nedjelja, 25.04.2010.

11. Storm

Adastra ~ Miris tvoje kose


Chad Monroe's POV

Otvorio sam oči i duboko uzdahnuo. Bio sam umoran, ali nisam namjeravao spavati dalje jer sam znao da ne bih mogao zaspati. Spavao sam samo nekoliko sati jer sam bio nemiran. Vrtio sam se cijelo vrijeme po krevetu jer su me mučile razne pogreške iz prošlosti.

Dignuo sam se s kreveta i pogledao kroz prozor. Bilo je lijepo vrijeme, kao i obično. Večinom je u kolovozu još bilo lijepo, sunčano vrijeme, a sredinom listopada se je vrijeme promjenilo. Pogledao sam u Phoebenu kuću. Poželio sam otići ondje i namjeravao sam to učiniti. Htio sam provesti malo vremena na samo s njom, razgovarat i osjećati ju kraj sebe. U zadnjih nekoliko dana smo se viđali samo kad bi cijelo društvo bilo na okupu. Nije mi to smetalo, ali htio sam biti sam s njom.

Skinuo sam hlače i bacio ih na krevet, te izvukao druge široke hlače jer sam one koristio večinom kad sam bio kod kuće i za spavanje. Uzeo sam i modro plavu majicu, te se obukao, a zatim izašao iz sobe. Trebao sam se umiti i oprati zube prije nego odem k njom. Nadao sam se da će biti budna. Bio sam sto posto siguran da jest jer se inače budila ranije.

Izašao sam iz kuće nakon što sam obavio sve što sam trebao, te zaključao vrata. Požurio sam prema vratima njene kuće vrteći ključeve u zraku. Iznenada sam primjetio poznati automobil parkiranog nedaleko njene kuće. Dobro sam razmislio otkad mi je poznat, pa sam se sjetio da je njegov glasnik bio dečko s kojim je Phoebe izašla prošli vikend.

Duboko sam uzdahnuo jer sam osjetio nalet bijesan, te se okrenuo. Želio sam otići kod kuće, ali kad sam bolje razmislio, želio sam vidjeti tog kretena, pa sam se okrenuo i požurio prema vratima. Pozvonio sam nekoliko puta, te pričekao da ih netko otvori. Vidio sam obris čovjeka, na staklenim, zatamnjenim vratima. Bio je to, vjerojatno, muškarac, jer je Phoebe bila niža od mene, a on je bio moje visine.

Vrata su se otvorila, a preda mnom je stajao tamnokosi dečko. Bio je mršaviji od mene, što mi je na trenutak olakšalo. Pomislio sam kako i nije bio neka konkurencija i kako bih ga mogao pobijediti.

Phoebe Devis's POV

Sjedila sam kraj bazena, ispod suncobrana, jer je u hladnu bilo ugodnije. Čekala sam da se Ron vrati s WC-a. Odužilo se. Vrtila sam svoju kosu i duboko uzdahnula, te udisala sviježi i ugodan zrak.

Pozvala sam Rona kod sebe kako bismo se raspričali, ponovno. On i ja smo bili jako dobri prijatelji i pomagali smo si kad bi nas nešto mučilo. Naravno, nikada ga nisam gledala poput Simona, na primjer, jer je on bio moj najbolji prijatelj, ali doista sam ponekad Ronu mogla reći nešto više nego svojim dugogodišnjim prijateljima.

„Phoebs!“ –pozvao me.

Okrenula sam se i kraj njega ugledala Chada. Ugodno sam se iznenadila kad sam ga vidjela, ali jako me zanimalo što je ondje radio.

„O, Chad!“ –nasmiješila sam se. „Što ti radiš ovdje?“
„Došao sam vidjeti što radiš, ali ne želim smetati.“ –promrmljao je.
„Ne smetaš!“ –uzvratila sam.
„To je ono što mu ja cijelo vrijeme pokušavam reći!“ –Ron je sjeo kraj mene.

