nedjelja, 02.05.2010.

18. How Does It Feel

Phoebe Devis's POV

Otvorila sam oči. Nalazila sam se u Simonovoj praznoj sobi u kojoj su inače gosti spavali. Zaspala sam tek nekoliko sati prije nego je jutro svanulo. Razgovarala sam s Allison i Simonom o Chadu i njegovoj vezi, pa su mi malo i pomogli. Također su promijenili temu kako ne bih razmišljala o tome, ali kad sam otišla na spavanje nisam mogla ne sjetiti se onoga što mi je Ashley rekla.

Ponovno su mi suze napunile oči, a samo jedan treptaj je bio dovoljan da prokližu niz moje obraze. Obrisala sam ih i duboko uzdahnula, te podignula mobitel sa noćnog ormarića. Bio je ugašen jer nisam željela da mi itko smeta. Upalila sam ga, upisala pin i pričekala nekoliko sekundi. Počele su mi dolaziti poruke, pa sam ih počela čitati. Većina su bile o tome tko me nazvao, a nazvao me Chad, kao što sam i mogla očekivati. Među njima je bila jedna poruka koju je on napisao, a na njoj je pisalo: „Phoebe, molim te, nazovi me čim vidiš ovu poruku! Želim pričati s tobom! Hitno je. Pokušavam te dobiti već satima! Znam da odbijaš sve moje pozive i znam što ti je Ashley rekla! Trebam popričati s tobom o tome. Molim te, nemoj me odbijati kao inače! Molim te...

Ne želim čuti ništa, Chad!“ –pomislila sam. „Ne želim više čuti za tebe. Ne želim te više voljeti...

Obrisala sam sve njegove poruke i blokirala njegov broj tako da me više nije mogao nazvati.

Chad Monroe's POV

Otvorio sam oči i rastegnuo se. Pogledao sam u prozor. Bilo je lijepo vrijeme, sunčan dan što je značilo da bih mogao nazvati Stevie-ja i Simona vani kako bismo otišli odigrati partiju košarke. Stevie-ja nisam vidio danima. Laurie i on su prekinuli, pa se udaljio od nas, ali svaki put kad bismo ga Simon i ja zvali vani došao bi ponavljajući da ne želi da se Laurie nalazi u blizini.

Phoebe je bila jako bijesna na njega kao i Allison, s kojom je morao dijeliti i kuću, pa mu je bilo neugodno izlaziti s nama kad su i cure bile u društvu. Moj najbolji prijatelj i ja pokušavali smo mu objasniti da se nema zbog čega bojati dolaziti s nama jer ne mora značiti da ćemo se mi prestali družiti s njim samo zbog onoga što je učinio Laurie. Jest da mi nije bilo drago zbog toga. Nikada nisam podržavao varanje u vezama, a Laurie je bila simpatična i draga cura, ali Stevie mi je postao prijatelj.

Dignuo sam se sa kreveta i pogledao na mobitel. Bilo je devet i pol. Prišao sam prozoru i pogledao u kuću preko puta moje. Primijetio sam da nema niti jednog automobila, osim Phoebe-nog, ispred kuće. Pretpostavio sam da su joj roditelji otišli na posao jer su kirurzi jako puno radili, a oni su bili dobro plaćeni.

Uzeo sam mobitel, utipkao broj i pričekao da mi se Phoebe javi jer je ugasila mobitel kako ju namjerno ne bih mogao dobiti. Bilo mi je žao što se tako ponašala prema meni.

Osoba koju ste nazvala blokirala je vaš telefonski broj!“ –oglasila se sekretarica.

Zaklopio sam oči, duboko uzdahnuo i zatvorio klizni mobitel. Onoga sam se i pribojavao. Osjećao sam se užasno što je to učinila. Nije mi ni dopustila da joj objasnim kako su se stvari zapravo zbile. Uvijek je bila tvrdoglava i morao bih se vraški namučiti da nešto izvučem iz nje.

