ponedjeljak, 03.05.2010.

19. So Much Things To Say

Tjedan dana kasnije

Phoebe Devis's POV


Laurie i ja sjedile smo u Moonlightu. Nazvali smo i Allison, ali obećala je Simonu otići do grada kupiti poklon za njegovu majku. Cure su inače imale dobar ukus za kupovanje ženama, a i muškarcima poklon, a Simon je to dobro znao.

Miješala sam svoj veliki cappuccino, nakon što sam pojela pjenu, te gledala kroz prozor. Promatrala sam automobile koji su vozili onuda, te ljude kako pješače na trotoarima. Neki su bili s prijateljima, neki sami, a neki u paru. Promatrala sam dečka i curu kako prolaze preko puta ceste. Bili su mlađi od mene. Ili su barem tako izgledali. Vidjela sam osmijeh na njenom licu, oči koje su svjetlucale dok ju je on snažno držio za ruku. Volio ju je. Voljela ga je. Voljeli su se.

Na trenutak sam se prisjetila Chada i sebe u njihovim godinama. Držao me čvrsto za ruku, promatrao osmijehom na licu dok sam mu ja prepričavala svakakve gluposti. Znao me slušati i gledati ni ne govoreći mi ništa, a onda bi me se iznenada nasmiješio, obgrlio me oko struka i poljubio kao da je ono posljednji put.

O, Bože...“ –pomislila sam. „Koliko mi nedostaje!!!

Duboko sam uzdahnula pokušavajući umiriti svoje ubrzane otkucaje srca. Svaki put kad bih se sjetila prekrasnog djetinjstva, prekrasne veze bi mi srce ubrzanije počelo kucati. Chad mi je jako nedostajao kao dečko. Voljela sam ga i dalje, a bila sam ljuta na samu sebe što sam si dopuštala da plazim za njim. Trebala sam nastaviti dalje, pronaći novog dečka, ali bilo je teško.

„Phoebe, jesi li ovdje sa mnom?“ –upitala me Laurie.
„Aha.“ –klimnula sam glavom. „Govorila si nešto?“
„Phoebe...“ –uzdahnula je. „Zar ne bi bilo vrijeme da mu kažeš?“
„Pa da ga izgubim kao prijatelja?! Nema šanse!“
„Ovako i onako ga izbjegavaš već tjedan dana. Već je shvatio da ti je i dalje stalo do njega!“
„Onda je još bolje što ga izbjegavam!“
„Razumijem da te povrijedilo što je imao drugu curu. Niti meni ne bi bilo svejedno, ali ono što je bilo – bilo je! Zar ne možeš preći preko toga?!“

Odmahnula sam glavom. Znala sam da me to nije trebalo boljeti niti živcirati, ali bila sam ljubomorna i povrijeđena. Nisam se nadala da je imao drugu curu. Mislila sam da je bio sam, poput mene, da je i dalje osjećao barem nešto nakon našeg prekida. Ja sam se i dalje sjećala svega što smo nas dvoje imali, ali bilo je očito da je on sve to odbacio.

Chad Monroe's POV

Ležao sam na trosjedu i gledao u strop dok je na televiziji svirala pjesma od grupe The Fray: You found me. Nisam znao zbog čega, ali ona me pjesma podsjećala na Phoebe i mene. Phoebe me izbjegavala već prokletih tjedan dana. Trudio sam se dospjeti do nje, ali njena majka mi je izmišljala izlike poput: Išla je kod Laurie. Upravo je otišla u grad. Zaspala je. Tušira se. Mogao sam biti siguran da je Phoebe bila u blizini i govorila joj što treba reći samo kako me ne bi vidjela.

Njeno me ponašanje boljelo i živciralo jer nije bilo u redu što mi nije dala niti jednu priliku da joj objasnim neke stvari. Bilo je više nego očito da joj je i dalje bilo stalo, što mi se jako sviđalo. Sviđala mi se i njega ljubomora, ali nije mi se svidjelo to što me nije željela poslušati. I da me poslušala, svejedno bih odlučio pričekati neko vrijeme i priznati joj što osjećam. Želio sam da mi vjeruje.

