četvrtak, 06.05.2010.

22. Surprise Surprise

Chad Monroe's POV

Čim sam otvorio oči rastegnuo sam se. Dignuo sam se sa kreveta i laganim korakom prišao vratima terase. Pomaknuo sam zavijese, a zrake sunca su me oslijepile na nekoliko sekundi. Spustio sam pogled i otvorio vrata, te zakoračio na sniježnu terasu. Noge su mi već bile mokre, ali nije mi zasmetalo. Snijeg mi se sviđao zbog raznih stvari, a najviše zbog djetinjstva.

Pogledao sam oko sebe. Nedostajale su mi velike sniježne planine, te prostranost Sitke. Planinski zrak bio je svijež, čist i predivan. Uhvatio sam malo hladnog zraka, te ga ispuhao. Sve je bilo drugače od grada u kojem sam odrastao. Ondje je sve bilo puno smoga, automobila koji su se žurili nekamo, a Sitka je bila drugačija. Svaki od tih gradova imale su svoje čari i oba su mi se svidjeli za život.

Čuo sam lavež psa. Pogledao sam u dvorište i ugledao Phoebe sa mojim psom. Šetala je dok je on skakao oko nje i svako toliko mu bacala grudve koje bi on hvatao, razbijao svojom čeljusti, te zbunjeno gledao u zrak zbog čega su lopte nestale. Nasmiješio sam se.

Phoebe je bila jako čudna jučer za vrijeme večere koju je Ashley spremila. Bila je šutljiva i otišla spavati prije ostalih. Imao sam osjećaj da je to bilo zbog Sandre. Bilo mi je krivo što mi nikada nije dopuštala da joj objasnim neke stvari, a što je najgore od svega bilo jest to što me nikada nije željela poslušati. Bila je toliko tvrdoglava. Rekao sam joj da mogu čekati, ali ne mogu čekati da ona izgubi živce od ljubomore.

Ušao sam u sobu, zatvorio vrata i izvukao odjeću jer sam namjeravao izaći vani i otići k njoj. Možda ju napokon uspijem nagovoriti da popričamo, a i želio sam biti sam s njom jer sam znao da ćemo ovih dana uvijek biti s društvom. Volio sam provoditi vrijeme samo s njom.

Tiho sam se spustio stepenicama kako ne bih probudio ostale jer smo dugo ostali budni, a zatim otvorio ulazna vrata. Phoebe je još šetala dok je moj pas trčao oko nje. Oprezno sam se spustio niz stepenice jer su malo bile zaleđene zbog toga što se snijeg otopio, a hladnoća je zaledila vodu.

Tiho sam prilazio Phoebe s leđa dok je ona zatvorenih očiju gledala u nebo. Podigla je ruke, te duboko uzdahnula. Imao sam osjećaj da je zamišljala da je na Titaniku. Sniježne pahuljice padale su na njeno rumeno lice dok joj je tamna kosa bila puna bijelih točkica. Izgledala je poput anđela.

„Što radiš ovdje, Chad?“ –upitala me iznenada.
„Kako...“ –zbunjeno sam zastao.
„Vidjela sam te kad si izlazio iz kuće.“
„Mislio sam da me nisi primjetila!“
„E, pa... Ipak jesam!“

Nasmiješio sam joj se, a ona se spustila na pod kako bi pomazila psa.

„Jesi li se naspavala?“ –upitao sam ju.
„Aha.“ –odgovorila sam. „Oprosti što sam jučer ranije otišla, ali doista sam bila umorna.“
„Ma nema veze! Mama i tata su bili malo tužni jer su te htjeti vidjeti, ali rekli su da će te izgnjaviti ujutro.“
„Kad su došli?“
„Oko deset. Išao sam provjeriti da li si budna da ih makar na kratko pozdraviš, ali spavala si!“

Oblikovala je usta u slovo o, te spustila ruku i podignula malo snijega. Podignuo sam obrvu primjetivši da stvara grudvu i razvukao osmijeh od uha do oha. Znao sam što namjerava učiniti, pa sam ju odlučio spriječiti tako što sam ju podignuo sa poda.

