srijeda, 14.04.2010.

05. Summertime

Bon Jovi ~ Summertime


2006.

Chad Monroe's POV

Sjedio sam na pješčanoj plaži i gledao oko sebe dok se moj najbolji prijatelj Simon zabavljao drugih stvarima. Skakao je sa stijene i prskao cure koje su ulazile u vodu. Njega je to jako zabavljalo dok su se djevojke smijale i derale na njega istovremeno. Nisu mi bile poznate i pretpostavljao sam da nisu niti iz grada. Imali smo jednu jedinu srednju školu u kojoj smo se svi poznavali, pa bih ih zapamtio.

Nekada sam se volio zabavljati s njim i trebao sam to činiti jer mi je bilo četrnaest godina. Svaka djevojka mojih godina koju sam upoznao je bila laka, a lake cure se meni ne sviđaju. Meni su se sviđale snažne i hrabre cure; djevojke koje su znale što žele, koje se nisu pravile da su ono što nisu. Znao sam da će moja potraga potrajati, ali čekanje će se isplatiti.

„Phoebe!!!“ –začuo sam Laurie-in glas iza sebe.

Okrenuo sam se. Phoebe je stajala nekoliko metara iza mene i nije me ni prepoznala, a njena je prijateljica potrčala k njoj spuštajući se niz stepenice. Phoebe je bila moja susjeda s kojom se nisam najbolje slagao. Uvijek je pokušavala biti hrabra poput nas, ali to nije bila. Često se bojala i zbog toga smo ju mi dečki tjerali iz društva. U zadnje vrijeme se niti nismo pozdravljali jer sam ja većinom bio izvan ulice, a po školi bismo se ponašali kao da se ne poznajemo.

Ispustila je torbu na pod, te izvadila ručnik. Skinula je crne sunčane naočale i bacila ih na torbu, a zatim zamahnula svojom dugom smeđom kosom. Laganim je potezom skinula uske jeans hlačice, a zatim i majicu na bretele.

Kako je seksi!“ –pomislio sam.

Za četrnaestogodišnjakinju je njeno tijelo bilo fantastično. Imala je obline djevojke od osamnaest godina, a od njenih grudi mi se pogled nije mogao maknuti. Bile su jako velike za njeno tijelo. Bila je savršeno razvijena.

Popio sam malo vode jer su mi usta presušila, ali nisam mogao pomaknuti pogled s nje. Zajedno s Laurie se veselo udaljavala od svojih stvari. Odlazile su prema stijeni koja je imala otprilike desetak metara. Nasmijao sam se razmišljajući o tome da bi se njih dvije mogle baciti odande. Oduvijek su bile strašljive, a koliko sam se sjećao – Phoebe se bojala visine.

Kao što sam si i mislio, stajale su na uskom djelu stijene i gledale u moru, ali Laurie se usudila baciti nakon nekoliko minuta. Čekao sam trenutak kad će to učiniti i Phoebe, ali stajala je na mjestu i nešto dobacivala svojoj prijateljici.

Dignuo sam se sa ručnika, pogledao u Simona koji je razgovarao sa nepoznatim plavušama frajerski nagnut na stijenu i nasmijao se. Samo sam ja mogao imati tako smiješnog prijatelja koji je očito gledao previše filmova kao npr. Američku pitu. S obzirom da je on imao druge stvari na pameti, neće ni primijetiti da sam nestao, pa sam krenuo ubrzanim hodom prema stijeni na kojoj je Phoebe još stajala.

Često sam se ondje znao bacati kad bih izvodio akrobacije, ali cure se nikada nisu usudile skočiti odande. Neke su stajale u stranu i promatrale nas muškarce, mrmljajući jedna s drugom, ali nikada se nisu usudile skočiti zbog toga mi je i bilo čudno što je to učinila Laurie.

„Evo, evo!“ –vikala je Phoebe. „Skočit ću svakog trena!“
„To govoriš pet minuta!“ –vikala joj je Laurie iz mora. „Ako sad ne skočiš, idem sama plivati!“
„Nemoj, nemoj, nemoj! Sad ću ja!“
„Hajde, već jednom!“

Nasmiješio sam se tiho i laganim joj se hodom približio. Bila je zgodnija nego što sam mislio.

„Hoćeš li ili ne?“ –tiho sam joj šapnuo u uho.

Izderala se i počela gubiti ravnotežu. Pokušao sam ju uhvatiti za ruku, ali ona je to panično učinila prije mene, te me povukla sa sobom. Zaronili smo duboko u osvježavajuću i hladnu vodu, a kad sam izronio primijetio sam da me Phoebe zbunjeno promatra.