„Chad...“ –Ashley me pozvala.
„Molim?“ –uzdahnuo sam.
„Jesi li dobro?!“
„Da.“
„Izgledaš poput deprimirane cure!“
„Možda bih izgledao drugačije da mi netko nije uništio priliku s curom koju volim!“
„Kao prvo, ispričala sam ti se milijardu puta, a kao drugo, priznaj joj što osjećaš i vidjet ćeš da će ti se vratiti!“
„Nije to tako lako, znaš?“
„Zašto misliš da nije?! Sve je lako kad se hoće!“
„Slomio sam Phoebe srce. Uspio sam privući njenu pažnju. Svaki dan sam se družio s njom samo kako bi shvatila da mi i dalje može vjerovati kako bih joj napokon priznao što osjećam i ispričao joj se što sam prekinuo s njom! Na dan kad si ti došla imao sam osjećaj da sam mogao imati nešto s njom, da sam ju mogao vratiti, ali kako si joj ti, draga sekice, rekla da sam imao curu nakon nje, ponovno sam ju povrijedio i... eto ga na! Ponovno smo na početku!“
„ŽAO MI JE, OK?!?!?!“

Odmahnuo sam glavom, a ona se ljutito okrenula i popela stepenicama na kat. Znao sam da sam pretjerao što sam se iskaljivao na njoj, ali bio sam bijesan jer me Phoebe izbjegavala. Dignuo sam se sa trosjeda i izašao iz kuće što sam brže mogao.

Primijetio sam da ispred Phoebe-ne kuće nije bilo automobila njenih roditelja, a svijetlo u njenoj sobi bilo je upaljeno. Znao sam da ne smijem pozvoniti jer mi neće htjeti otvoriti, pa sam odlučio učiniti ono što i prošle godine.

Krenuo sam prema zidiću i uspješno se popeo na njenu terasu samo što mi je ovoga puta trebalo duže vremena nego prošlog. Izgleda da sam imao manje kilograma prošle godine. Skočio sam na terasu i provirio u njenu sobu. Ležala je na krevetu, vrtjela svoju smeđu kosu i slušala lagane pjesme s kompjutera. Bila je prekrasna. Pomislio sam čak da stojim ondje neko vrijeme i promatram ju, ali želio sam to riješiti što prije s njom. Nisam volio kad me netko izbjegavao, a posebno ne kad je to bila osoba do koje mi je bilo jako stalo.

Phoebe Devis's POV


Ležala sam na krevetu i slušala You found me od grupe The Fray. Nisam znala zbog čega, ali podsjećala me na Chada i mene. Znala sam da sam ju trebala maknuti kako me ne bi podsjećala na njega jer sam ga pokušavala zaboraviti, ali bila je prekrasna. Sve što me podsjećalo na njega je bilo prekrasno. Svaki miris, svaka stvar, svaki trenutak, svako mjesto... sve je to bilo prekrasno.

Iznenada sam čula kucanje. Podignula sam glavu i ugledala Chada na terasi. Začudila sam se. Podsjećalo me na događaj od prošle godine, kad se pojavio na terasi i došao me zamoliti da mu otvorim.

„Otvori, molim te!“ –uzvratio je.

Dignula sam se sa kreveta i polako prišla vratima. Prekrižila sam ruke dok me on u tišini promatrao. Uzdahnula sam i opustila ruke, te povukla zavjese. Neko vrijeme sam stajala ondje.

„Vidim ti noge, Phoebe!“ –rekao je.

Ponovno sam pomaknula zavjese i pogledala ga namrgođeno.

„Glumiš Romea ili se pokušavaš ubiti?“ –upitala sam ga.
„Glumim dečka koji je došao pitati curu ima li pet minuta vremena za pričanje!“ –odgovorio je.
„Nemam!“
„O, daj, Phoebe!!! Izbjegavaš me već tjedan dana! Bilo bi vrijeme da prekineš!“
„Nemamo o čemu pričati!“
„Zašto si takva?! Blokirala si me na mobitelu, govoriš starcima da mi kažu da te nema ili da si zauzeta, izbjegavaš me...“
„Zauzeta sam.“
„Phoebe, daj, otvori ova prokleta vrata!“
„Do viđenja, Chad!“

Zakolutao je očima a ja sam zatvorila zavjese i legla na krevet.