„O, ne, Chad, nemoj!“ –uzvratila je trgajući se.
„Moram ti vratiti za ono što si mi učinila prije deset godina!“ –rekao sam joj.
„Ali... ali... Nemoj, molim te!“
„Nisi od šećera, sjećaš se!“

Udarila me po prsima rukama, ali malenim osmijehom na licu. Naravno, to joj nije pomoglo da me spriječi. Požurio sam do kupa na kojemu je bilo puno snijega. Bacio sam ju lagano na njega, te je nestala u snijegu koji je pao na nju. Vidio sam samo noge u zraku zbog čega sam se morao nasmijati na glas.

„Baš si bezobrazan!“ –uzviknula je, te se polako počela dizati sa poda.
„Rekao sam ti da ne znaš što te čeka kad dođemo!“ –nasmiješio sam se.
„Vidjet ćeš ti!“
„Oh, da vidimo što mi možeš napraviti!“

Namrgođeno je skočila na mene. Pao sam na pod jer nisam mogao zadržati ravnotežu. Doista nisam očekivao da će to učiniti, ali nasmijao sam se jer mi je bilo simpatično. Počela je bacati snijeg na moju glavu dok sam joj ja pokušavao uhvatiti ruke kako bih ju spriječio, ali jedini način za to je bio baciti ju u stranu. Nježno sam ju uhvatio za bokove i, s obzirom da je bila lagana, stavio sam ju kraj sebe i prebacio se na nju.

Nasmiješila mi se, te maknula pramen kose sa svog lica. Uzvratio sam joj osmijehom, te pomilovao rukom njeno rumeno i hladno lice dok su pahuljice padale na njemu polako se topivši. Srce mi je zatitralo dok me promatrala svojim prekrasnim velikim očima i malenim osmijehom na licu. Više nisam mogao izdržati, pa sam joj lagano prišao i utisnuo poljubac na usne.

Uzvratila mi je! Obgrlila me rukama oko vrata i poljubila kao što je to nekada činila.

Iznenada se netko zakašljao. Podignuo sam pogled i ugledao Ashley kako mi se smiješka. Namrgodio sam se i zakolutao očima jer mi je pokvarila savršeni trenutak.

„Mama i tata su budni. Mama radi doručak i rekla je da želi vidjeti Phoebs što prije!“ –rekla je.

Zakolutao sam očima.

Phoebe Devis's POV

Chad se dignuo sa poda, te me povukao k sebi. Izgledao je prilično ljuto što nas je njegova sestra prekinula, a ja sam samu sebe pitala što mi se dogodilo da sam ga poljubila. Htjela sam to učiniti, ali ipak mi je bilo neugodno pogledati ga u oči nakon onoga, pa sam gledala ispred sebe i hodala uz Ashley dok je on laganim korakom hodao iza nas dvije.

Primjetila sam da me njegova sestra promatra osmijehom na licu, pa sam joj uzvratila, ali osjećala sam da se rumenim. Nisam požalila što sam mu uzvratila, ali bilo mi je neugodno jer nisam znala na čemu smo nas dvoje bili. Otvorila sam ulazna vrata i zakoračila u kuću.

„Phoebe!!!“ –začula sam ženski glas.

Pogledala sam ispred sebe. Malo dalje od mene stajala je Maggie, Chadova prekrasna majka. Imala je malo više od četrdeset godina, ali izgledala je puno mlađe.

„Maggie!“ –uzviknula sam, te ju potrčala zagrliti.

Snažno me zagrlila, a onda spustila i pomilovala me po licu.

„Ajme, predivna si mi!“ –nasmiješila mi se.
„Hvala.“ –rekla sam. „Kako ste?“
„Odlično. Uživa se! Sviđa li ti se kuća?“
„Prekrasna je! Kuća mojih snova!“
„Oh, možda jednom i bude tvoja. Zar ne, Chad?“
„Mama!“ –uzviknuo je dok sam se ja rumenila.
„George je u kuhinji s ostalim vašim prijateljima!“ –rekla je. „Kako je lijepo vidjeti te, Phoebe! Ashley je rekla da si lijepa, ali da si ovakva nisam očekivala. Ako se moj dragi sinčić ne trgne što prije mislim da ću ga zadaviti!“

Nasmiješila sam se, te krajičkom oka pogledala u Chada koji je namrgođeno gledao u svoju majku. Osjećala sam kako su mi obrazi rumeni i topli, pa sam pokušala ne razmišljati o onome što je rekla. Nježno je prislonila ruku na mome ramenu, te me progurala u kuhinju. Za stolom su sjedili moji prijatelji koji su umorno jeli palačinke, te ispijali kave, a kraj prozora je stajao George, Chadov otac. Morala sam priznati da je Chad sličan ocu samo što je on puno zgodniji. Imao je tamno smeđu kosu, te svijetlije oči od njega, ali u licu su se vidjele sličnosti.

