petak, 07.05.2010.

23. Realize

Phoebe Devis's POV

Dočekala sam jutro u zaključanoj sobi. Ležala sam na krevetu i gledala u vrata terase. Pahuljice snijega su i dalje padalo. Cijelu noć je padao snijeg, pa sam pretpostavila da se nakupilo i da ga je ovog jutra bilo više. Dignula sam se pospano sam kreveta, te prišla vratima terase otvorivši ih. Zakoračila sam na bijelu terasu punu snijega, te pogledala oko sebe. Nije bilo ni trunčice sunca. Nebo je bilo sivkaste boje kao da se pripremala mečava, što mi uopće nije smetalo jer nisam bila raspoložena za izlazak. Vjerovala sam u to kako ću ostati kod kuće dok se društvo bude zabavljalo u gradu. Nisam bila raspoložena ni za što, a nisam željela nikome upropastiti dan i praznike svojim ponašanjem.

Pogledala sam u dvorište i primjetila kako Chadovi roditelji ulaze u automobil pozdravljajući nekoga. Pogledala sam prema ulazu kuće i ugledala Chada kako im maše. Nakon što se njihov auto udaljio, spustio se niz stepenice zajedno sa psom. Bacio mu je lopticu u daljinu, pa je životinja potračala za igračkom.

Znala sam da sam jučer pretjerala sa svojim ponašanjem, ali bila sam povrijeđena. Ja nisam imala niti jednog dečka nakon njega niti sam činila ono što s njim jesam i to me pogodilo više nego je trebalo. Nisam uopće izašla iz sobe otkad sam ušla u nju niti sam dopuštala ikome da uđe jer sam željela biti sama.

Chad je podignuo pogled prema mojoj sobi. Gledala sam u njega neko vrijeme, a zatim se okrenula zatvorivši vrata za sobom. Trebala sam smisliti dobar razlog zbog ponašanja prije nego se budem suočila s njim iako me ne bi čudilo da je pitao Sandru o čemu je pričala sa mnom.

Ušla sam u kupatilo. Imala sam sreće što je svaka soba imala svoje, pa nisam morala izaći u hodnik i suočiti se s Chadom prije vremena. Skinula sam odjeću sa sebe, otvorila vodu i ušla u kabinu puštajući da topli mlaz vode teče po mome tijelu.

Nikako nisam mogla izbaciti iz glave da su Chad i Sandra spavali skupa. Osjećala sam se užasno.

Nakon što sam neko vrijeme stajala u kabini i oprala se, izašla sam iz nje obgrnuvši se ručnikom, te izašla iz kupatila. Izvukla sam putnu torbu, koja je bila ispod kreveta, i otvorila ju kako bih izvadila potrebnu odjeću iz nje.

Obukla sam se na brzinu i ušla natrag u kupaonicu kako bih se našminkala. Čula sam kucanje na vratima, a tada mi je srce zatitralo. Bilo me strah da je to bio Chad jer još nisam smislila pametan izgovor.

„Phoebe, Allison i Laurie su ovdje!“ –začula sam glas svoje prijateljice.

Odahnula sam i krenula otključati vrata.

„Napokon te vidimo!“ –Laurie je prošla kraj mene.
„Mislim da nam duguješ objašnjenje zbog svog ponašanja!“ –uzvratila je Allison.
„Namjeravala sam popričati s vama i bez nagovaranja!“ –rekla sam zalupivši vratima.
„Slušamo!“ –pogledale su me obje.
„Sandra je sinoć došla u kuhinju i...“ –uzdahnula sam. „Rekla je da su Chad i ona spavali skupa!“

Gledale su me u tišini.

„Zašto ništa ne govorite?!“ –upitala sam ljutito.
„Ljuta si na njega jer je spavao sa drugom nakon prekida?!“ –zbunjeno će Allison.
„Nisam ljuta nego tužna!“
„Bože, Phoebe!!! Chad je muškarac i ima svoje potrebe! Uostalom, niste ni bili skupa tada!“
„Znam, ali to me užasno boli!!! Zamisli kako bi tebi bilo da dođe neka Simonova bivša i da ti kaže što su radili dok su bili skupa!“

Zašutila je, a ja sam duboko uzdahnula.

