srijeda, 05.05.2010.

21. Out Of My Mind

Chad Monroe's POV

Sjedio sam u avionu jedva čekajući da napokon dođem u Sitku. Ono mi je mjesto nedostajalo nakon što sam šest mjeseci bio u rodnom gradu iako se nisam mogao žaliti da mi je ondje bilo loše. Nedostajali su mi roditelji i prijatelji koje sam ondje stvorio. Želio sam vidjeti njih, raspričati se malo i pokazati svome starom društvu gdje sam živio i što sam radio ondje.

„Je li ti mama rekla kakvo je vrijeme kod njih?“ –upitala me Phoebe maknuvši na kratko pogled sa novina.
„Snijeg.“ –odgovorio sam.
„Oh, lijepo! Jedva čekam da dođemo!“
„Khm... Ne bi bio toliko sretan da sam na tvome mjestu!“
„Zašto?“ –podignula sam obrvu.
„Jer ne zna što te čeka kad siđemo.“ –nasmiješio sam se.
„Khm... Je li to još jedan izazov?“
„Možda.“
„Vas dvoje...“ –prekinula nas je Laurie.

Zbunjeno smo pogledali u nju. Sjedila je u našem redu jer nije željela sjediti kraj Stevie-ja. Imala je sreće što smo imali jedno slobodno mjesto unatoč tome što je na njenoj karti pisalo da treba sjediti kraj Stevie-ja. Znali smo da bi moglo biti problema kad je vidjela gdje mora sjetiti, pa smo joj predložili da sjedne s nama nakon što budemo visoko u zraku.

„Barem budite tiši dok se šmekate!“ –rekla je čitajući novine.
„Pretjeruješ, Laurie.“ –uzvratila je Phoebe.
„Ne smetaj!“ –uzeo sam joj novine.
„Hej, Chad, vrati ih!“ –ljutito se okrenula prema meni.
„Ako obećaš da nas više nećeš gnjaviti!“
„Ako ti obećaš da nećete biti toliko glasni!“
„Obećajem!“
„I ja također, a sad mi vrati novine!“

Nasmiješio sam se i ispružio ih. Frknula je, pokazala mi jezik, te ih prolistala kako bi nastavila s čitanjem.

„Ozbiljan sam.“ –prošaptao sam Phoebe u uho. „Nadrljat ćeš!“
„Zaboravljaš da sam ja dovoljno jaka da te bacim na pod i bacim snijeg na tebe?“ –pogledala me malenim osmijehom na licu.
„Oh, tada sam ti popustio! Ipak si curica bila!“
„To znači da ćeš mi i ovog puta popustiti!“
„Samo se ti nadaj. Ovoga puta neću biti dobar prema tebi!“
„A je li...“

Klimnuo sam glavom. Frknula je, te nasrnula na mene i počela me škakljati. Znala je moje bolne točke, a s obzirom da je bila cura nisam joj mogao učiniti ništa. Trgao sam se i smijao toliko glasno da sam mogao pretpostaviti da su nas svi promatrali, ali nisam se mogao suzdržati.

„Simon, spasi me!“ –govorila je Laurie.
„Prolij ih kantom vodom. Čuo sam da se tako napaljene životinje mogu otjerati!“ –uzviknuo je Simon.
„Baš ste perverzni!“ –Phoebe se odmaknula s mene, te sjela na na svoju stolicu namjestivši si kosu.
„Izgledalo je kao da ga jašeš!“ –nasmiješila se Allison.
„Prekinite!“ –Phoebe se već počela ljutiti dok sam ja pokušavao doći do zraka.

Suze su mi klizile niz lice od smijeha. Bio sam previše škakljiv.

„Oh, Phoebs, nemoj mi reći da bi ti to smetalo?“ –uzviknuo je Stevie s druge strane.
„Hoćete li prestati?!“ –ponavljala je rumenim obrazima.
„Bilo bi dosta.“ –rekao sam nakon što sam se smirio. „Ljudi nas gledaju!“

Društvo je pogledalo oko sebe, te se ponovno smjestili na stolicama. Putnici su namrgođeno gledali u nas jer su vjerojatno bili umorni od puta i jedva su čekali da se avion zaustavi na stajalištu kako bi se odmorili, a mi smo ondje bili najglasniji.

