četvrtak, 22.04.2010.

08. Jealousy

Phoebe Devis's POV

Pozvala sam društvo da dođe kod mene u subotu ujutro, kad su moji roditelji bili na poslu. Inače su mi dopuštali da prijatelji dođu kod mene, ali bilo mi je bolje kad ih nije bilo jer su nam oni inače smetali. Mislim, nisu smetali, ali cijelo vrijeme bi se vrtjeli oko nas, pokušavali su izgledati mlado, biti dio moje ekipe, ali to nisu bili. Oni su bili moji roditelji. Jest da su bili i prijatelji za mene, pogotovo moja majka prema kojoj sam se mogla odnositi kao prema prijateljici, na koju sam mogla računati uvijek, ali... i dalje su bili moji roditelji.

„Bingo, hvataj!“ –Simon je bacao Bingovu lopticu po terasi.

Moj je pas skakao uokolo, trčao po lopticu, te bi ju ponovno doveo natrag mom najboljem prijatelju. Sjedila sam ispod suncobrana jer je bilo užasno toplo, a malo prije sam izašla iz bazena. Laurie je ležala na madracu u bazenu, te se sunčala dok je Stevie skakao kraj nje zajedno sa Chadom, pa bi im ona nabacivala ljutite riječi zbog čega bi oni nastavili sa prskanjem.

„Poput djece su!“ –začula sam Allison.

Okrenula sam se prema njoj i nasmiješila.

„Istina.“ –uzvratila sam. „Ali svatko je dijete u duši!“
„Stevie je veče dijete nego bi trebao biti. Ima dvadeset godina, a još ne zna što želi sa životom!“
„Naučit će. Valjda...“
„Ma... Stevie nije loša osoba, znaš!“
„Da, znam!“
„Ali nije za veze!“
„I to znam!“
„To je ono što oboje pokušavamo objasniti Laurie, ali znaš kakva je ona.“
„Zaljubljena je, a ljudi koji su zaljubljeni ponekad čine gluposti!“

Klimnula je glavom, pogledala ispred sebe i nasmiješila se. Primijetila sam da gleda u Simona koji se i dalje zabavljao s mojim psom. Nasmiješila sam se. Znala sam da ona osjeća nešto prema njemu. Pretpostavila sam to po načinu na kojem se ponašala kad je bio kraj nje, kako ju je gledao... Bila je zaljubljena u njega, a imala sam osjećaj da nije niti on ravnodušan prema njoj.

„Allison!“ –uzviknuo je Simon.
„Da?“ –pogledao ju je.
„Dođi!“
„Nisam ti ja Bingo!“
„Ma daj, hajde, dođi!“
„Neću!“

Pogledala sam u nju, a ona je frknula i pogledala u drugu stranu. Zahihotala sam se. Bila je jako simpatična i slatka kad se ponašala onako djetinjasto, ali razumjela sam ju u potpunosti. Puno puta mi je to Chad radio kad sam bila mlađa, pa bih se naljutila jer se nije lijepo ponašao prema meni, ali... To mi je bilo tako simpatično.

Primijetila sam da joj je Simon približava. Prišao joj je, podignuo ju sa ležaljke, te skočio zajedno s njom u bazen. Poprskao je ponovno Laurie koja ovoga puta nije ostala smirena.

„Simon!!!“ –viknula je. „Rekla sam vam pedeset tisuća puta da ne skačete kraj mene! Zašto morate...“
„Oh, ljubavi, nemoj se ljutiti!“ –Stevie je doplivao do nje i poljubio ju. „Nadam se da se nećeš ljutiti niti zbog ovoga!“
„Oh, ne bi se usudio!“
„Gledaj!“

Laurie se istog trena našla u vodu jer je njen dečko preokrenuo madrac. Nasmijao se zajedno sa Simonom i Allison, a i ja sam se također nasmiješila. Podsjetilo me na trenutke s Chadom.

Sve me podsjeća na njega.“ –uzdahnula sam.

Chad je izlazio iz bazena i podragao Binga koji mu je donio lopticu. Podignuo ju je sa poda, te bacio u daljini, a zatim se okrenuo prema meni. Nasmiješio mi se, a ja sam mu uzvratila. Uvijek bih mu uzvratila osmijeh. Poželjela sam potrčati k njemu, zagrliti ga i poljubiti kao što sam to prije četiri godine radila, ali nisam smjela. Morala sam suzdržati svoje želje, svoje osjećaje jer stvari više nisu kakve su nekada bile... nažalost.

