subota, 24.04.2010.

10. Bleeding Love

2009.

Phoebe Devis's POV


Kad sam čula da je Chadova baka preminula, bila sam jako tužna. Njegova je baka bila odlična žena koja se uvijek lijepo ponašala prema nama. Voljela nam je raditi razne kolače, zabavljati se s nama kad smo bili mlađi, a onda je preminula preko noći. Doktori su rekli da nije boljelo, da je umrla u snu.

Stajala sam na groblju zajedno s Laurie i Simonom. Gledala sam u Chada koji je stajao preko puta mene i izgubljenim, praznim, tužnim pogledom gledao u ljes kako se polako spušta u rupu. Srce mi je ubrzano zakucalo. Mrzila sam sprovode. Nitko ih nije volio, ali mrzila sam sprovode kad je meni netko drag preminuo ili nekome meni dragom.

Htjela sam u onom trenutku biti kraj Chada, držati ga za ruku i utješiti jer sam znala da treba nekoga. Gledala sam u njegovu sestru kako se držala čvrsto za njega i plakala, a meni se srce slamalo. Bilo mi je žao što je mu je baka umrla i što nisam mogla biti uz njega u onom trenutku.

***


Chad je sjedio na stepenicama, ispred svoje kuće. Stajala sam u hodniku i gledala u njega jer sam pomagala njegovim roditeljima s gostima. Mama mi je rekla da sam slobodna i da će ona nastaviti s pomaganjem, pa sam odlučila provjeriti kako je moj dečko bio. Otvorila sam vrata, a on je pogledao u mene.

„Hej!“ –pozdravila sam ga.
„Hej...“ –pogledao je ispred sebe.

Sjela sam kraj njega, a on je gledao ispred sebe kao da se nisam nalazila ondje. Povrijedilo me njegovo ponašanje.

„Jesi li dobro?“ –upitala sam ga.
„Bit ću.“ –odgovorio je.

Klimnula sam glavom i uzdahnula.

„Phoebe...“ –pogledao je u mene. „Trebamo pričati!“
„Reci.“ –pogledala sam u njega.
„Ja...“ –uzdahnuo je i zaklopio oči. „Želim prekinuti!“

Vrijeme kao da se iznenada zaustavilo kad sam čula zadnju riječ. Nisam bila sigurna jesam li to za pravo čula ili mi se učinio. Je li on spomenuo prekid?!

„I tebi i meni treba pauza.“ –uzdahnuo je. „Dugo se nismo vidjeli i... vjerojatno je ljubav prošla!“

Progutala sam knedlu koja je bila poput kamena.

„Da.“ –klimnula sam glavom. „Najbolje je da napravimo pauzu!“

Klimnuo je glavom. Duboko sam uzdahnula i dignula se sa stepenica, te mu se nasmiješila. Pogledao me čudno, a ja nisam željela maknuti osmijeh s lica.

„Sutra navečer putujem, pa...“ –dignuo se sa stepenica.
„Sretan put!“ –uzvratila sam. „Sada moram ići. Laurie mi je rekla da dođem k njoj!“
„Ok. Čujemo se!“
„Da... Čujemo se!“

Krenuo me zagrliti, ali stavila sam ruke ispred sebe. Htio je nešto reći, ali sam se okrenula i potrčala niz stepenice jer sam osjećala da bih se mogla rasplakati svakog trena. Morala sam biti što dalje od njega kako me ne bi vidio da plačem. Nisam željela da me žali, pa sam požurila korak i udaljila se od njegove kuće. Krenula sam niz ulicu, a kad sam bila dovoljno daleko počela sam trčati kako bih se udaljila odandje.

Suze su mi proklizile niz lice, počela sam jecati, a vjetar koji je puhao je nosio moje suze. Osjećala sam kao da moj Svijet polako propada, kao da ja padam u duboko rupu i ne mogu izaći iz nj. Nisam željela izaći iz crne rupe jer se moje svijetlo ugasilo kad je Chad prekinuo sa mnom.

Chad Monroe's POV

Ležao sam u sobi i gledao u strop tapkajući nogom od krevet. Imao sam osjećaj kao da se moj Svijet polako rušio, propadao je, a dio mene je nestajalo. Zaklopio sam oči i duboko uzdahnuo.

Dignuo sam se sa kreveta, te prišao prozoru jer nisam znao što bih mogao učiniti. U Phoebe-noj kući su svijetla bila upaljena, a tada mi se upalila “lampica“.

Ma koj' kurac sam ja napravio?!“ –upitao sam se.

Izašao sam iz sobe, spustio se niz stepenice, te potrčao prema vratima. Još nekoliko gostiju je bilo u mojoj kući. Primjetio sam da me Ashley zbunjeno pogledala. Otvorio sam vrata kuće, te potrčao prema preko puta nje.