Pogledao sam u Phoebe koja je čitala novine malenim osmijehom na licu. Znao sam da bih joj trebao uzvratiti istom mjestom, ali što je bilo najgore, nikada nije bila škakljiva. Razmišljao sam o tome da joj nešto učinim na snijegu. Vjerojatno će i biti tako.

Phoebe Devis's POV


Izašla sam iz aviona i udahnula svježi zimski zrak. Osmijeh mi se pojavio na licu. Ondje je zrak bio fantastičan, ugodan i čist, a ne kao u mom rodnom gradu gdje je sve bilo prljavo od smoga. Ondje sam mogla udisati samo planinski zrak. Sve oko nas je bilo bijelo, od snijega. Promatrala sam u velike planine koje su bile potpuno bijele.

„Ajme, kako prekrasno!“ –uzviknula je Allison. „Ovo nikad prije nisam vidjela!“
„Stvarno je lijepo.“ –nasmiješila se Laurie. „Izgleda kao slika na razglednici!“
„Čekajte tek da vidite grad ili mjesto na kojemu je moja kuća.“ –uzvratio je nasmiješeno Chad.

Primijetila sam da u ruci ne drži samo svoju torbu već i moju.

„Hej, što radiš?!“ –požurila sam za njim. „Vrati mi moju torbu!“
„Odnijet ću je do auta.“ –rekao je.
„Mogu sama!“
„Daj, prestani biti cura koja zahtjeva da bude sve po njenomu!“
„Molim?! Dragi moj, ti si taj koji koji cijelo vrijeme želi da sve bude po njegovom!“
„I eto ga...“ –čula sam Simona iza sebe. „Njih dvoje se ili svađaju ili vole!“
„Tko se tuče taj se voli!“ –zahihotala se Allison.

Namrgodila sam se, te uzela Chadu torbu. Pogledao me zbunjeno, odmahnuo je glavom i nasmiješio mi se. Frknula sam te, pogledala ispred sebe. Nikada nisam voljela što se ponašao previše džentlmenski. Uvijek mi je pomagao oko stvari koje su bile jako lagane, plaćao bi mi piće, itd... Imala sam osjećaj da sam inferiorna jer mi je to muškarac stalno radio. Ne bih se ljutila da mi je prijateljica pomagala, ali Chad je uvijek govorio da je on muško i da je najbolje da on sve radi. Mrzila sam to.

„CHAD!!!“ –začula sam ženski glas.

Primijetila sam nepoznatu djevojku kraj Ashley. Bila je vitka, malo viša od mene i jako lijepa, morala sam priznati. Imala je plavu kovrčavu kosu i zelene oči. Mogla sam osjetiti nalet ljubomore kad sam ju vidjela jer je doista bila prekrasna. Imala je nešto u sebi što je moglo privlačilo, vjerojatno, muškarce jer sam već čula Stevie-ja kako fijuka iza mene.

„Sandra...“ –Chad je tiho prošaptao njeno ime.

Pogledala sam u njega. Izgledao je iznenađeno i pomalo zabrinuto. “Lampica“ mi se upalila jer sam shvatila tko je ona bila. Radilo se to o njegovoj bivšoj djevojci i tada sam osjetila još veću ljubomornu. Ukipila sam se na mjestu pogotovo kad sam vidjela kako trči prema njemu.

Chad se okrenuo prema meni. Želio mi je nešto reći, ali je ona cura već skočila na njega. Njene su kovrče poletjele u zrak dok sam ja šokirano buljila u njih. Nikada nisam osjetila ljubomoru, ali tada sam bila bijesna od ljubomore.

„Što ti radiš ovdje, Sandra?“ –upitao ju je Chad.
„Tvoji su me roditelji zamolili da prođem po vas zajedno s Ashley jer oni dolaze tek oko deset doma.“ –odgovorila je. „Lijepo je i tebe vidjeti, Chad!“
„Oprosti. Iznenađen sam što te vidim jer te nisam očekivao!“
„Ili me uopće nisi želio kraj sebe!“

Chad je zakolutao očima, a ona se lagano nasmiješila. Krajičkom oka je pogledala u mene.

„Ti si Phoebe!“ –nacerila se. „Ashley mi je puno pričala o tebi, a i Chad također! Drago mi je što te napokon upoznajem! Ja sam Sandra!“
„Phoebe.“ –ispružila sam joj ruku.
„Sandra, ovo su Stevie, Simon, Laurie i Allison!“ –Chad ih je predstavio njegovoj bivšoj djevojci.