„Zašto si ovdje sama?“ –prišao mi je.
„Sjedim i gledam vas. Uživam, uglavnom!“ –nacerila sam mu se.
„Mogla bi nam se pridružiti!“
„Za nekoliko minuta. Tek sam malo prije izašla iz vode!“
„Onda ću ti praviti društvo.“
„Ne trebaš!“
„Zahtijevam!“

Odmahnula sam glavom i nasmiješila se, a on je sjeo kraj mene. Stavio je svoje avijatičarske naočale kako mu sunce ne bi smetalo, te pogledao u društvo koje se zabavljali u središtu bazena. Stevie i Simon podizali su Allison i Laurie u zraku, te ih bacali u vodu dok su im one pokušavale pobjeći. Bilo je simpatično gledati ih, a pomalo i... tužno. Nekada smo Chad i ja to znali raditi kad mi nikoga ne bi bilo kod kuće, Nekada su stvari bile savršene.

„Što radiš večeras?“ –upitao me iznenada.
„Idem vani s prijateljem.“ –odgovorila sam. „Zašto?“
„Prijateljem? Kojim prijateljem?“
„Ne poznaješ ga.“
„Aha.“
„Zašto?“
„Ma... Nije bitno!“
„Zašto, Chad?!“
„Rekao sam ti da nije bitno!“
„Chad, reci mi zbog čega si me to pitao!“
„Rekao sam ti da nije bitno!“

Ljutito sam ga pogledala, te prekrižila ruke na prsima. Mrzila sam kad mi je nešto tajilo. Pogledala sam u njega krajičkom oka, a on mi se nacerio. Odmahnula sam glavom i pogledala u drugu stranu. Primijetila sam da se diže sa stolice, pa sam pogledala u njega.

„Vrijeme je za kupanje!“ –sunčane je naočale stavio na stol, te me privukao sebi.

Ruke sam prislonila na njegovim razvijenim prsima, te podignula pogled. Naše su se oči susrele, a ja sam zaboravila disati. Zaboravila sam, također, gdje sam u onom trenutku bila. Vrijeme kao da se zaustavilo ili, bolje rečeno, vratilo u prošlost; u prekrasnu prošlost punu prekrasnih uspomena.

Chad mi se nasmiješio, podignuo me sa poda i zajedno sa mnom skočio u bazen. Čim sam izronila poprskala sam ga i nasmiješila mu se.

Još je imao veliki utjecaj na mene!

Chad Monroe's POV

Otkad sam se vratio od Phoebe bio sam užasno nemiran. Hodao sam gore – dolje po kući dok sam kuhao ručak koji je bio tek u pet, a ne oko jedan kad sam ga inače radio. Svako toliko sam gledao kroz prozor u njenu kuću. Pomišljao sam na to da potrčim do Phoebe i nagovorim ju da ne ode večeras sa prijateljem vani, ali to nisam smio učiniti.

Prekinuo sam s njom, slomio joj srce, pa je bilo normalno da je odlučila nastaviti život bez mene u njemu. Rukom sam prešao preko lica i duboko uzdahnuo. Kuhao sam iznutra. Bio sam bijesan što je izlazila s drugim. Osjećao sam se neugodno, ljubomorno jer sam ju ja večeras želio pitati hoće li izaći sa mnom. Htio sam ju vratiti, reći joj koliko mi je stalo, koliko ju volim, koliko se loše osjećam što sam ju povrijedio, ali...

Izgubio sam ju!“ –pomislio sam, sjeo na trosjed i duboko uzdahnuo.

Zaklopio sam oči, te ljutito udario rukom od trosjed. Tako mi je i trebalo! Prekinuo sam s njom, povrijedio ju i sada kad sam ju želio natrag, gubio sam ju. Simon je imao pravo kad je rekao da ću je možda vratiti jer sam joj slomio srce. Više me nije željela!

***


Proveo sam skoro cijeli dan u dnevnom boravku živcirajući se što joj nisam priznao da ju još volim čim sam došao prije mjesec dana. Pogriješio sam u svemu i sada ispaštam zbog toga.

Čuo sam trubu, pa sam skočio sa trosjeda i prišao prozoru. Vidio sam crni automobil sa spuštenim krovom i muškarca tamne kose kako sjedi za volanom. Vidio sam i Phoebe kako trči iz kuće, niz stepenice, te ulazi u njegov automobil. Čim je sjela ga je zagrlila i poljubila u obraz. Bio sam užasno ljubomoran.

Phoebe Davis's POV

Ron i ja sjedili smo u Monnlightu gdje smo često odlazili kad bismo izašli zajedno. Ron je bio jedan jako dobar prijatelj kojeg sam upoznala prije nekoliko mjeseci. Bio je simpatičan i smiješan, pa sam se često smijala u njegovom društvu.

„I, jesi li upisala faks?“ –upitao me.
„Jesam!“ –nacerila sam se. „Jedva čekam da počne!“
„Vjerujem. Baš mi je drago što si upisala ono što si željela!“
„I meni! Već znam da je kod tebe sve u redu, sa faksom, pa uživaj dok još imaš vremena!“
„Vjeruj mi – hoću!“
„Što ima, inače, novog kod tebe?“
„Prekinuo sam s Taylorom!“
„Ajme, baš mi je žao!“
„Ma...“ –legnuo je ramenima. „Ovako i onako ne bi dugo potrajalo!“
„Svejedno!“ –promrmljala sam.