Otvorio sam vrata sobe, te se spustio niz stepenice. Čuo sam zvukove iz dnevnog boravka i vidio Ashley na trosjedu. Mijenjala je televizijske programe.

„Jesi li nazvala mamu i tatu?“ –upitao sam ju.
„Oh, dobro jutro, braco!“ –pogledala me. „Jesam. Rekli su mi da se moram vratiti do ponedjeljka i da ću biti u kazni do kraja mog života!“
„Tako ti i treba!“
„Nećeš mi pomoći kod smanjivanja kazne?“
„Ne. Zaslužila si to!“
„Hvala ti!“
„Molim lijepo. I drugi put!“

Namrgođeno me pogledala, a ja sam u tišini ušao u kuhinju popiti čašu vode. Nakon što sam ih popio dvije, pogledao sam kroz prozor i duboko uzdahnuo.

„Javila ti se?“ –upitala me Ashley.

Okrenuo sam se, a ona je bila nagnuta na vratima, prekriženih ruku na prsima.

„Ne.“ –odmahnuo sam glavom. „Blokirala je moj broj.“
„Tako mi je žao!“ –uzdahnula je.
„Nadam se da ćeš sljedeći put držati jezik za zubima!“
„Kao da sam ja mogla pretpostaviti da će se naljutiti zbog toga!“
„Mogla si bolje razmisliti!“
„Chad...“

Odmahnuo sam glavom i prošao kraj nje. Prišao sam ulaznim vratima, otključao ih i izašao iz kuće. Morao sam provjeriti da li je Phoebe bila kod kuće, a ako budem zvonio morat će mi otvoriti. Bio sam jači od nje i mogao sam zadržati vrata. Pretpostavio sam da bi ih mogla zatvoriti čim me vidi, a ja sam pod hitno želio razjasniti neke stvari s njom.

Popeo sam se kamenim stepenicama, stao pred vrata i pozvonio nekoliko puta. Čuo sam samo pseći lavež, ali nisam uopće čuo korake. Pomaknuo sam se u stranu i pogledao kroz prozor u nadi da ću vidjeti djevojku kako hoda po kući, ali ništa od toga.

Hvala ti, Ashley!“ –pomislio sam.

Jučer ujutro osjećao sam da bih ju mogao vratiti, a već navečer sam ju izgubio zbog toga što moja mlađa sestrica nije znala razmišljati o čemu priča. Oduvijek je bila impulzivna i to mi nikada nije zasmetalo sve dok mi je uništila svaku nadu s Phoebe.

Phoebe Devis's POV


Nakon polusatnog ležanja u krevetu i zatamnjenoj prostoriji udostojila sam se dignuti i natjerati da izađem odande. Trebala sam se zahvaliti Simonu na tome što mi je dopustio da prespavam kod njega i što me utješio. Obukla sam odjeću jer mi je posudio svoje hlače i majicu za spavanje, te napravila krevet i posložila stvari koje mi je on dao.

Otvorila sam vrata sobe i otišla u kupatilo. Njegovu sam kuću znala na pamet jer smo društvo i ja često znali prespavati kod njega, kad mu roditelja ne bi bilo. Morala sam se umiti jer su maskara i crna olovka isprljali moje lice. Nisam željela izgledati poput zombija kad se spustim u prizemlje, pogotovo ako su mu roditelji bili kod kuće.

Kad sam nekoliko puta isprala lice, pogledala sam se u ogledalo i izgledala normalnije nego prethodne večeri. Uzdahnuo sam i obrisala mokro lice, te se okrenula prema vratima i poskočila od straha.

„Nisam te želio prestrašiti.“ –nasmiješio mi se Simon.
„O, Bože...“ –uzdahnula sam. „Šuljaš se poput lopova!“
„Žao mi je. Došao sam vidjeti jesi li se probudila! Allison je upravo napravila palačinke!“
„Palačinke...?! Vi to mene pokušavate razveseliti?“
„Ah... Tako nešto! Ili udebljati!“

Nasmiješila sam se i gurnula ga u stranu. Potapšao me po ramenu, te zagrlio i utisnuo poljubac u čelo.