„Bit ću ovdje dok me ne odlučiš poslušati!!!“ –uzviknuo je.
„Načekat ćeš se!!!“ –uzviknula sam i ja.

Odmahnula sam glavom i neko vrijeme gledala u strop slušajući muziku koja mi se vrtjela na kompjuteru. Razmišljala sam o tome kako ne bih voljela popričati s njim o onome što se dogodilo, o onome zbog čega sam se naljutila jer mi je bilo neugodno. Nisam voljela pričati s njim o prošlosti, pogotovo ne o onome što se događalo nakon našeg prekida.

Dignula sam se sa kreveta, prišla vratima terase i pomaknula zavjesu. Šokirala sam se kad sam ga vidjela kako stoji nagnut na zidu i gleda nasmiješeno u mene. Nisam mogla izdržati, a da se ne nasmijem. Mislila sam da je odustao, otišao, ali ne – Chad me još jednom iznenadio. Stajao je ondje najmanje petnaestak minuta.

„Rekao sam ti da neću otići sve dok mi ne otvoriš!“ –uzvratio je.
„Tako si smiješan!“ –nasmiješila sam se i otvorila vrata.

Uzela sam majicu dugih rukava i obukla se jer je vani bilo hladnije nego inače. Nagnula sam se kraj njega.

„O čemu si želio razgovarati?“ –upitala sam ga.
„O onome što ti je Ashley rekla.“ –odgovorio je.
„Ajmo ovako...“ –pogledala sam u njega. „Oprosti mi zbog mog ponašanja i nemojmo uopće pričati o tome!“
„A ja bih volio pričati o tome; o svemu, Phoebe!“
„Molim te... Chad, molim te, ne sada!“
„Onda kada?“
„Ne znam, ok? Daj mi malo vremena, može?“
„U redu, Phoebs! Dajem ti koliko god vremena zatrebaš!“

Nasmiješila sam mu se, te se nagnula na njegovo rame. Osjetila sam kako prstima prolazi nježno preko mojih i zadrhtala sam od uzbuđenja. Bilo je tako savršeno, tako prekrasno. Srce mi je zatitralo, a ja sam imala osjećaj da sam se vratila u prošlost, da smo i dalje bili skupa. Prsti su nam se isprepletali. Počela sam pjevušiti melodije pjesme koju sam malo prije slušala, a onda je on počeo pjevati refren, pa sam mu se pridružila.

Lost and insecure
You found me, you found me
Lying on the floor
Surrounded, surrounded
Why’d you have to wait?
Where were you? Where were you?
Just a little late
You found me, you found me


Chad Monroe's POV


Sljedeći dan sam otišao odbaciti sestru na aerodrom jer je bilo vrijeme da se vrati kući. Cijelim me putem nagovarala da zamolim roditelje da ju ne kazne zbog toga što je otišla bez da se ikome javi, ali odbijao sam joj pomoći. Zaslužila je dobiti najveću kaznu, a kad prođe najmanje mjesec dana ću pokušati popričati s roditeljima o tome da joj smanje kaznu.

„Hvala što si došla sa mnom.“ –pogledao sam u Phoebe.
„Ovako i onako nemam što raditi.“ –rekla je. „Allison je sa Simonom, a Laurie, kao po običaju, spava!“
„Neka. Mogu provoditi više vremena s tobom!“
„Ehm, da...“
„Jesi li za pizzu kasnije, kad moja sestra ode?“
„U, može!!! Nisam dugo jela pizzu, ali ovoga puta ja častim!“
„Oh, ne, ne, ne!!! Ja sam te pozvao na ručak i ja častim!“
„Chad, znaš da mrzim kad mi ti plaćaš!!!“
„Ehm...“ –iznenada se Ashley zakašljala, a oboje smo pogledali u nju. „I ja sam ovdje, znate?!“
„Svejedno odlaziš tako da... ništa od pizze!“ –nacerio sam se.
„Mogao bi ti nazvati mamu i tatu, znaš?“
„Znaš... Mislim da smo o tome već pričali!“
„Molim te, Chad, molim te! Bit ću ti najbolja sestra na Svijetu!“
„Ispaštaj zbog onoga što si učinila!“

Phoebe je kraj mene odmahnula glavom, te mi se nasmiješila dok je Ashley nadureno gledala u stranu.