„Phoebs, razumijem te!“ –rekla je Laurie. „Ali Chad... Trebala bi mu reći što osjećaš i što te muši jer ovako mušiš i njega! Jučer je cijelo vrijeme šutio i moguće je da je razmišljao o tebi!“

Zaklopila sam oči, uzdahnula, te odmahnula glavom ne znajući što učiniti.

Chad Monroe's POV

Sjedio sam u kuhinju ispijajući kavu dok su ostali još spavali, ili sam barem tako mislio. Bio sam umoran jer nisam dobro spavao preko noći. Razmišljao sam o Phoebe i njenom jučerašnjem ponašanju. Po njenom sam glasu znao da je uzrujana, ali nisam čuo i razlog, a to me kopkalo dovoljno dugo i jako da dočekam jutro.

„Kad će doći dan kad ćeš mi u potpunosti vjerovati, Phoebe?“ –upitao sam se.

Dodir njenih usana sam još osjećao na svojima i želio sam ih još. Da nas Ashley nije prekinula imao bih priliku pitati ju želi li razgovarati sa mnom i da li da pokušamo ponovno s vezom. Nažalost, nisam imao prilike popričati kasnije s njom o tome jer nas je netko stalno ometao.

„Dobro jutro!“ –prekinuo me Stevie-jev glas.
„'Jutro!“ –pogledao sam prema ulazu.
„Već si budan?“ –Simon je sjedo preko puta mene.
„Od šest sam na nogama.“
„Spavao si najviše pet sati!“
„Iskreno... Nisam ni spavao!“
„Što je ovoga puta bilo s Phoebe i tobom?“ –upitao me Stevie.
„Kako znaš?!“ –zbunjueno sam ga pogledao.
„Svaki put kad te nešto muči je ona kriva!“
„Sumnjali smo?!“
„I što se dogodilo?!“
„Ne znam...“
„Jesi li joj nešto krivo rekao ili napravio?!“ –nadodao je Simon.
„Samo sam ju poljubio i ništa više!“ –uzdahnuo sam.
„POLJUBIO?!“ –uzviknuli smo šokirano.
„Da!“ –klimnuo sam glavom. „I nije se požalila, pa ne znam što sam drugo mogao učiniti!“

Pogledali su me u tišini, a ja sam uzdahnuo i odmahnuo glavom. Phoebe je bila tako povučena otkad sam prekinuo s njom, što me nije čudilo, ali želio sam da se stvari promjene, da mogu popričati s njom kao što sam to nekada činio. Htio sam znati što sam krivo učinio jer mi je uzvratila poljubac, pa ju time nisam mogao uvrijediti.

„Oh, dobro jutro, dečki!“ –začuo sam Allisonin glas.

Okrenuo sam se prema vratima. Allison je ušla u kuhinju i odmah poljubila Simona, a Laurie je sjela kraj mene dok je Phoebe ukočeno stajala na ulazu i gledala u mene. Dignuo sam se sa stolice, koja je zaškripila, zbog čega su se ostali okrenuli prema meni. Prišao sam Phoebe ni ne mareći o tome da nas oni gledaju, povukao sam ju za sobom i ušao u dnevni boravak okrenuvši se. Primjetio sam da je društvo izvirivalo iz kuhinje zbog čega sam ih namrgođeno pogledao, a zatim zatvorio vrata jer nisam želio da nam netko smeta.

„Ne izlaziš iz ove sobe dok mi ne kažeš što ti je sinoć bilo!“ –okrenuo sam se prema njoj.
„Pms.“ –odgovorila je.
„Ne možeš se zbog pms-a tako živcirati na mene. To nije normalno! Zbog čega?!“
„Zbog pms-a.“
„Ne seri! Reci mi, molim te!“
„Rekla sam ti, ali na tebi je hoćeš li vjerovati ili ne. Znaš i sam da su cure čudne kad imaju pms!“

Zaklopio sam oči, duboko uzdahnuo i pričekao da se smirim kako se ne bih izderao. Phoebe sam poznavao više samog sebe i imao sam osjećaj da mi debelo laže, a laganje nikako nisam volio. Znao sam da je zbog mene bila onakva i želio sam znati što sam mogao učiniti da ju je, ponovno, povrijedilo.

„Ako ti je ikada bilo stalo do mene...“ –otvorio sam oči. „Kaži mi istinu!“

Prošla je kraj mene i otvorila vrata.

„Reci svojoj curi da mi više ne govori o tome kako ste se ševili.“ –rekla je, izašla iz dnevnog boravka i zalupila vratima.