Stao sam pred vratima i pozvonio. Hodao sam gore – dolje živcirajući se i psovajući u sebi dok sam razmišljao o tome koji sam kreten bio što sam prekinuo s njom. Nisam niti znao što mi se dogodilo u onom trenutku. Volio sam Phoebe više od samog sebe, obožavao ju. Bila je dio mene i nisam znao zbog čega sam prekinuo s njom. Ljubav nije prošla, osjećaji s moje strane nisu nestali, a ja sam joj to upravo rekao.

„Chad...?“ –Angelica, njena majka, otvorila je začuđeno vrata.
„Hej!“ –uzvratio sam. „Oprostite na smetnji. Je li Phoebe možda kod kuće?“
„Jest, ali...“
„Ali?!“
„Ne znam što se dogodilo između vas, ali... Rekla je da te ne puštam unutra ako slučajno dođeš!“
„Sranje!“ –proderao sam se u sebi. „Molim vas, recite joj da moram hitno pričati s njom. Molim vas!“
„Vidjet ću što mogu učiniti, ali sumnjam da će htjeti.“ –promrmljala je, te zatvorila vrata.

Nastavio sam živčano hodati ispred njene kuće. Rukom sam prolazio kroz kosu i živcirao se. Znao sam da je bila ljuta na mene, znao sam da neće htjeti pričati sa mnom, a to sam i zaslužio, ali... Ipak sam se nadao da će mi dati jednu priliku. Morao sam joj objasniti da sam govno, da mi oprosti, da ju još volim i da ne znam zbog čega sam joj rekao stvari koje nisam mislio.

Vrata su se ponovno otvorila, a Angelica je stala preda mnom.

„Žao mi je, Chad.“ –rekla je. „Doista te ne želi vidjeti!“
„Hvala na pokušaju!“ –uzdahnuo sam.

Klimnula je glavom, nasmiješila mi se, te zatvorila vrata. Uzdahnuvši sam pogledao u nebo, te odmahnuo glavom. Spustio sam se niz stepenice i pogledao iza kuće jer je njena soba gledala na stražnji dio kuće. Svijetlo je bilo upaljeno, pa sam se odlučio popesti preko ograde na kojoj sam se često znao penjati. Poskočio sam na terasu nakon nekoliko minuta i pogledao u Phoebe.

Sjedila je na krevetu i brisala suze koje su joj klizile niz lice. Oko nje je bilo oko desetak iskorištenih maramica, a u ruci je držala cijelu kutiju. Pogledala je prema vratima, pa sam se pomaknuo u stranu jer je njena majka došla. Vidio sam kako na kratko pričaju, a onda se Angelica udaljila. Phoebe je držala u ruci okvir s našom slikom. Neko ju je vrijeme gledala, a zatim bacila od zid. Čuo sam pucanje stakla.

Uzdahnuo sam i zaklopio oči.

Koj' si ti kreten!“ –pomislio sam.

Srce me zaboljelo jer sam znao koliko sam ju povrijedio, a to sam morao pod hitno ispraviti. Zbog nje... zbog sebe...

Pokucao sam na vrata terase, a ona je pogledala u mene.

„Otvori, molim te!“ –rekao sam joj.

Prišla je vratima terase i pogledala me. Njene su oči bile crvene, pune suza, natečene. Gledao sam u nju, a srce mi se još više slamalo. Nisam joj ono želio učiniti; doista nisam.

„Molim te...“ –prislonio sam ruku na staklena vrata.

Spustila je pogled i povukla zavijese. Nije željela pričati sa mnom, a ja ju nisam krivio. U trenutku kad sam želio nešto reći upalila je liniju kako me ne bi čula. Ono je bio znak da me nije željela slušati. Nagnuo sam se na terasu i duboko uzdahnuo dok je svirala Nickelbackova pjesma – Far away:

That I love you
I have loved you all along
And I miss you
Been far away for far too long
I keep dreaming you'll be with me
and you'll never go
Stop breathing if
I don't see you anymore


2010.

Siječanj

Chad Monroe's POV


Vratio sam se kući. Otvorio sam vrata svoje sobe, bacio ključeve automobila na stol, te upalio kompjuter na kojem neko vrijeme nisam bio. Previše sam se bavio školom i drugim stvarima da bih razmišljao o kompjuteru.

Kad se upalio, na desktopu je bila Phoebena i moja slika. Oboje smo bili nasmiješeni na njoj, sretni, a sada smo oboje bili tužni. Ili sam barem ja bio. Uzdahnuvši sam upalio Internet i ušao na MSN na kojem nisam već dva mjeseca bio. Vidio sam da je Phoebe online, a nju nisam čuo već više od dva mjeseca, otkad sam se vratio iz rodnog grada. Bilo je vrijeme da joj se javim.