Pozivamo sve putnike za let 10075 za Sitku, Aljaska izlaz 15

„Kad me već oboje šaljete u smrt, idem prije nego vas ubijem!“ –rekla je Ashley.

Zagrlila me snažno, a Phoebe poljubila.

„Slušaj, mala, želim da što prije dođeš k nama!“ –uzvratila je. „Možda me mama i tata prije puste iz kazne!“
„U redu. Dolazim čim budem mogla!“ –nasmiješila se Phoebe.
„Računam na to! Chad, potrudi se da dođe!“
„Da, seko, hoću!“ –rekao sam nasmiješeno. „A sada kreni prije nego avion krene bez tebe!“

Poljubila me, te se udaljila ubrzanim korakom od nas dvoje. Mahnula nam je prije nego je ušla u tunel koji je vodio u avion, a Phoebe i ja stali smo stani kraj ogromnog prozora koji je pratio dolaske i odlaske aviona. Željeli smo pričekati da sestrin avion ode kako bismo bili sigurni da se neće vratiti, što mi uopće ne bi bilo čudno. Pozvali su još jednom Ashleyn let, a nakon nekoliko minuta je avion uzletio.

„Idemo?“ –upitala me Phoebe.
„Aha.“ –klimnuo sam glavom. „Ali ja plaćam!“
„Mislim da smo se dogovorili da ću ja ovoga puta platiti!“
„Ti si se to sama sa sobom dogovorila!“
„Uopće nije istina! Kad smo zadnji put bili vani na večeri, rekao si mi da ću ja jednom platiti!“
„Nisam obećao! I rekao sam jednom, ali to ne znači da to mora biti danas!“

Pogledala me ljutito, te namrgođeno odmaknula pogled. Nasmiješio sam se, jednom rukom ju obgrlio, te nastavio prema izlasku iz aerodromske čekaonice.

Title credit ~ So Much Things To Say By: Lauryn Hill

- 00:00 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Gdje si sad moja najljepša moja najdraža,
čija te ruka pokriva,
čije ime šapneš prije sna
možda moje jer na tren pomisliš na nas,
al nešto u tebi zna.
Ispod ovih oblaka nikad više ti i ja


~Gdje si sad
By: Zoran Mišić


Phoebe Davis
Image and video hosting by TinyPic

I just want to start again,
And maybe you could show me how to try


Chad Monroe
Image and video hosting by TinyPic

The bed I'm lying in is getting colder
Wish I never would've said it's over


Laurie Phills
Image and video hosting by TinyPic

Without you, I live it up a little more everyday
Without you, I’m seein myself so differently


Simon Kama
Image and video hosting by TinyPic

I'm loving what you wanna wear
I wonder what's up under there


Allison McBones
Image and video hosting by TinyPic

Because these things will change
Can you feel it now?


Stevie Geronimo
Image and video hosting by TinyPic

It's not like you didn't know that
I said I love you and I swear I still do


Ashley Monroe
Image and video hosting by TinyPic

'cause when you're fifteen and somebody tells you they love you
You're gonna believe them


Ron Williams
Image and video hosting by TinyPic

I wanna be different
I wanna be not the same they are


Sandra Erikson
Image and video hosting by TinyPic

'Cause nobody wants to do it on their own
And everyone wants to know they're not alone


01. 02. 03. 04. 05. 06.
07. 08. 09. 10. 11. 12.
13. 14. 15. 16. 17. 18.
19. 20. 21. 22. 23. 24.


Image and video hosting by TinyPic

Copyright © 2010.
By:Phoebe.


layout


Designer: BallonDesign
Resources |+|