„Dobro jutro!“ –pozdravila sam ih.

Podignuli su ruke, te nastavili jesti, a George se okrenuo nasmiješeno prema meni. Uzvratila sam mu osmijeh, prišla mu i zagrlila ga, a on me potapšao po leđima.

„Lijepo te ponovno vidjeti, Phoebs!“ –nasmiješio se.
„Također!“ –uzvratila sam.

Jako sam se slagala s njegovim roditeljima jer su bili dobri ljudi. Nedostajali su mi jer su me često zvali na večeru k njima.

Sjela sam kraj Laurie koja je listala novine, pa sam zagrizla jednu od palačinki koja mi je već bila na tanjuru. Natočila sam kavu u šalicu, te ju popila. Krajičkom oka sam primjetila da Chad, koji je sjedio preko puta mene, gleda u mome smjeru, ali nisam se usudila podignuti pogled kako bi nam se oči susrele. Obrazi su mi se i dalje žarili kad bih pomislila na naš poljupac na snijegu. Stvarno mi je bilo neugodno.

„Chad, pokaži im grad kasnije, ok?“ –pogledala ga je majka.
„Znaš da hoću!“ –klimnuo je glavom.
„Znaš da bismo mi otišli s vama, ali moramo raditi. Vjerojatno ćemo se vratiti tek navečer, a vi budite vani dok god poželite!“
„Naravno!“
„Chad, odvedi ih na ručak kod Franka.“ –rekao mu je tata.
„Oh, da, ondje dugo nisam bio! Fali mi njegova hrana.“ –nasmiješio se. „Mislim da bi se njima mogla svidjeti!“
„Kome se ne bi mogla svidjeti hrana?“ –upitao je Simon. „Jedva čekam da probam!“
„A da prvo pojedeš doručak?“ –uzvratila je Allison na što smo se mi nasmijali.
„Ima li ovdje nekih trgovina sa suvenirima?“ –Laurie je pogledala u Chada.
„Aha. Odvest ću te gdje su najbolji!“ –odgovorio je. „Stevie, mi moramo odigrati biljar. Kod Franka je ugodna atmosfera!“
„Šta je taj Frank neki svemogući restoran?“ –nacerio se Stevie.
„Tako nešto!“ –uzvratio je nasmiješeno Chad.

Jedva sam čekala da se prošetamo gradom i da kupim nešto roditeljima. Željela sam vidjeti kakav je grad u kojemu je Chad stanovao tri godine, a zbog ugođaja sam bila sigurna da će mi se svidjeti.

***


Vratili smo se oko devet sati iz grada. Doista mi se dopala Sitka jer je prekrasna, ali ondje ne bih voljela živjeti. Naravno, voljela bih se vratiti, provesti tjedan dana ili čak nekoliko tjedana ondje jer je umirujuće. Podsjeća me na grad iz filmova. Svi se poznaju, pa je Chad svakog drugog čovječa kojeg bi vidio na ulici pozdravljao.

Nakon što smo večerali, društvo je otišlo u dnevni boravak. Nažalost, i Sandra se pojavila jer smo ju sreli u gradu. Chad je pitao da li nam smeta da nam se i ona pridruži. Naravno, rekla sam da ne smeta, ali za pravo jest. Nisam mogla podnositi što je često pričala s Chadom i smijala se zajedno s njim i zajedničkim trenutcima preda mnom.

„Treba li ti pomoć?“ –upitala me Sandra.

Pogledala sam u nju, odmahnula glavom, te nastavila s pranjem suđa.