„Pokušavao si me ubiti?!“ –upitala me smireno.
„Nikako!“ –nacerio sam se. „Morao sam to učiniti jer inače nikad ne bi skočila!“
„Ma budaletino jedna! Pripremala sam se skočiti!“
„Pet minuta si to činila?!“

Željela je nešto reći, ali zatvorio je usta i pogledala me u tišini. Tišina je trajala neko vrijeme. Promatrao sam ju ravno u zelene oči. Tek tada sam shvatio koliko su zapravo prekrasne bile.

„Ne gledaj me tako!“ –uzvratila je i potopila me, a ja sam ju povukao za sobom.

Ljutito me gurnula pod vodom, a čim sam izronio nasmiješila mi se. Imala je prekrasan osmijeh.

2010.

Chad Monroe's POV


Osjetio sam udarac u glavu. Lopta se otkotrljala kraj mene.

„Ups!“ –Allison ju je podignula. „Bilo je slučajno!“
„Siguran sam!“ –uzdahnuo sam.

Zakolutala je očima i bacila loptu u daljinu. Okrenuo sam se. Stevie, Simon i ona igrali su odbojku. Bacali su se na užarenom pjesmu, smijali se i zabavljali, a ja sam sjedio nedaleko od njih. Znao sam da i dalje nisam dobro došao u društvo, ali dolazio sam samo jer me Phoebe nagovarala. Njoj sam uvijek popuštao.

Dva tjedna sam već bio ondje. Tjedan dana sam se družio sa društvom kojima i dalje nije bilo drago što sam ondje. Sprijateljio sam se jedino sa Steviem koji mi je rekao da stvari koje su se desile između Phoebe i mene nisu njihove stvari i da se njega to ne tiče. Bilo mi je drago što je barem netko želio razgovarati sa mnom.

Phoebe Devis's POV


Sjedila sam s Laurie u kafiću na plaži, nedaleko od društva. Ispijala sam svoju Coca – Colu i gledala u Chada koji je sjedio na ručniku i zamišljeno gledao oko sebe dok su se Simon, Allison i Stevie igrali iza njega. Bila sam ljuta na njih. Simon i Allison su ga neprestano “slučajno“ gađali u glavu dok je Stevie stajao sa strane i razgovarao s njima. Čak mi se i činilo da on pokušava ustupiti u kontakt s Chadom, ali da mu ostali to ne dopuštaju.

Nije ni bilo čudo da se mogao dobro složiti s njim kad su oboje slomili curama srce. Razlika je bila ta da je Chad meni slomio srce samo jednom, a Stevie to i dalje čini Laurie koja ga je i dalje prihvaćala kad bi joj se pijan, u sred noći, dolazio ispričavati zbog stvari koje joj je činio.

Laurie je po prvi puta bila zaljubljena u nekoga. Razumjela sam ju, ali ja sama sebi ne bih mogla dopustiti da se netko neprestano poigrava mnome. To sam joj pokušavala i reći, ali nije me slušala. Govorila mi je kako to nisu moje stvari i da zna da će se Stevie promijeniti, ali u šest mjeseci njihove veze se nije promijenio. Znao je da ju može iskoristiti.

„Phoebs!“ –prozvala me Laurie.

Pogledala sam u nju.

„Jesi li me ti uopće čula?“ –upitala me.

Odmahnula sam glavom.

„Barem si iskrena!“ –slegnula je ramenima.
„Oprosti. Zamislila sam se!“ –rekla sam. „O čemu si pričala?“
„Koja bi mi haljina bolje stajala? Tirkizna ili crvena?“
„Obje.“
„Koja se tebi boja više sviđa?“
„Tirkizna.“
„Odlično! Onda ću nju obući!“
„Za što? Gdje ideš?“
„Pa... Večeras idemo vani... Ili si zaboravila?!“
„Nisam, ali sam mislila da možda ideš negdje na samo sa Steviem!“
„Mislim da ću ostarjeti prije nego odemo sami negdje!“

U tišini sam ju pogledala, a ona je skrenula pogled prema njemu. Skakao je po pijesku zabavljajući se s Allison i Simonom. Da sam bila na njenom mjestu, prekinula bih s njim nakon što me drugi put prevario, ali Laurie je bila bedasta i nije to mogla učiniti.

Pogledala sam u Chada koji se dizao sa ručnika. Nasmiješila sam se. Kad sam ga zadnji put vidjela bez majice bio je jako razvijen, ali sada se proširio. Pretpostavila sam da je puno vremena provodio u teretani kao i ostali dečki.

„Idem ja kod Chada!“ –rekla sam.
„Phoebs!“ –Laurie me ozbiljno pogledala.

Zakolutala sam očima, dignula se sa stolice, te krenula prema njemu u tišini. Bilo mi je dosta slušati i raditi ono što su mi ostali govorili. Nikad nisam bila takva osoba, ali stvari su se promijenile u proteklih godinu dana.