„Osjećaš li se bolje?“ –upitao me.
„Malo.“ –slegnula sam ramenima. „Ne želim sada razmišljati o tome, pa bi bilo najbolje da odemo doručkovati prije nego se palačinke ohlade!“
„Tko zadnji magarac!“

Pogledala sam ga zbunjeno, a on je potrčao prema stepeništu. Nasmiješila sam se, te krenula za njim i progurala ga u stranu dok smo se spuštali niz stepenice cerekajući se. Allison je provirila iz kuhinje dok smo se nas dvoje vukli majice za majice ne dopuštajući jedan drugome da stigne prvi do cilja.

„Koja ste vi djeca!“ –zahihotala se.
„Prva!“ –viknula sam poskočivši kraj nje.
„Phoebe, nisam znala da si naučila glumiti majmuna!“
„National Geographic čini svoje!“

Nacerila se, a ja sam se zahihotala i sjela za stolom na kojem su već bile stavljene palačinke. Nasmiješeno sam uzela jednu i zagrizla ju. Počela sam mrmljati dok sam uživala u čokoladi koja mi se topila u ustima.

„Možeš li smiriti doživljaj, Phoebe?“ –zbunjeno će Simon. „Stvaraš zvukove kao da svršavaš!“
„Da bar to radim!“ –uzvratila sam. „Nisam se seksala godinama!“
„Ta me informacija nije zanimala.“
„Imaš li možda nekog frenda koji je spreman za vezu na jednu noć?“
„PHOEBE!!!“ –izderali su se oboje.
„Jesi li ti normalna?!“ –upitala me ljutito Allison. „Da nisi slučajno to učinila!“
„Kunem ti se da ću te razbiti ako napraviš neko sranje, jasno?!“ –nadodao je Simon.

Promatrala sam ih u tišini, a oni su ljutito gledali u mene. Nasmijala sam se.

„Zar mislite da sam takva cura?“ –frknula sam. „Samo sam željela vidjeti vašu reakciju!“

Duboko su uzdahnuli, a ja sam se ponovno nasmijala. Jedina osoba s kojom sam ja vodila ljubav bio je Chad. I ne bih žalila da ponovno to učinimo, ali nije bilo moguće. Jučer ujutro sam osjetila nešto među nama, ali navečer se sve promijenilo. Nikada mu očito i nije bilo stalo do mene kad je već nakon prekida pronašao moju zamjenu.

Chad Monroe's POV


Gledao sam u Simona i Stevie-ja kako igraju košarku. Stajao sam sa strane i svako toliko pomislio na Phoebe koja me zabrinjavala. Nisam znao kako ju vratiti, kako ju uspjeti nagovoriti da popriča sa mnom, a to me uništavalo. Bio sam ljut na Ashley što joj je rekla za kratku pogrešnu vezu koju sam imao nakon prekida sa Phoebe i zbog toga nisam razgovarao s njom od jutra nakon što sam joj rekao sve što sam mislio.

„Chad!“ –uzviknuo je Simon.

Okrenuo sam se i lopta me udarila u glavi. Opsovao sam na glas sve što se dalo opsovati, a onda ljutito bacio loptu u njega.

„Rekao sam ti da se paziš!“ –slegnuo je ramenima.
„Mogao si me ranije upozoriti.“ –rekao sam.
„Upozorili smo te, ali ti nisi bio među nama!“
„Mogao si viknuti!“
„Kad sam viknuo te lopta već udarila!“

Frknuo sam i pogodio u koš nakon što mi je ponovno vratio loptu.

„Što je s tobom?“ –upitao me Stevie.

Odmahnuo sam glavom.