Zaklopila sam oči, okrenula se, te duboko uzdahnula jer nisam mogla podnositi onu ljubomornu. Kad sam ih ponovno otvorila poskočila sam od straha ugledavši Ashley pred sobom.

„Jesi li dobro?“ –upitala me.
„Aha.“ –odgovorila sam.
„Ne brini se zbog Sandre. Ostali su samo u prijateljskim odnosima!“
„Ne brinem se!“

Pogledala me sumnjičavo, a ja sam joj se nasmiješila nadajući se da će mi povjerovati.

„Braco!“ –potrčala je k njemu, a ja sam duboko uzdahnula.

Mrzila sam onaj osjećaj i nadala sam se da će nestati što prije. Nisam željela razmišljati o Sandri, o tome kako je nedavno ona uživala u njegovim dodirima, zagrljajima i poljupcima, ali bilo je nemoguće ne pomisliti na njih dvoje. Osjećala sam se užasno. Imala sam osjećaj da ne pripadam ondje i da bih trebala nestati.

„Zašto bih ja trebala nestati?“ –upitala sam se iznenada. „Bilo bi u redu da ona nestane, a ne ja! Ona je bila višak ondje!“

Iznenada sam osjetila dodir na svome ramenu. Trgnula sam se, pogledala u ruku, te u stranu. Chad mi se nasmiješio.

„Idemo doma! Nadam se da će ti se kuća svidjeti.“ –započeo je.

Nasmiješila sam mu se.

Chad Monre's POV

Vozio sam tatin kamionet s kojim je Sandra došla po nas. Svako toliko sam gledao u retrovizor na stražnja sjedala. Phoebe je sjedila na zadnjem, zamišljeno gledajući kroz prozor. Imao sam osjećaj da je bila tužna. U njenim se očima vidjela i tuga. Pretpostavljam da je razmišljala o Sandri, da joj nije bilo svejedno što je bila ondje. I mene je začudio njen dolazak. Jest da smo bili prijatelji, ali nisam ju očekivao na stajalištu.

Ušao sam u dvorište kroz željezna vrata koja su se zatvorila čim smo bili dovoljno udaljeni. Čuo sam kako društvo očarano razgovara o mojoj kući. Doista je bila ogromna. Kako je tata otvorio nekoliko svojih trgovina u Sitki, obogatili smo se i sada smo imali kućerinu koja nam niti nije trebala. Bila je previše velika za četveročlanu obitelj.

Parkirao sam se kraj Sandrinog automobila, te ugasio motor i izašao iz kamioneta. Laurie i Allison su potrčale prema fontani koju je moja mama dala sagraditi. Kip boga ljubavi, Eros, stajao je u sredini i gađao svojom strijelom prema vratima kuće. Okrenuo sam se, te primijetio da je Phoebe već pred vratima. Prolazila je rukom po snijegu koji se nakupio na biljkama kojima se moja majka bavila.

„Pa... Idem ja!“ –prekinula me Sandra.
„Hvala što si došla.“ –rekao sam joj.
„I drugi put. Čujemo se za izlazak! Moramo proslaviti što si došao! Ostali su uzbuđeni!“
„Čut ćemo se sutra.“
„Važi!“

Nasmiješio sam se, a ona mi je uzvratila, te utisnula poljubac u moj obraz.

Phoebe Devis's POV

Osjećala sam kako me srce steže kad sam vidjela da je Sandra poljubila Chada u obraz. Pretpostavljam da su ostali prijatelji, ali i dalje mi je bilo užasno. Nisam očekivala da će onda biti na stajalištu kad smo došli, a pogotovo nisam očekivala da će njega poljubiti. Osjećala sam se užasno. Imala sam osjećaj da se počinjem gušiti.

Ashley je veselo prošla kraj mene, otključala vrata, pa sam na sreću ušla prije nego sam vidjela još nešto što nisam željela. Prema nama je potrčao njihov pas. Skočio je na moja koljena, pa sam ga pomilovala, a zatim je potrčao k drugim nepoznatim ljudima koji su došli u njen dom.

„On mi je pojeo dokaz zbog čega sam u kazni!“ –rekla je Ashley.