Prošla sam kraj Chada koji me nasmiješeno pogledao. Uzvratila sam mu, te krenula prema stijeni sa koje sam prije četiri godine prvi put skočila uz njegovu “pomoć“. Okrenula sam se kako bih provjerila da li me prati. Upalilo je! Shvatio je moje signale, pa sam veselo nastavila hodati dalje.

„Otkad imaš hrabrosti skakati s visine?“ –upitao me.

Sustigao me brže nego sam očekivala

„Otkad me neki dečko natjerao na to!“ –pogledala sam ga.
„Žao mi je!“ –nasmijao se. „Nisam mogao očekivati da ćeš se uplašiti!“
„Ušuškao si se iznenada i to u tišini! Što si očekivao?!“

Nasmijao se.

„Da si bar vidjela svoj izraz lica!“ –nacerio s.e
„Budalo!“ –lagano sam ga udarila laktom. „I... Vidim da te ostali i dalje vole!“
„Ne spominji mi to!“ –uzdahnuo je. „Mislim da bih uskoro mogao očekivati sjekire umjesto lopta!“

Nasmijala sam se, a i on također.

„Jednom će ti oprostiti!“ –potapšala sam ga po ramenu.

Frknuo je, te me zamišljeno pogledao. Stajala sam mu jako blizu i užasno sam ga željela zagrliti, poljubiti kao što smo to nekada činili, ali nisam smjela. On više nije bio moj dečko. On je sada bio moj prijatelj iz djetinjstva, te... izgubljena ljubav.

„Hoćeš li mi ti ikada moći oprostiti?“ –upitao me tiho.

Srce mi je ubrzano zakucalo na njegovo pitanje. Progutala sam slinu i u tišini ga promatrala ne znajući što odgovoriti. Već sam mu oprostila, ali... vidio je kako sam se ponašala prema njemu. Gledala sam ga kao prijatelja, morala sam to učiniti kako ga ne bih izgubila. Voljela bih mu oprostiti i kao dečku, voljela bih da budemo zajedno, ali to se neće ostvariti.

Pogledala sam ispred sebe i rastegnula se.

„Vrijeme je da se bacim!“ –rekla sam.

Udaljila sam se od njega, uzela zalet i skočila u more. Voda je bila fenomenalna, osvježavajuća i jako, jako ugodna. Izronila sam i ugledala Chada na stijeni. Mahnula sam mu.

Znala sam da je bilo loše izbjegavati ono pitanje, ali bilo je previše bolno samo razmišljati i onome što se dogodilo.

Chad je pao ispred mene, te me cijelu poprskao što mi nije smetalo jer sam već bila mokra. Zagnjurila sam ga čim je izronio, te počela plivati prema obali kako bih se otišla igrati s društvom.

You make me feel something like summertime
Top down ain't nothing but time
Radio's on and you're by my side
Feels something like summertime
Like that first slow dance and that first long kiss
There ain't nothing baby better then this
It's like a beach blanket and a bottle of wine
It feels something like summertime
Summertime


Title credit ~ Summetime By: Bon Jovi

-.- dosadno mi je

- 18:27 - Komentari (8) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Gdje si sad moja najljepša moja najdraža,
čija te ruka pokriva,
čije ime šapneš prije sna
možda moje jer na tren pomisliš na nas,
al nešto u tebi zna.
Ispod ovih oblaka nikad više ti i ja


~Gdje si sad
By: Zoran Mišić


Phoebe Davis
Image and video hosting by TinyPic

I just want to start again,
And maybe you could show me how to try


Chad Monroe
Image and video hosting by TinyPic

The bed I'm lying in is getting colder
Wish I never would've said it's over


Laurie Phills
Image and video hosting by TinyPic

Without you, I live it up a little more everyday
Without you, I’m seein myself so differently


Simon Kama
Image and video hosting by TinyPic

I'm loving what you wanna wear
I wonder what's up under there


Allison McBones
Image and video hosting by TinyPic

Because these things will change
Can you feel it now?


Stevie Geronimo
Image and video hosting by TinyPic

It's not like you didn't know that
I said I love you and I swear I still do


Ashley Monroe
Image and video hosting by TinyPic

'cause when you're fifteen and somebody tells you they love you
You're gonna believe them


Ron Williams
Image and video hosting by TinyPic

I wanna be different
I wanna be not the same they are


Sandra Erikson
Image and video hosting by TinyPic

'Cause nobody wants to do it on their own
And everyone wants to know they're not alone


01. 02. 03. 04. 05. 06.
07. 08. 09. 10. 11. 12.
13. 14. 15. 16. 17. 18.
19. 20. 21. 22. 23. 24.


Image and video hosting by TinyPic

Copyright © 2010.
By:Phoebe.


layout


Designer: BallonDesign
Resources |+|