad se seksaju?“
„Da. Tako nekako...“
„Moguće!“ –slegnuo je ramenima.

I ja također. Odlučila sam ne razgovarati više s njim o Simonovom i Allisoninom seksualnom životu jer me se to nije ticalo, a i željela sam maknuti scene iz glave. Nikad nisam voljela razmišljati o tome kako moji prijatelji vode ljubav. To me se jednostavno nije ticalo.

Krajičkom oka sam pogledala u Chada. Prisjetila sam se trenutak kad sam prvi put vodila ljubav s njim. Bilo je fenomenalno, fantastično, a onda je želja za time porasla i skoro svaki dan smo vodili ljubav. Njegovi dodiri, poljupci... sve sam još osjećala na sebi, a nisam se trebala tako osjećati. Nisam smijela! Sve što sam osjećala prema njemu nekada osjećam i sada, ali trebala sam ga izbaciti iz glave i srca jer sam mu ja sada prijateljica.

Ali...“ –uzdahnula sam. „Kako zaboraviti nekoga koji ti je bio toliko drag sve ove godine?! Kojeg si volio, obožavao i vidio se u braku s njim?! Hah... Ljubav... Ljubav je lijepa, ali boli; prokleto boli! Boli što život nije bajka, što se moj princ udaljio od mene, nestao...

Uzdahnula sam, popila do kraja svoj koktel i stavila čašu na šank.

Chad Monroe's POV

Phoebe je bila pijana. Znala je to i ona, a i ja sam. Svako toliko bih gledao u nju jer bi pila koktele kao da su voda, a ne alkoholna pića. Brinuo sam se, iskreno, za nju jer bi joj sve to moglo naškoditi, ali nije se zaustavljala. Inače je poznavala svoju granicu, ali nisam se mogao sjetiti kad sam ju zadnji put vidio onako pripitu i kad je zadnji put popila toliko koktela u četiri sata.

Pogleado sam u Laurie i Steviea koji su se vrtili na plesnom podiju. Izgledalo mi je kao da se pripremaju da skoče jednog na drugog i poseksaju se pred svima. Nisam mogao vjerovati kakve sam ja perverzne prijatelje imao. To je jednostavno bilo nemoguće za povjerovati, ali dokazi su govorili svoje.

„Chad!“ –uzvratila je Phoebe.
„Molim?“ –pogledao sam u nju.
„Ideš plesati sa mnom?“
„Znaš da ne znam plesati.“
„Vodit ću te. Nekada sam te vodila!“
„Rađe stoji ovdje kako ti ne bi pozlilo!“
„Hoćeš li ili ne, Chad?!“
„Phoebs...“

Odmahnula je glavom, udaljila se od mene i prišla muškarcu koji je sjedio, zajedno sa prijateljima za šankom, nedaleko od mene. Šapnula mu je nešto u uho, a on je klimnuo glavom i ostavio pivo na šank. Njegovi su se prijatelji cerekali, a ja sam počinjao gubiti živce.

Phoebe ga je povukla između ostalih ljudi koji su plesali. Počela se mrdati u ritmu muzike, a on joj je prislonio ruke na bokovima mrdajući se zajedno s njom. Osjećao sam kako se počinjem kuhati od ljubomore. Privukao ju je bliže sebi, okrenuo ju i počeo dirati po tijelu, a njoj to nije smetalo. Bila mu je okrenuta leđima, mrdala se toliko blizu njega, trljala se od njega dok ju je on polako ljubio po vratu, a ona ga je rukom obgrlila oko vrata. Ruke je spustio na njenim bokovima, pa na stražnjicu.

Udaljio sam se od šanka što sam brže mogao kako bih se smirio jer više nisam mogao ostati ondje. Bijesno sam bacio praznu bocu Coca – Cole od stijenu koja je puknula i razbila se u tisuću komadića.

„Chad!“ –začuo sam muški glas.

Okrenuo sam se i ugledao Steviea i Laurie iza sebe.

„Je li sve u redu?“ –upitala me Laurie.
„Zašto misliš da nije?“ –upitala me nervozno.
„Vidjela sam što si upravo učinio.“
„Sve je za deset!“
„Izgledaš nervozno!“
„Nisam nervozan! Idem ja doma. Odbacite vi Phoebe i pazite da ne napravi kakvu glupost! Previše je pijana da bi razmišljala!“
„Zašto ju ti ne odbaciš doma kad već odlaziš?“ –upitao me Stevie.
„Jer uživa na jebenom podiju sa nekim frajerom!“ –viknuo sam.

Laurie i on su me u tišini promatrali, a ja sam prošao rukom kroz kosu, odmahnuo drugom, te se ljutito udaljio od plaže. Nisam mogao gledati kako je drugi muškarac uživao dirajući je, a i zbog toga sam si sam bio kriv jer sam mogao plesati s njom.

Title credit ~ S.E.X By: Nickelback


Opet mi ne radi prokleta stranica. -.-

Objavljeno ranije zbog dosade i beštije zvane Anamarija tako da sutra(ponedjeljak) nema posta. -.-

- 23:06 - Komentari (6) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Gdje si sad moja najljepša moja najdraža,
čija te ruka pokriva,
čije ime šapneš prije sna
možda moje jer na tren pomisliš na nas,
al nešto u tebi zna.
Ispod ovih oblaka nikad više ti i ja


~Gdje si sad
By: Zoran Mišić


Phoebe Davis
Image and video hosting by TinyPic

I just want to start again,
And maybe you could show me how to try


Chad Monroe
Image and video hosting by TinyPic

The bed I'm lying in is getting colder
Wish I never would've said it's over


Laurie Phills
Image and video hosting by TinyPic

Without you, I live it up a little more everyday
Without you, I’m seein myself so differently


Simon Kama
Image and video hosting by TinyPic

I'm loving what you wanna wear
I wonder what's up under there


Allison McBones
Image and video hosting by TinyPic

Because these things will change
Can you feel it now?


Stevie Geronimo
Image and video hosting by TinyPic

It's not like you didn't know that
I said I love you and I swear I still do


Ashley Monroe
Image and video hosting by TinyPic

'cause when you're fifteen and somebody tells you they love you
You're gonna believe them


Ron Williams
Image and video hosting by TinyPic

I wanna be different
I wanna be not the same they are


Sandra Erikson
Image and video hosting by TinyPic

'Cause nobody wants to do it on their own
And everyone wants to know they're not alone


01. 02. 03. 04. 05. 06.
07. 08. 09. 10. 11. 12.
13. 14. 15. 16. 17. 18.
19. 20. 21. 22. 23. 24.


Image and video hosting by TinyPic

Copyright © 2010.
By:Phoebe.


layout


Designer: BallonDesign
Resources |+|