„Phoebe je bila kod mene sinoć.“ –rekao mi je Simon.
„Kod tebe?“ –okrenuo sam se prema njemu.
„Da.“
„Kako je?“
„Chad... Upozorio sam te da ju ne povrijediš!“
„Nisam želio!“
„Ehm...“ –promrmljao je Stevie. „Što se događa?! Tko je koga povrijedio?!“
„Da, imao sam curu nakon nje, ali to je bila pogreška. Kratko smo bili u vezi! Nije niti smjela saznati za nju, ali Ashley je slučajno izletjelo!“ –nastavio sam.
„Upozorio sam te da ju ne povrijediš!“ –proderao se na mene i bacio u stranu loptu.
„Ono što se dogodilo nakon prekida nema veze s nama! To te se uopće ne tiče! Živcira me to što mi je Ashley upropastila sve!“
„Oh, a ona je kriva što si ti imao curu nakon Phoebe, jelda?!“
„Bila je to jebena pogreška!!! Phoebe mi uopće ne dopušta da joj objasnim kako su stvari išle!“
„Možda ti nikada niti neće dopustiti. Već sam ti rekao da je teško vratiti slomljeno srce!“
„Nisam ju želio povrijediti! Tražio sam ju uokolo nekoliko sati. Mogao si mi javiti da je kod tebe!“
„Svejedno te ne bi željela poslušati. Phoebe te voli, Chad, ali ja ću joj prvi reći da ti ne oprosti ako ju nastavljaš povrjeđivati!“

Uzdahnuo sam, loptu bacio na drugu stranu terena, te se udaljio od njih. Bio sam previše živčan da bih ostao ondje. Phoebe je i mene povrijedila, a to nije ni znala. Uopće nije razmišljala o tome kako se ja osjećam jer očito niti nije znala da bih mogao osjećati još nešto prema njoj. Bio sam siguran da je vjerovala da ju gledam kao prijateljicu, a nije mi ni dopuštala da popričam s njom.

Želio sam joj reći da ju volim, želim, moliti ju da mi oprosti zbog toga što sam prekinuo s njom, ali... nitko nije znao kakav je osjećaj kad voliš nekoga koji ti ne vjeruje...

Title credit ~ How Does It Feel By: Avril Lavigne

- 00:00 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Gdje si sad moja najljepša moja najdraža,
čija te ruka pokriva,
čije ime šapneš prije sna
možda moje jer na tren pomisliš na nas,
al nešto u tebi zna.
Ispod ovih oblaka nikad više ti i ja


~Gdje si sad
By: Zoran Mišić


Phoebe Davis
Image and video hosting by TinyPic

I just want to start again,
And maybe you could show me how to try


Chad Monroe
Image and video hosting by TinyPic

The bed I'm lying in is getting colder
Wish I never would've said it's over


Laurie Phills
Image and video hosting by TinyPic

Without you, I live it up a little more everyday
Without you, I’m seein myself so differently


Simon Kama
Image and video hosting by TinyPic

I'm loving what you wanna wear
I wonder what's up under there


Allison McBones
Image and video hosting by TinyPic

Because these things will change
Can you feel it now?


Stevie Geronimo
Image and video hosting by TinyPic

It's not like you didn't know that
I said I love you and I swear I still do


Ashley Monroe
Image and video hosting by TinyPic

'cause when you're fifteen and somebody tells you they love you
You're gonna believe them


Ron Williams
Image and video hosting by TinyPic

I wanna be different
I wanna be not the same they are


Sandra Erikson
Image and video hosting by TinyPic

'Cause nobody wants to do it on their own
And everyone wants to know they're not alone


01. 02. 03. 04. 05. 06.
07. 08. 09. 10. 11. 12.
13. 14. 15. 16. 17. 18.
19. 20. 21. 22. 23. 24.


Image and video hosting by TinyPic

Copyright © 2010.
By:Phoebe.


layout


Designer: BallonDesign
Resources |+|