Primjetila sam da Chad čudno promatra Rona.

„Sjedni!“ –dignula sam se sa stolice. „Idem ti po čašu!“
„Sigurno ne smetam?“ –pogledao me.

Odmahnula sam glavom, nasmiješila mu se, te ga potapšala po ramenu. Veselo sam ušla u kuhinju, te uzela čašu sa police. Provirila sam kroz vrata i primjetila da se Ron i Chad promatraju u tišini. Nakrivila sam glavu ne znajući što se u Chadovoj glavi dešavalo. Nije mi se svidjelo kako ga je gledao.

„Evo me!“ –stavila sam čašu pred Chadom, a zatim sjela na svoje mjesto. „Jeste li se vas dvoje upoznali?“

Klimnuli su glavom.

„Kako ste se vas dvoje upoznali?“ –upitao je Chad natočivši su soka u čašu.
„Na volontiranju.“ –odgovorio je Ron.
„Volontiranju?“ –zbunjeno me pogledao. „Volontiraš?“
„Da.“ –odgovorila sam.
„Nikada mi nisi rekla.“
„Nikada nisi pitao.“
„Mogla si mi reći!“
„Uglavnom, volontiram u udruzi za djecu sa Downovim sindromom.“
„To je jako lijepo, Phoebe!“

Klimnula sam glavom.

„U zadnjih nekoliko mjeseci nisam imala što raditi, pa sam morala ne razmišljati o... raznim stvarima!“ –promrmljala sam.

Oblikovao je usta u slovo o i odmaknuo pogled. Znao je točno na što sam mislila. I ja sam sklonila pogled jer mi je bilo glupo pričati s njim o tome. Naš prekid je sve promjenilo. Neke stvari si više nismo mogli govoriti, pa smo često slučajno spominjali taj trenutak i onda bismo oboje zašutili.

Ron je prekinuo tišinu i primjenio temu. Pretpostavila sam da je shvatio kako sam se osjećala i nije želio da patim. Pogledala sam ga i nasmiješila sam mu se, na što mi je on namignuo.

Chad Monroe's POV

„Što znate o Ronu?“ –upitao sam Simona i Steviea, te ubacio košarkašku loptu u koš.
„Ronu?“ –upitao me zbunjeno Stevie.
„Ron Williams, Phoebe-in prijatelj.“ –nastavio sam.

Jako me zanimalo što su njih dvoje znali o njemu. Trebao sam znati kako se ponašati prema tom Ronu, koje su njegove slabosti kako bih ga mogao pobijediti. Želio sam Phoebe. Nikada nisam smatrao da mi je ona pripadala jer cure nisu stvari koje se posjeduju, ali smatrao sam da je ona prava cura za mene. Bio sam toliko bijesan na sebe kad sam prekinuo s njom jer bolju od nje nigdje nisam mogao pronaći. Niti jednu drugu nisam želio imati, a bojao sam se da bi mi ju netko mogao oteti. Ne bih mogao izdržati trenutak da ju još jednom izgubim.

„Oh, Ron!!!“ –uzvratio je Simon.
„Misliš – Phoebe-eva prijateljica?!“ –nacerio se Stevie.
„Daj, Stevie! Nemoj tako!“
„Što?! Govorim istinu!“
„Što znate o njemu?“ –upitao sam ih prekinuvši ih.

Simon se nasmiješio dok sam ga ja u tišini promatrao. Uzeo mi je loptu, te ju ubacio u koš.

„Ljubomoran si, ha?“ –pogledao me Stevie osmijehom na licu.
„Samo me zanima tko je on!“ –rekao sam.
„Nemaš zbog čega biti ljubomoran!“
„I nisam ljubomoran!“
„Daj, ne seri! Ne bi se raspitivao o njemu da nisi ljubomoran.“
„Nemaš zbog čega biti ljubomoran!“ –nastavio je Simon. „Ron je gay!“
„Molim?“ –zbunjeno sam pogledao u njega.