Chad: Hej...
Phoebe: Hej...

Neko vrijeme niti ona niti ja nismo ništa pisali.

Chad: Kako si?
Phoebe: Dobro. Ti?
Chad: Isto.
Phoebe: Super.

Ponovno smo neko vrijeme šutjeli.

Chad: Jesi li još ljuta?
Phoebe: Nisam.
Chad: To je dobro čuti.
Phoebe: Aha.
Chad: Phoebs, moramo pričati!
Phoebe: Nemam vremena. Ron bi uskoro trebao doći po mene!
Chad: Tko je Ron?
Phoebe: Prijatelj kojeg ne znaš. Evo, potrubio je! Moram ići! Bok!

Nisam ju ni stigao pozdraviti jer je izašla s MSN – a. Gledao sam neko vrijeme u monitor, šokirano. Nisam mogla vjerovati da je izlazila s drugim muškarcem. Bio sam bijesan i ljubomoran zbog toga, pa sam se dignuo sa stolice, uzeo ključeve i izašao iz sobe.

Ashley je zbunjeno ulazila u kuću.

„Kamo ideš?“ –upitala me.
„Ne tiče te se!“ –zarežao sam.

Spustio sam se niz stepenice, ušao u automobil, te se odvezao od kuće dok je Ashley gledala za mnom. Vozio sam se nekoliko minuta, sve dok nisam stao došao gdje sam i namjeravao. Izašao sam iz automobila, zalupio vratima i zaključao ih, te se popeo stepenicama. Na vratima je pisalo Erikson. Pozvonio sam i pričekao da mi netko otvori.

Nakon nekoliko sekundi se na vratima pojavila Sandra Erikson, moja prijateljica iz škole. Imala je kovrčavu plavu kosu, te zelene oči. Bila je slatka i simpatična, ali ni na pola lijepa kao Phoebe.

„Chad...“ –promrmljala je.
„Vrijedi li još ponuda?“ –upitao sam ju.

Podignula je obrvu ne shvačajući što sam želio reći. Ušao sam u kuću, zatvorio vrata i poljubio ju, te spustio ruke na njenu stražnjicu. Obgrlila me rukama oko vrata, te nogama oko bokova.

Kolovoz

Ležao sam u krevetu i gledao u strop razmišljajući o svemu što sam učinio. Duboko sam uzdahnuo, te se dignuo sa kreveta. Prišao sam prozoru i pogledao u Phoebenu kuću. Bilo je normalno da je nastavila život bez mene, ali...

Nisam namjeravao odustati! Želio sam da ona ponovno bude moja cura. Borit ću se za nju, pokušati ju vratiti sve dok ju ne dobijem. Bilo mi je previše stalo do nje da bih ju pustio.

Title credit ~ Bleeding Love By: Leona Lewis


Ne radi mi stranica na kojoj ispravljam. -.-

- 00:00 - Komentari (6) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Gdje si sad moja najljepša moja najdraža,
čija te ruka pokriva,
čije ime šapneš prije sna
možda moje jer na tren pomisliš na nas,
al nešto u tebi zna.
Ispod ovih oblaka nikad više ti i ja


~Gdje si sad
By: Zoran Mišić


Phoebe Davis
Image and video hosting by TinyPic

I just want to start again,
And maybe you could show me how to try


Chad Monroe
Image and video hosting by TinyPic

The bed I'm lying in is getting colder
Wish I never would've said it's over


Laurie Phills
Image and video hosting by TinyPic

Without you, I live it up a little more everyday
Without you, I’m seein myself so differently


Simon Kama
Image and video hosting by TinyPic

I'm loving what you wanna wear
I wonder what's up under there


Allison McBones
Image and video hosting by TinyPic

Because these things will change
Can you feel it now?


Stevie Geronimo
Image and video hosting by TinyPic

It's not like you didn't know that
I said I love you and I swear I still do


Ashley Monroe
Image and video hosting by TinyPic

'cause when you're fifteen and somebody tells you they love you
You're gonna believe them


Ron Williams
Image and video hosting by TinyPic

I wanna be different
I wanna be not the same they are


Sandra Erikson
Image and video hosting by TinyPic

'Cause nobody wants to do it on their own
And everyone wants to know they're not alone


01. 02. 03. 04. 05. 06.
07. 08. 09. 10. 11. 12.
13. 14. 15. 16. 17. 18.
19. 20. 21. 22. 23. 24.


Image and video hosting by TinyPic

Copyright © 2010.
By:Phoebe.


layout


Designer: BallonDesign
Resources |+|