četvrtak, 29.04.2010.

15. Afraid

Obrati pozornost na malenu obavijest na kraju posta. Hvala!


Dva tjedna kasnije

Phoebe Devis's POV


Sjedila sam u dnevnom boravku. Roditelji su mi bili na poslu, kao inače. Nije ni bilo čudo da sam ih rijetko viđala kad su i mama i tata radili kao glavni kirurzi na odjelu. Na sreću, često smo znali izaći na večeru kako bismo se raspričali. Bilo im je žao što nisu provodili više vremena sa mnom, ali nisam im zamjerila – nikada. Znala sam da nije lako raditi i biti roditelj istovremeno. Voljela sam ih, voljeli su oni mene i to je sve što je bilo bitno. Nisam se svađala s njima, barem ne u zadnjih godinu dana jer me faza ludila ili tinejdžerstva prošla.

Nasmijala sam se kad sam se sjetila kakva sam bila tada. Sama sebi sam bila nepodnošljiva, pogotovo nakon što je Chad otišao.

„Čemu se smiješ?“ –upitala me Laurie.
„Mah, gluposti!“ –odgovorila sam. „Jesi li ti dobro?“
„Dva tjedna je prošlo od prekida. Naravno da sam dobro!“ –nasmiješila se. „Osjećam se bolje sad kad sam slobodna!“
„Baš mi je drago! Sretna sam što si napokon prekinula s njim. Zaslužila si boljeg!“
„Mislim da neću tražiti dečka neko vrijeme. Bacit ću se ja na faks kad počne i tko šljivi dečke!“

Zahihotala sam se. Bilo je lijepo ponovno gledati Laurie kako se smije. Inače se smijala, ali otkad je prekinula sa Stevie-jem postala je veselija osoba vjerojatno zbog toga što je znala da je slobodna i da se više ne mora živcirati preko noći pitajući se hoće li ju on prevariti ili ne.

Pogledala sam u Allison koja je sjedila na fotelji i gledala zamišljeno kroz prozor. Promijenila se otkad je otišla na pobačaj. Donekle sam ju i razumjela zbog toga jer ono nije bio mali korak, ali nedostajala mi je vesela, nasmiješena i zabavna Allison koja bi mi svojim osmijehom proljepšala dan. Zbog nje je i Simon bio čudan. Pokušavao ju je svaki dan nagovoriti da popričaju, ali uzalud. Odbijala je čak i izlaziti s nama ako je on bio u društvu. Njega je to zabrinjavalo, a mene živciralo jer mu nisam ništa mogla reći. Htjela sam, ali ipak mi je ona bila prijateljica, pa ju nisam mogla iznevjeriti.

„Aly, hoćeš li mi reći što je s tobom?“ –upitala ju je Laurie.

Allison je pogledala u nju, pa u mene, a ja sam klimnula glavom kako bih ju na taj način natjerala da joj ispriča istinu. Laurie nije znala da je bila trudna i pobacila. Pretpostavljala sam da će biti ljuta što je doznala za onakvu veliku stvar tek dva tjedna kasnije, ali iskreno sam se nadala da neće raditi biti gruba prema njoj.

„Bila sam trudna.“ –odgovorila je uzdahnuvši. „Prije dva tjedna sam pobacila!“

Laurie je šokirano gledala u nju. Raširila je oči, a čeljust joj je bila labava kao kod mrtvaca. Allison je uzdahnula i pogledala u drugu stranu. Nervozno je tapkala nogom od pod, te trljala ruke od jeans hlače.

„Simon zna za to?“ –upitala je.

Odmahnula je glavom.

„Pa s kim si otišla na pobačaj?“ –upitala ju je.
„Chad i ja smo otišli s njom.“ –odgovorila sam umjesto nje.
„I tek sada mi to govorite?!“
„Nije na meni da ti kažem to.“
„Zašto si mi za to tek sada rekla?!“ –obratila se Allison.
„Jer me bilo strah.“ –odgovorila je. „I sram! Imam osamnaest godina, zatrudnjela sam, a nisam niti u vezi! Nisam zbog toga niti mogla Simonu reći!“
„Ali, Allison, on zaslužuje znati za to! Zamisli kakav će biti kad dozna da si za to znala dosta dugo, a tajila si mu?!“
„Neće do saznati! Nikada!“
„Ja mislim da bi mu trebala reći!“
„To nisu tvoje stvari!“
„On zaslužuje znati, Aly!“
„Bebe više nema! Ne moramo to spominjati!“
„Svejedno!“
„Nisu tvoje stvari, Laurie!“

Zbunjeno sam gledala u njih dvoje. Uzdahnula sam i bila sam zabrinuta. Bojala sam se da bi se mogle posvađati zbog toga. Allison se u jednom trenutku dignula, uzela svoje stvari i izašla iz dnevnog boravka. Pogledala sam u Laurie koja je na to odmahnula glavom i slegnula ramenima. Dignula sam se i požurila za njom vidjeti je li dobro.