Jesam li ja to dobro čuo ili je on upravo rekao da je Ron Williams gay?!

„Gay, homoseksualac, peder... Zovi ga kako hočeš!“ –nadodao je Stevie.
„Serete!“ –uzvratio sam. „On uopće ne izgleda kao... gay!“
„Naravno.“ –nadodao je Simon. „Ne ponaša se kao gay! Ne maše ručicama, ne priča o modi, ne priča o... dečkima...“

Svi troje smo napravili zbunjeni izraz lica kad je to spomenuo. Nikada nisam imao ništa protiv gayeva, niti sam ikad upoznao jednog, ali bilo je jako, jako čudno razmišljati o tome kako se muškarac viđa s drugim muškarcem i da priča o tome. Napravili smo zgoženi izraz lica, te odmahnuli glavom kako bismo odbacili one misli.

„Trenirao je i rugby.“ –nastavio je Simon. „Mislim, nemam ništa protiv njih, ali... bilo bi mi čudno da neki gay skače po meni kako bi mi uzeo loptu!“
„Ili dirnuo jaja!“ –nacerio se Stevie.
„Stevie!“ –viknuli smo oboje.

Nasmijao se, a mi smo zgroženo odmahnuli glavom.

„Uglavnom... Nemaš se zbog čega brinuti!“ –pogledao me Stevie. „Ron je gay i samo su prijatelji!“
„Nisam se brinuo!“ –promrmljao je.
„Daj, ne seri!“ –uzviknuli smo oboje.

Nasmiješio sam se, uhvatio loptu koju je Stevie bacio od tablu, te pogodio koš. Sam sebi sam se nasmijao što sam bio ljubomoran na gay prijatelja svoje bivše djevojke. Nadao sam se da će uskoro biti sadašnja.

Phoebe Devis's POV

Chad i ja vozili smo se prema gradu kako bismo se našli s ostalima iz društva. Vrijeme i nije bilo baš najbolje. Pogoršalo se popodne. Sunce je nestalo, počelo puhati i spremalo se nevrijeme. Iako nisam bila ljubiteljica kiše, voljela sam ljetno nevrijeme. Bilo je... čudno, predivno... mistično.

Krajičkom oka sam pogledala u Chada. Kad je jutros došao kod mene bio je jako čudan. Čudno je promatrao Rona, često pitao o tome kako se nas dvoje slažemo... Ron mi je rekao da je možda bio ljubomoran na njega, ali sumnjala sam u to. Chadu je bilo stalo do mene samo kao do prijateljice, ali opet... Kad je malo prije došao po mene, bio je normalan, nasmiješen.

Uzdahnula sam jer nisam znala što bih pomislila. Sumnjala sam u to da je bio ljubomoran, ali kako se mogla objasniti činjenica da se pomalo loše i grubo ponašao prema Ronu?!

„Stigli smo!“ –rekao je Chad nakon što se parkirao na parkiralište u centru grada.
„Hej, jesu li to kapljice kiše na staklu ili?“ –upitala sam izlazivši iz automobila.
„Moguće. Možda bi bilo najbolje da požurimo!“

Klimnula sam glavom, prišla mu i udaljili smo se od automobila. Osjetila sam nekoliko teških i velikih kapi kiše po licu, pa sam ispružila ruku. Kiša je sve jače i jače počela padati. Ljudi su trčali kako bi se skloniti dok smo se Chad i ja zaustavili jer nismo znali kamo bismo otišli.

„Predivno.“ –promrmljao je. „Hoćeš li da se vratimo u auto?“
„Ne.“ –odmahnula sam glavom. „Idemo pronaći sklonište. Kiša nas sigurno neće otopiti. Pa nismo od šećera!“
„Ti si uvijek voljela to ljetno nevrijeme!“
„A ti si nekada znao plesati sa mnom po kiši!“

Nasmiješio mi se, te me povukao sa sobom. Zadrhtala sam kad je isprepletao svoje sa mojim prstima, a srce mi je ubrzanije počelo kucati. Krajičkom oka me pogledao, a ja sam maknula pogled. Nisam htjela da vidi moje rumeno lice. U samo nekoliko sekundi smo oboje bili potpuno mokri, pa je bilo lako moguće da ćemo se morati vratiti kući, kad nevrijeme prestane, kako bismo se presvukli.