Nasmiješio mi se i popio gutljaj Coca - Cole.

„Što ima novog kod tebe?“ –upitao me.
„Chad se vratio.“ –odgovorila sam.

Oblikovao je usta u slovo o. Ron je znao sve o meni, kao i ja o njemu. Ispričala sam mu kako su se zbile stvari između Chada i mene, pa me čak i tješio neko vrijeme govoreći mi da me ne zaslužuje. Svi su bili ljuti na njega, a neke stvari uopće nisu shvaćali.

„I...“ –započeo je. „Kako je bilo?!“
„Kako to misliš?“ –pogledala sam ga.
„Jeste li ponovno skupa?“

Odmahnula sam glavom. Zaboljelo me njegovo pitanje. Jako sam željela ponovno biti u vezi sa Chadom, ali me on vjerojatno gledao samo kao prijateljicu.

„Pitao me jesam li mu oprostila...“ –rekla sam.
„A odgovorila si...?“ –podignuo je obrvu.
„Nisam odgovorila.“
„Jesi li mu oprostila ili nisi?“
„Ja mislim da jesam.“
„Zašto mu to nisi odgovorila?“
„Bi li ponovno bila s njim u vezi da sam odgovorila pozitivno?“
„Možda!“

Slegnula sam ramenima i pogledala u stranu. Uzdahnula sam. odlučila sam promijeniti temu jer nisam htjela razmišljati o onome. Pogledala sam nasmiješeno u Rona i nastavila razgovarati o drugim stvarima.

Chad Monroe's POV

Ležao sam u dnevnom boravku i gledao televiziju. Onog dana sam odlučio ostati kod kuće jer nisam želio izaći vani. Nisam bio raspoložen. Bio sam previše živčan zbog Phoebe i ljubomoran na muškarca s kojim je izašla, da bih se zabavljao.

Čuo sam da se automobil zaustavlja kraj moje kuće. Vidio sam i svijetlo, pa sam otišao provjeriti tko je to bio. Phoebe je grlila onog dečka, te izašla iz automobila. Pozdravila ga je i potrčala kući.

Pogledao sam u muškarca koji se udaljavao od njene kuće. Bio sam ljubomoran!

Title credit ~ Jealousy By: Brian Adams


Gledajte: moj je mozak preopterečen trenutno. I užasno sam umorna, ali to nema nikakve veze s time što objavljujem novi post. XD

Uglavnom, od danas pa na dalje ću objavljivati Phoebe svaki dan iz razloga što sam otvorila novi blog jučer. (P.S. Ne znam koj' mi je k**** bio!!! -.-).

Onaj koji ne želi, nema vremena može me naći na drugim blogovima gdje ću rijeđe objavljivati. Imate linkove u boxu.

Naravno, onaj koji želi čitati, ali ne stigne i preskoči nekoliko poglavlja, neka mi se slobodno javi u komentarima i pita me da mu objasnim što se dogodilo.

Za one koji me budu nastavili čitati: hvala što me trpite. Volim vas!

- 00:00 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Gdje si sad moja najljepša moja najdraža,
čija te ruka pokriva,
čije ime šapneš prije sna
možda moje jer na tren pomisliš na nas,
al nešto u tebi zna.
Ispod ovih oblaka nikad više ti i ja


~Gdje si sad
By: Zoran Mišić


Phoebe Davis
Image and video hosting by TinyPic

I just want to start again,
And maybe you could show me how to try


Chad Monroe
Image and video hosting by TinyPic

The bed I'm lying in is getting colder
Wish I never would've said it's over


Laurie Phills
Image and video hosting by TinyPic

Without you, I live it up a little more everyday
Without you, I’m seein myself so differently


Simon Kama
Image and video hosting by TinyPic

I'm loving what you wanna wear
I wonder what's up under there


Allison McBones
Image and video hosting by TinyPic

Because these things will change
Can you feel it now?


Stevie Geronimo
Image and video hosting by TinyPic

It's not like you didn't know that
I said I love you and I swear I still do


Ashley Monroe
Image and video hosting by TinyPic

'cause when you're fifteen and somebody tells you they love you
You're gonna believe them


Ron Williams
Image and video hosting by TinyPic

I wanna be different
I wanna be not the same they are


Sandra Erikson
Image and video hosting by TinyPic

'Cause nobody wants to do it on their own
And everyone wants to know they're not alone


01. 02. 03. 04. 05. 06.
07. 08. 09. 10. 11. 12.
13. 14. 15. 16. 17. 18.
19. 20. 21. 22. 23. 24.


Image and video hosting by TinyPic

Copyright © 2010.
By:Phoebe.


layout


Designer: BallonDesign
Resources |+|