Prisjetio sam se da sam vidio Sandru kako izlazi iz kuhinje nedugo nakon što sam vidio Phoebe kako trči stepenicama na kat. Nisam mogao vjerovati da je Sandra rekla istinu. Nisam znao što ju je natjeralo da to učini, ali nisam znao da bi mogla biti takva glupača da to učini.

***


Simon, Stevie, Allison, Laurie i ja sjedili smo u kafiću u kojem sam odlazio sa društvom, dok sam još ondje živio. Dok su se oni zabavljali i smijali, ja sam gledao kroz prozor. Ostavio sam Phoebe doma. Nitko ju nije mogao nagovoriti da izađe s nama. Rekla je da će praviti mojoj sestri društvo i da se zabavimo, a ja sam znao da slijedi još jedno dugo izbjegavanje zbog nečega što je moja bivša učinila.

„Slušajte...“ –dignuo sam se sa stolice. „Ja moram ići!“
„NAPOKON!“ –uzviknula je Allison, a ja sam zbunjeno pogledao u nju. „Svi se pitamo kad će se barem jedno od vas opametiti i učiniti pravu stvar, a i znala sam da ćeš to biti ti!“

Nasmiješio sam se.

„Moram obaviti nekoliko stvari.“ –rekao sam.
„Samo ti idi.“ –uzvratio je Simon. „Znamo gdje živiš, pa ćemo doći!“
„Na sreću, ovaj grad nije toliko velik, pa lako možemo pronaći tvoju kuću!“ –nasmiješila se Laurie. „Obori ju s nogu, Chad!“
„I koristi zaštitu!“ –nadodao je Stevie, na što sam ja zakolutao očima.
„Zar moraš uvijek razmišljati o seksu?!“ –Laurie je pogledala u njega.
„Dugo nisam to radio!“
„Oh, jadničak! Vjerojatno niti dugo nećeš kad su očito cure shvatile da im nije mjesto uz tebe!“
„Pazite da se njih dvoje ne rastrgaju!“ –pogledao sam u Simona i Allison.

Simon mi je namignuo, a ja sam podignuo jaknu sa prazne stolice i izašao na brzinu iz kafića iz kojega je glazba glasno svirala. Otključao sam automobil, te sjeo na sjedalo i bacio jaknu na drugo. Upalio sam motor i krenuo prema Sandrinoj kući kako bih riješio neke stvari s njom. Morao sam vidjeti što ju je spopalo kad je odlučila reći Phoebe da je spavala sa mnom.

Grad i nije bio toliko velik, pa sam odmah došao do poznate kuće. Primjetio sam da nema automobila njenih roditelja, kao po običaju, a svijetla su bila upaljena. Parkirao sam se, izašao vani ni ne zaključavši vrata, te se popeo stepenicama do ulaza. Pozvonio sam.

Nisam dugo trebao čekati da mi otvori, a izgledala je iznenađeno što me vidi ondje.

„Želiš još jedan seks?“ –upitala me.
„Zašto si o tome pričala sa Phoebe?!“ –upitao sam ju ljutito.
„Očito ne želiš, ha?“
„Zašto, Sandra?!“
„Zato što vas dvoje niste još skupa i mislila sam da bi ti to moglo pomoći!“
„Oh, da, pričati o tome kako smo se ševili bi mi jako moglo pomoći!“
„Žao mi je, ok?!“
„Nisi to smjela učiniti!“
„Oprosti. Nisam razmišljala!“
„Ti nikad ne razmišljaš!“
„Oh, da, imaš pravo! Nisam razmišljala kad sam se spetljala s tobom!“
„Upravo tako! To je bila samo pogreška!“
„I jest!“
„Zbog toga nisi smjela govoriti ništa Phoebe! Što je svima vama, ha?! Želite mi uništiti vezu?!“ –bijesnio sam.
„Idi k vragu, Chad!“ –pljusnula me, te ljutito zalupila vratima.

Duboko sam uzdahnuo i spustio se niz stepenice. Naljutila se na mene bez razloga. Imala je sreće što je cura i što joj ništa nisam želio napraviti.