„Imam osjećaj da me ne voliš.“ –stala je kraj mene.
„Zašto ne bih?“ –pogledala sam u nju.
„Ashley mi je rekla da ti je rekla da je imao curu nakon tebe i pretpostavljam da znaš da sam to ja.“
„Znam, ali to ne znači da te mrzim!“
„Znam kako je to biti ljubomoran, Phoebe!“

Promatrala sam u tišini čekajući da mi kaže ono što je trebala. Znala sam da je došla ondje kako bi popričala sa mnom, a to mi se uopće nije sviđalo. Nisam ju mrzila, ali nisam ju niti voljela.

„Chad i ja smo bili mjesec i pol u vezi.“ –započela je. „Nije to bila neka veza, samo seks među nama, ali ubrzo mu je to dosadilo. Dosadilo je i meni jer me jednom, dok smo se seksali, nazvao Phoebe! Uvijek mu je bilo stalo do tebe.“

Spustila sam pogled, bacila krpu u sudoperu, te izašla iz kuhinje. Potrčala sam stepenicama do svoje sobe jer sam osjećala da bih se svakog trena mogla rasplakati, a nisam željela to učiniti pred drugima. Odbijala sam povjerovati da je spavao sa drugom, kad mi je Ashley rekla da je imao drugu nakon mene, a sada kad mi je ona to rekla, povrijedilo me. Nije bilo bitno što je spavao sa drugom nakon mene, ali i dalje je boljelo; previše je boljelo.

Otvorila sam vrata, zalupila njome i zaključala se kako mi nitko ne bi smetalo. Bacila sam se na krevet i zajecala u jastuku. Srce me užasno boljelo, a u glavi mi se vrtila scena u kojemu je Chad vodio ljubav sa Sandrom kao što je nekada to činio sa mnom.

„Phoebe!“ –Chad je pokucao na vrata. „Jesi li dobro?“

Šutjela sam.

„Phoebs, molim te, otvori vrata!“ –uzvratio je.

Šutjela sam.

„Phoebe!“ –uzviknuo je.
„PUSTI ME NA MIRU!!!“ –viknula sam ljutito i povrijeđeno.
„Daj, reci mi što je bilo! Molim te!“
„Odlazi, Chad!“
„Molim te!“
„Ne želim te vidjeti sada!!!“

Zašutio je, a nakon nekoliko sekundi sam čula korake kako odjekuju hodnikom. Duboko sam uzdahnula, zaklopila oči i stisnula jastuk uza se.

Title credit ~ Surprise Surprise By: Celine Dion

Oprostite na pogreškama. Nije me bilo cijeli dan doma. Tek sam malo prije sjela na komp i jednostavno nemam volje pregledavati preko Interneta pogreške. Ovo inače namještavam da se objavi u ponoć jer sumnjam da ću imati snage još dugo biti na kompu.
:*

- 00:00 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Gdje si sad moja najljepša moja najdraža,
čija te ruka pokriva,
čije ime šapneš prije sna
možda moje jer na tren pomisliš na nas,
al nešto u tebi zna.
Ispod ovih oblaka nikad više ti i ja


~Gdje si sad
By: Zoran Mišić


Phoebe Davis
Image and video hosting by TinyPic

I just want to start again,
And maybe you could show me how to try


Chad Monroe
Image and video hosting by TinyPic

The bed I'm lying in is getting colder
Wish I never would've said it's over


Laurie Phills
Image and video hosting by TinyPic

Without you, I live it up a little more everyday
Without you, I’m seein myself so differently


Simon Kama
Image and video hosting by TinyPic

I'm loving what you wanna wear
I wonder what's up under there


Allison McBones
Image and video hosting by TinyPic

Because these things will change
Can you feel it now?


Stevie Geronimo
Image and video hosting by TinyPic

It's not like you didn't know that
I said I love you and I swear I still do


Ashley Monroe
Image and video hosting by TinyPic

'cause when you're fifteen and somebody tells you they love you
You're gonna believe them


Ron Williams
Image and video hosting by TinyPic

I wanna be different
I wanna be not the same they are


Sandra Erikson
Image and video hosting by TinyPic

'Cause nobody wants to do it on their own
And everyone wants to know they're not alone


01. 02. 03. 04. 05. 06.
07. 08. 09. 10. 11. 12.
13. 14. 15. 16. 17. 18.
19. 20. 21. 22. 23. 24.


Image and video hosting by TinyPic

Copyright © 2010.
By:Phoebe.


layout


Designer: BallonDesign
Resources |+|