„Aly!“ –potrčala sam k njoj.

Stajala je pred otvorenim vratima.

„Nemoj otići.“ –uzvratila sam.
„Nemam volje više biti ovdje.“ –uzdahnula je. „Ne volim kad se netko miješa gdje mu nije mjesto!“
„Znaš dobro da imamo pravo!“
„Simon ne smije znati za to!“
„Zašto?! Čega se bojiš?!“

Odmahnula je glavom i duboko uzdahnula. Nagnula sam se na zid i pričekala da mi ona napokon prizna čega se boji. Simon nije bio loš dečko. On je samo još bio tinejdžer kojeg je zanimao samo seks, ali znala sam da bi ga uskoro trebale početi zanimati i cure. Zapravo, bila sam sigurna da ga je Allison već zanima jer se jako trudio oko nje samo što nikada nije bio u vezi i nije znao kako se ponašati u takvim situacijama.

„Vidimo se navečer ili sutra, Phoebs!“ –utisnula mi je poljubac u čelo, izašla iz kuće i zatvorila vrata.

Uzdahnula sam, odmahnula glavom i vratila se natrag u dnevni boravak u kojem je Laurie gledala televiziju.

„Otišla je?“ –upitala me.
„Aha.“ –odgovorila sam.
„Ja ne razumijem kako nešto tako veliko može tajiti od Simona!“
„Tko će ga znati zbog čega mu je to prešutjela! Mislim, to nisu naše stvari, pa mislim da bi bilo vrijeme da ju više ne gnjavimo time, ma koliko god se mi ne slagale oko toga!“
„Slažem se s tobom.“

Nasmiješila sam se i sjela na fotelju, a Bingo je stavio šape na moja koljena i bacio mi lopticu koju sam ja bacila u hodnik. Potrčao je za njom.

„Kako idu stvari između Chada i tebe?“ –upitala me.
„Khm... Zašto pitaš?“ –uzvratila sam.
„U zadnje vrijeme se stalno družite. Izgledate mi bliski!“
„Samo smo prijatelji.“
„Izgleda kao da ima nečeg više između vas!“
„Znaš i sama da bih voljela, ali ne, nažalost, nema!“ –uzdahnula sam. „Znaš li da je više puta pokušao sa mnom pričati o onome što se dogodilo prošle godine?“
„Zbilja?“ –podignula je obrvu. „I? Jeste li pričali?“
„Ne. Ne volim pričati o tome!“
„Mislim da bi ga trebala poslušati. Možda se stvari promjene!“
„Sumnjam.“

Odmahnula je glavom i pogledala u televiziju. Jako sam željela da se stvari između nas dvoje promjene, da ga mogu poljubiti kad poželim, zagrliti kako bih ga osjećala što bliže sebi, prisloniti glavu na njegovim prsima kako bih slušala njegove otkucaje srca dok mi on miluje kosu...

Ali to su bila samo sjećanja... izgubljena, prekrasna sjećanja.

Chad Monroe's POV

„Ja ću poludjeti!“ –rekao je Simon hodajući gore – dolje ispred mene.

Sjedio sam u dnevnom boravku i gledao kako se živcira zbog Allison. Da nisam obećao Phoebe da nikome neću reći za Allisoninu trudnoću, odavno bi saznao za to. Sada sam morao gledati kako se svaki dan živcira i slušati kako gubi živce zbog nje.

„Što sam joj napravio da je takva prema meni?!“ –upitao me.
„Možda bi ju trebao pitati.“ –predložio sam.
„Pokušavam, ali ne ide mi! Ne javlja mi se na mobitel, ne želi na samo pričati sa mnom, izbjegava me...“
„Potrudi se!“

Odmahnuo je glavom, te sjeo na fotelju. Ruke je prislonio na čelo, zaklopio oči i duboko disao. Bilo mi je pomalo simpatično gledati svog najboljeg prijatelja kako se živcira zbog cure. Nekada je govorio kako ne želi imati curu niti ovisiti o njoj, ali stvari su se promijenile. Mislim da je čak bio zaljubljen u Allison, ali s obzirom da nikada nije volio veze, nije znao kako se ponašati.

„Više ne znam što napraviti, Chad.“ –uzdahnuo je. „Nikad prije nije bila takva prema meni!“
„Naviknuo si se da skače oko tebe svaki put kad je pijana!“ –slegnuo sam ramenima.
„Ma... Ne bi razumio!“
„Što to?!“
„Nije bitno.“
„Što ne bih razumio, Simon?!“
„Nije bitno!“ –dignuo se sa fotelje. „Idem doma. Čujemo se večeras!“
„Ok. Vidimo se!“ –mahnuo sam mu, a on je izašao iz kuće.