Phoebe Devis's POV

Sjedila sam na fotelji, kraj peči na drva koja je grijala cijelu prostoriju, dok je Ashley spavala na trosjedu. Zaspala je na početku romantične komedije koju smo zajedno počele gledati. Na sreću sam imala izliku kako bih ostala kod kuće jer je Chadova sestra morala biti sama kod kuće. Njihovi su roditelji javili kako moraju otići na poslovni put na nekoliko dana i da bi netko mogao čuvati Ashley jer ne smije vani. Svejedno sam željela ostati kod kuće.

Čula sam kako su ulazna vrata snažno udarila, pa sam se trznula od straha, a Ashley se naglo probudila iz sna. Pogledala je pospano u mene, a ja sam se dignula sa fotelje, te prišla vratima dnevnog boravka. Otvorila sam ih i provirila u hodnik. Primjetila sam da se Chad živčano penjao stepenicama na kat. Nije me ni primjetio.

Spustila sam pogled i zatvorila vrata natrag unatoč tome što me zanimalo zbog čega je tako živčan. Okrenula sam se, a Ashley je nastavila mirno ležati na trosjedu, kao da se ništa nije dogodilo. Duboko sam uzdahnula, otvorila vrata i potrčala stepenicama na kat. Usporila sam tek kad sam se približila vratima njegove sobe.

Neko vrijeme sam stajala ondje i tjerala se pokucati. Zaklopila sam oči i spustila ruku na drvena vrata. Otvorila sam ih, a Chad je gledao u mene.

„Mislio sam da već spavaš!“ –rekao je iznenađeno, a ja sam odmahnula glavom.
„Ashley je zaspala na trosjedu, a ja sam gledala film.“ –objasnila sam.
„Aha...“ –uzvratio je, a zatim razvukao osmijeh od uha do uha. „Još nosiš rozu pidžamu!“
„Oh, prekini!“
„Dobro ti stoji!“
„Prekini, Chad!“

Nasmijao se, a meni su obrazi žarili.

„Što trebaš?“ –upitao me.
„Primjetila sam da si živčan.“ –započela sam. „Je li se nešto loše dogodilo vani?“

Odmahnuo je glavom.

„U čemu je onda problem?“ –upitala sam.

Promatrao me u tišini neko vrijeme dok sam ja čekala odgovor na pitanje. Dignuo se sa kreveta, prišao mi, te rukom prošao kroz moju kosu, a ja sam se ukipila na mjestu. Srce mi je ubrzanije zakucalo i prestala sam disati dok sam ga gledala ravno u oči. Utisnuo mi je poljubac na čelo, pa u nos, a zatim na usne.

„Nedostaješ mi!“ –prošaptao mi je u uho, te me snažno zagrlio.

Izgledalo mi je kao da se želi uvjeriti da mu neću pobijeći i da sam još ondje.

Title credit ~ Realize By: Colbie Cailliat

- 00:00 - Komentari (6) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Gdje si sad moja najljepša moja najdraža,
čija te ruka pokriva,
čije ime šapneš prije sna
možda moje jer na tren pomisliš na nas,
al nešto u tebi zna.
Ispod ovih oblaka nikad više ti i ja


~Gdje si sad
By: Zoran Mišić


Phoebe Davis
Image and video hosting by TinyPic

I just want to start again,
And maybe you could show me how to try


Chad Monroe
Image and video hosting by TinyPic

The bed I'm lying in is getting colder
Wish I never would've said it's over


Laurie Phills
Image and video hosting by TinyPic

Without you, I live it up a little more everyday
Without you, I’m seein myself so differently


Simon Kama
Image and video hosting by TinyPic

I'm loving what you wanna wear
I wonder what's up under there


Allison McBones
Image and video hosting by TinyPic

Because these things will change
Can you feel it now?


Stevie Geronimo
Image and video hosting by TinyPic

It's not like you didn't know that
I said I love you and I swear I still do


Ashley Monroe
Image and video hosting by TinyPic

'cause when you're fifteen and somebody tells you they love you
You're gonna believe them


Ron Williams
Image and video hosting by TinyPic

I wanna be different
I wanna be not the same they are


Sandra Erikson
Image and video hosting by TinyPic

'Cause nobody wants to do it on their own
And everyone wants to know they're not alone


01. 02. 03. 04. 05. 06.
07. 08. 09. 10. 11. 12.
13. 14. 15. 16. 17. 18.
19. 20. 21. 22. 23. 24.


Image and video hosting by TinyPic

Copyright © 2010.
By:Phoebe.


layout


Designer: BallonDesign
Resources |+|