Chad me povukao ispod garaže koja je imala dugačak krov. Ispod njega se nalazilo još nekoliko ljudi. Samo smo nas dvoje bili sami, kao par. Primjetila sam da i dalje drži moju ruku što mi uopće nije smetalo. Bilo je lijepo osjećati se kao njegova cura.

„Oprosti!“ –pustio je moju ruku.

Odmahnula sam glavom.

Sve što je lijepo, kratko traje!“ –pomislila sam i nagnula se na zid.

Pogledala sam u Chada koji je gledao u nevrijeme. Imao je savršene crte lica. Bio je sav savršen. Nekada je bio moj. Nekada je sve bilo savršeno, ali stvari su se promjenile otkad smo prekinuli. Spustila sam pogled i duboko uzdahnula.

Osjetila sam nalet suza, ali trebala sam biti čvrsta. Nije smio čuti da plačem. Na nesreću, suze su proklizile niz moje lice, ali na sreću, to je moglo proći kao kapljice kiše. Nadala sam se samo da me neće primjetiti.

Osjetila sam zagrljaj. Ostala sam bez zraka u onom trenutku, ali ubrzo sam se sjetila da bih trebala disati. Nesigurno sam stajala na mjestu dok me Chad grlio, a kad sam shvatila da je ono bilo stvarno, kad sam shvatila da sam ponovno bila u njegovom zagrljaju, natjerala sam se podići ruke i uzvratiti mu jer... sve što je lijepo, kratko traje.

Title credit ~ Storm By: Lifehouse

Tek sam se vratila s koncerta, pa se ispričavam ako bude gramatičkih pogreška. Nemam volje ispravljati ih sada. Morala sam doći do kompa vidjeti da li netko ima novi post ( i da, ispričavam se ako sam nekome komentirala jadno, ali umorna sam ), pa idem na spavanje.

I post je posvečen dečku i meni. :D

- 03:21 - Komentari (7) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Gdje si sad moja najljepša moja najdraža,
čija te ruka pokriva,
čije ime šapneš prije sna
možda moje jer na tren pomisliš na nas,
al nešto u tebi zna.
Ispod ovih oblaka nikad više ti i ja


~Gdje si sad
By: Zoran Mišić


Phoebe Davis
Image and video hosting by TinyPic

I just want to start again,
And maybe you could show me how to try


Chad Monroe
Image and video hosting by TinyPic

The bed I'm lying in is getting colder
Wish I never would've said it's over


Laurie Phills
Image and video hosting by TinyPic

Without you, I live it up a little more everyday
Without you, I’m seein myself so differently


Simon Kama
Image and video hosting by TinyPic

I'm loving what you wanna wear
I wonder what's up under there


Allison McBones
Image and video hosting by TinyPic

Because these things will change
Can you feel it now?


Stevie Geronimo
Image and video hosting by TinyPic

It's not like you didn't know that
I said I love you and I swear I still do


Ashley Monroe
Image and video hosting by TinyPic

'cause when you're fifteen and somebody tells you they love you
You're gonna believe them


Ron Williams
Image and video hosting by TinyPic

I wanna be different
I wanna be not the same they are


Sandra Erikson
Image and video hosting by TinyPic

'Cause nobody wants to do it on their own
And everyone wants to know they're not alone


01. 02. 03. 04. 05. 06.
07. 08. 09. 10. 11. 12.
13. 14. 15. 16. 17. 18.
19. 20. 21. 22. 23. 24.


Image and video hosting by TinyPic

Copyright © 2010.
By:Phoebe.


layout


Designer: BallonDesign
Resources |+|