Možda se sramio priznati da voli curu, ali ako bude čekao predugo... izgubit će ju. Ja sam izgubio Phoebe jer nisam bio pametniji, jer se nisam dovoljno potrudio da joj se ispričam zbog toga što sam bio kreten. Bojao sam se da bih ju u potpunosti mogao izgubiti. Osjećao sam da mi ponovno počinje vjerovati, ali odbijala me poslušati svaki put kad bih spomenuo događaj koji se desio nakon što mi je baka umrla.

Kako da te vratim, Phoebs?“ –pomislio sam.

Phoebe Devis's POV

Stavila sam viseću naušnicu na uho, te sjela na krevet kako bih stavila štikle. Nakon što sam se još jednom pogledala u ogledalo, uzela sam torbicu i izašla iz sobe. Veselo sam se pustila niz stepenice, te provirila u dnevni boravak u kojem su sjedili moja majka i otac. Tata Charlie imao je crnu kosu i plavo – zelene oči. Bio je u radnim četrdesetim godinama, ali izgledao je puno mlađe. Mama je govorila kako medicinske sestre trče oko njega svaki put kad se on pojavi negdje. Mama nikada nije bila ljubomorna jer je znala da samo nju tata voli, ali ja bih svejedno bila.

„Idem ja!“ –uzvratila sam.
„Kamo ćeš?“ –upitao me tata.
„S Chadom i ostalima u gradu. Idemo u kafić! Nećemo se kasno vratiti.“
„Reci onom malom Monroeu da pazi na tebe!“
„Znam paziti na samu sebe, tata.“
„Imaš li onaj sprej, Phobes!“
„Tata, idem i s prijateljima vani. Ako mi netko nešto pokuša napraviti, mogu me zaštiti, ali ne treba mi njihova pomoć! Sjećaš li se da sam išla na krav magu?“
„Khm... Sad mi je baš drago što jesi!“

Nasmiješila sam se, prišla mu i poljubila ga, te zagrlila.

„Pozdravi Chada, dušo!“ –rekla mi je mama.

Klimnula sam glavom, poslala im poljubac i izašla iz kuće. Spustila sam se niz stepenice, te požurila prema Chadovoj kući kako bismo otišli u grad. Začudila sam se jer me inače čekao kraj automobila zbog čega bi mi svaki put zatitralo srce jer bih se sjećala prekrasnih trenutaka iz djetinjstva.

Popela sam se stepenicama do njegovih vratiju, pozvonila i pričekala da mi otvori. Čula sam ubrzane korake, a kad su se vrata otvorila ugledala sam ga. Imao je čudan izraz lica. Izgledao je zabrinuto i prestrašeno, a prestrašila sam se i ja odmah.

„Što je bilo?“ –upitala sam ga.
„Ashley je nestala.“ –odgovorio je zabrinuto.

Šokirala sam se dok je on stajao preda mnom zamišljenim pogledom. Zakoračila sam prema njemu i zagrlila ga. Znala sam da je trebao nečiji zagrljaj, a meni nije bio problem učiniti to. Zatvorio je vrata i snažno me zagrlio. Tražio je utjehu, a ja sam mu ju željela vratiti.

Title credit ~ Afraid By: Nelly Furtado feat. Attitude

Ovako, s obzirom da je ovdje novi post svaki dan, više nema svrhe javljati vam u komentarima - prema tome; prolazite ovdje svaki dan ili kad god pronađete vremena.
Ako dođe do promjene, javit ću vam u postu!

- 00:00 - Komentari (6) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Gdje si sad moja najljepša moja najdraža,
čija te ruka pokriva,
čije ime šapneš prije sna
možda moje jer na tren pomisliš na nas,
al nešto u tebi zna.
Ispod ovih oblaka nikad više ti i ja


~Gdje si sad
By: Zoran Mišić


Phoebe Davis
Image and video hosting by TinyPic

I just want to start again,
And maybe you could show me how to try


Chad Monroe
Image and video hosting by TinyPic

The bed I'm lying in is getting colder
Wish I never would've said it's over


Laurie Phills
Image and video hosting by TinyPic

Without you, I live it up a little more everyday
Without you, I’m seein myself so differently


Simon Kama
Image and video hosting by TinyPic

I'm loving what you wanna wear
I wonder what's up under there


Allison McBones
Image and video hosting by TinyPic

Because these things will change
Can you feel it now?


Stevie Geronimo
Image and video hosting by TinyPic

It's not like you didn't know that
I said I love you and I swear I still do


Ashley Monroe
Image and video hosting by TinyPic

'cause when you're fifteen and somebody tells you they love you
You're gonna believe them


Ron Williams
Image and video hosting by TinyPic

I wanna be different
I wanna be not the same they are


Sandra Erikson
Image and video hosting by TinyPic

'Cause nobody wants to do it on their own
And everyone wants to know they're not alone


01. 02. 03. 04. 05. 06.
07. 08. 09. 10. 11. 12.
13. 14. 15. 16. 17. 18.
19. 20. 21. 22. 23. 24.


Image and video hosting by TinyPic

Copyright © 2010.
By:Phoebe.


layout


Designer: BallonDesign
Resources |+|