Nasmiješila sam se, te uzdahnula kad mi je okrenula leđa.

„Ashley, odvedi ih do soba.“ –uzvratio je Chad. „Phoebe, dolazi sa mnom. Tvoja je kraj moje! Sobe su prevelike da biste svi stali na jednu stranu kuće, a jedina slobodna soba je kraj moje.“

Klimnula sam glavom i slijedila ga gledajući u pod.

„Koristite zaštitu!!!“ –začula sam Stevie-ja.

Zakolutala sam očima i nastavila hodati za Chadom koji se svako toliko okretao kako bi vidio pratim li ga. Vukla sam svoju putnu torbu dugim hodnicima. Interijer je bio stvarno prekrasan, ali nisam se čudila jer je njegova majka imala dobar ukus.

„Evo ga!“ –otvorio mi je vrata. „Ovo je tvoja soba!“
„Hvala.“ –zakoračila sam u onu prekrasnu sobu.
„Slušaj, Phoebs, Sandra...“
„Vidimo se kasnije, Chad!“

Želio je nastaviti, ali zatvorila sam vrata. Pustila sam torbu odmah do ulaza, te krenula prema bračnom krevetu i bacila se na njega duboko uzdahnuvši. Sklupčala sam se, te zaklopila oči stisnuvši deku iznad koje sam ležala. Polako sam disala umivajući svoje nemirno srce, ali uzalud. Suze su potekle niz moje lice.

Kucanje na vrata me prekinuo. Brzo sam ih obrisala, te se dignula sa kreveta i krenula ih otvoriti. Odahnula sam ugledavši Laurie i Allison ondje. Ušle su u moju sobu, a ja sam zatvorila vrata za njima.

„Sandra je njegova bivša.“ –rekla je Allison. „Jesi li dobro?“
„Neki ostanu prijatelji nakon veze, jelda?“ –slegnula sam ramenima.
„Chad nas je došao zamoliti da dođemo popričati s tobom. Rekao nam je da te nagovorimo da popričaš s njim!“
„Ne želim! Nisam još spremna!“
„Zar ti nije jasno da mu je stalo do tebe?!“ –uzvratila je Laurie.

Odmahnula sam glavom. Ponekad mi je bilo lako povjerovati u to, a ponekad sam samo željela zaboraviti što se dogodilo jer se nisam željela nadati. Laurie je zakolutala očima na to. Sjela sam između njih dvije i nagnula se na njeno rame, a ona me obgrlila rukom. Allison je obgrlila i nju i mene.

Title credit ~ Out Of My Mind By: Colbie Cailliat

- 00:00 - Komentari (6) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Gdje si sad moja najljepša moja najdraža,
čija te ruka pokriva,
čije ime šapneš prije sna
možda moje jer na tren pomisliš na nas,
al nešto u tebi zna.
Ispod ovih oblaka nikad više ti i ja


~Gdje si sad
By: Zoran Mišić


Phoebe Davis
Image and video hosting by TinyPic

I just want to start again,
And maybe you could show me how to try


Chad Monroe
Image and video hosting by TinyPic

The bed I'm lying in is getting colder
Wish I never would've said it's over


Laurie Phills
Image and video hosting by TinyPic

Without you, I live it up a little more everyday
Without you, I’m seein myself so differently


Simon Kama
Image and video hosting by TinyPic

I'm loving what you wanna wear
I wonder what's up under there


Allison McBones
Image and video hosting by TinyPic

Because these things will change
Can you feel it now?


Stevie Geronimo
Image and video hosting by TinyPic

It's not like you didn't know that
I said I love you and I swear I still do


Ashley Monroe
Image and video hosting by TinyPic

'cause when you're fifteen and somebody tells you they love you
You're gonna believe them


Ron Williams
Image and video hosting by TinyPic

I wanna be different
I wanna be not the same they are


Sandra Erikson
Image and video hosting by TinyPic

'Cause nobody wants to do it on their own
And everyone wants to know they're not alone


01. 02. 03. 04. 05. 06.
07. 08. 09. 10. 11. 12.
13. 14. 15. 16. 17. 18.
19. 20. 21. 22. 23. 24.


Image and video hosting by TinyPic

Copyright © 2010.
By:Phoebe.


layout


Designer: BallonDesign
Resources |+|